Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: Adomolis

  • Kyoto
  • Šventykla
  • Ežeras
  • Tarybinis Vandens Dviratis
  • Bachūras
Adomolis

Ežeras

nuo Adomolis

2
7
32
Pežiūrėta 3700
Data: 2016-01-10 20:36
Padidinti
Dar šiek tiek pasikrapštymų su asset'ukais. Unreal Engine 4.
Pušys, eglės Speedtree. Visa kita maxe.
p.s.: materialai buvo su tesselationu, bet nelabai veikia ko tai ant landscape modelio (nors wire rodo tesselationa generuoja) :/ Čia dar su tuom reik pasiaiškint.



<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/2R5vd"><a href="//imgur.com/2R5vd"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
Kategorija: 3D
Komentarai (32)
«12»

Žinutės: 923
Miestas: Bournemouth
Prisijungė: 2011-04-09
Sau 10, 2016
blink182 sako:
Patinka :) Gal kazko truksta ant to dzipo, bet siaip viskas labai graziai atrodo.

--

cheers!
0 Taškai

Žinutės: 1455
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-04-05
Sau 10, 2016
Kajuzas sako:
O! Ir vandens dviračiai :D . Man taippat viskas gražiai dera, natūraliai atrodo.

--

Pas nepažįstamuosius saldainiai skaniausi. ž.
0 Taškai

Žinutės: 197
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Sau 11, 2016
samba sako:
Man labai patiko, pati dirbu su UE4.
0 Taškai

Žinutės: 126
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2013-07-20
Sau 11, 2016
Mariuxxx sako:
Gal zinai ar speedtree paketo skirto filmams assetai gali irgi but ulpoadinti i unreal ir ten lengvai sutvarkomi taip pat kaip ir 'speedtree for unreal' ? Beje, grazus darbas :)

Paskutinis redagavo: Mariuxxx 2016-01-11, 17:51

0 Taškai

Žinutės: 1112
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Sau 11, 2016
Adomolis sako:

Mariuxxx sako:

Gal zinai ar speedtree paketo skirto filmams assetai gali irgi but ulpoadinti i unreal ir ten lengvai sutvarkomi taip pat kaip ir 'speedtree for unreal' ? Beje, grazus darbas :)

Cinema paketo modeliai bus neoptimizuoti. UE4 paketo medžiai yra su LOD'ais ir suruoštais materialais būtent unrealui.
0 Taškai

Žinutės: 197
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Sau 11, 2016
samba sako:
Cinema paketo medziai turi lod'us ir normaliai keliasi i ue4. Arba ne apie ta pati paka kalbam.

Papasakok, kaip darei landshafta? Kokio tankumo tinklelis? Texturas paisei tiesiai ue pagal verteksus?

Paskutinis redagavo: samba 2016-01-11, 19:33

0 Taškai

Žinutės: 1112
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Sau 12, 2016
Adomolis sako:
Landscape'as buvo 4x4 lopai su 256x256 tinkleliu. Ten dar jo viso nesimato scenoj. Materialas is 7-iu layeriu, piesiau tiesiogiai ue. Buvo 9-i layeriai bet kibo kazko ue, berods virsyjau naudojamu mapu kieki landsaftui ar kazkas tokio, tai sumazinus viskas ok.

Paskutinis redagavo: Adomolis 2016-01-12, 11:45

0 Taškai

Master
Žinutės: 2241
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 12, 2016
romullus sako:
Nu labai gražu, kiek laiko trukai viskam?
Beje, kas ten per artifaktai ties maždaug 0:18?

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 1112
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Sau 12, 2016
Adomolis sako:

romullus sako:

Nu labai gražu, kiek laiko trukai viskam?
Beje, kas ten per artifaktai ties maždaug 0:18?

Screen space reflectionu artifaktai. Čia ties tuom reiks dar patestuot. O kiek laiko truko tai sunku pasakyt, nes prie jo prisėsdavau tik trumpam karts nuo karto paskutinius pora mėnesių. Plius kadangi UE nebuvau čiupinėjęs iki šiol tai daug dalykų labai stabdė dėl aiškinimosi kas kaip veikia.
0 Taškai

Žinutės: 1361
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 13, 2016
ramanauskius sako:
Nice nice mes irgi cia bandem arch vizulkes daryti su UE4 per daug laiko uzema viska konvertinti unrapinti ir t.t. Tiesiog per brangus dalykas dar. Assetus reikia tureti ir .t.t Bet samgus toolas ziuresim kas cia bus su juo ateity jei labai viskas su juo iskils tai bus super :)
0 Taškai

Žinutės: 197
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Sau 13, 2016
samba sako:
Gal vienam stillui ir per brangu. Bet kai eina kalba apie animacija...
Gal didesne beda, kad dauguma vizulciku moka tik sumetyti gatavus modelius, jau nekalbant apie unwrap. Pas juos net tinklelis daznai gryba pjauna.
-1 Taškai

