1
3
4
Pežiūrėta 7197
Data: 2015-09-30 12:36
Sveiki. Taigis, nedidukas pasikrapštymas su asseto gamyba.
Turbūt kiekvienam teko daugiau mažiau paplaukiot su tokiais, jei ir ne prieš 20-30 metų, tai dar ir dabar 🙂 Per atostogas sėdau į tokį panašų, gerai papuvusį ir visą girgždantį, tai kažkaip sugalvojau pratestuot substance pakuotę ant šito tarybinio palikimo.
Nieko per daug blatno, o ir iki modelio ir uv optimizacijos kaip iki mėnulio dar. Bet čia labiau koncentravaus į PBR tekstūrinimą. Nenaudojau nei vienos foto, viskas proceduralais ir brushu. Modelis Maxe, Normalai XNormal. Tekstūros su Substance designeriu ir painteriu.
Pirmi trys renderiai iš Marmoseto.
Paskesni du Sketchfabo.
Čia patį modeliuką pavartyt sketchfabe.
Tekstūras gali tekt persijugnt į HD.
Su direct lightu:
Tik hdri:
Sorry už ilgą aprašymą 🙂
Turbūt kiekvienam teko daugiau mažiau paplaukiot su tokiais, jei ir ne prieš 20-30 metų, tai dar ir dabar 🙂 Per atostogas sėdau į tokį panašų, gerai papuvusį ir visą girgždantį, tai kažkaip sugalvojau pratestuot substance pakuotę ant šito tarybinio palikimo.
Nieko per daug blatno, o ir iki modelio ir uv optimizacijos kaip iki mėnulio dar. Bet čia labiau koncentravaus į PBR tekstūrinimą. Nenaudojau nei vienos foto, viskas proceduralais ir brushu. Modelis Maxe, Normalai XNormal. Tekstūros su Substance designeriu ir painteriu.
Pirmi trys renderiai iš Marmoseto.
Paskesni du Sketchfabo.
Čia patį modeliuką pavartyt sketchfabe.
Tekstūras gali tekt persijugnt į HD.
Su direct lightu:
Tik hdri:
Sorry už ilgą aprašymą 🙂
Kategorija: 3D
Komentarai (4)
Tie marmoseto renderiai kazkokie per smarkiai isblukinti mano akimis, bet siaip labai fainas darbelis!
0 Taškai
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.