Žinutės: 1361
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 14, 2016
ramanauskius sako:
samba nezinau kaip tu ten dirbi iki perfectiono matyt ir nznau kiek tau klientai duoda laiko ir bapkiu, bet pas mus buna projektu kur net neziuri kox tinklelis ar unrwapas ar dar kox sudas as kalbu apie arch viza ne apie char animacijas ar pan. Vat butent sumeti sumeti viska uzmeti box mapinga jeigu jis limpa ir gerai atrodo is to kampo nesimato seamu kokiu ar pan fsio siunti renderinti. Niex cia nesicackina su tokiom nesamonem. As tik namie unrapinu objektus jei tik buuutinai reikia nes kitaip atrodys su seamis ne kaip.

Kai kur net nedarom seamles texturu darom mirror ir fsio nes tam paprasciausaii nera laiko. Klientam neidomu ka tu kaip unrapinti ir kox tinklelis ar dar kox sudas. Svarbu greitai ir graziai kad gale gautisi vaizdas fsio. Kitas klientas.

Aisq cia priklauso nuo situacijos irgi kas per klientas ir ka tu ten jam darai jei tu jam darai arch vizulke ai zodziu :D pasaka be galo. Matai tu kai freelancini turi savo nuosavus nusistatymus ir taisykles. Kai ateini i didele kompanija ten savo nusistatymus gali i subine susikisti :D Situs namukus renderinam saule is sitos puses ir fsio 3 metus desi saule i ta puse :D

As suprantu kad tu cia kalbi is savo freelanco puses. As irgi namie kai dirbu arba po darbo pafreelancinu taip masatau kaip tu, bet darbe viskas kitaip :)


Nu nieko evermotionas kuria dbr modelius ir UE varikliui tai ateity gal palengves darbas :) Bus produktyvesnis gal :)

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2016-01-14, 11:17

+1 Taškai

Master
Žinutės: 217
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2003-11-25
Sau 14, 2016
becrap sako:
aha nuskambejo taip lyg tie kurie dirba su geimais viska moka ir dar viska padaro taip pat greit :)

Paskutinis redagavo: becrap 2016-01-14, 11:38

0 Taškai

Master
Žinutės: 217
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2003-11-25
Sau 14, 2016
becrap sako:
kalbant apie darbeli atrodo tikrai neblogai, nematytas toks vaizdas siuolaikiniuose zaidmimuose, bet labai artimas ir matytas musu apylinkese ;)
0 Taškai

Žinutės: 1361
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 14, 2016
ramanauskius sako:
Vat butent jei as cia darbe pradeciau unrapinti kiekviena daikta turbut po 2 menesiu buciau ismestas ant gatves :D

ne del to kaip unrapinu bet del sugaisto laiko :D

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2016-01-14, 11:43

+1 Taškai

Master
Žinutės: 217
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2003-11-25
Sau 14, 2016
becrap sako:
tik gal vietoje to jeep galejo but senas passatas ir dar koks bicas alus pasitates plautu ji :D butu is vis lietuviskas vaizdelis
0 Taškai

Master
Žinutės: 217
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2003-11-25
Sau 14, 2016
becrap sako:
jo... reiktu jiem per savaite sukurti 5 zaidmimus paziuretume kiek jie ten spetu unwrapu padaryt ir kiek patys modeliu primodelintu :D
0 Taškai

Žinutės: 197
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Sau 14, 2016
samba sako:
baikit jus cia varyt. tas unwrapas neuzima daugiausiai laiko. As kalbu apie animacijas, ir unreal greitis tikrai atperka viska. Ramaniauskiau, freelanceris lygiai taip pat kaip ir tu, turi greitai ir kokybiskai daryti ir nereikia cia lialia, kad as galiu sedeti ir cackintis iki nezinia ko. ir as kalbu apie animacija. O kaip minejau, vienam stiliui taip, netinkamas dalykas. Bent isiskaitykit. Ir dar sulyginot su penkiais zaidimais savaitei, nu blyn vyrai, mastykit ka kalbat.
0 Taškai

Žinutės: 1361
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 14, 2016
ramanauskius sako:
Ne nu cia viskas Ok mes tiesiog diskutuojam :D kaip kas kur :D mes be pykciu tiesiog chate atrodo piktai :) dedu juk tuos smailus blyn ir taip ju daug bandau islaikyti linxma veida :D diskutuodamas ...

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2016-01-14, 12:23

0 Taškai

Žinutės: 197
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Sau 14, 2016
samba sako:
diskutuojat, bet biski nemastot vietomis :D (idejau veiduka spec ramanauskiui :) ) geram rezultataui reikia laiko ir tiek :)
0 Taškai
«12»