0
4
26
Pežiūrėta 3726
Data: 2007-08-14 18:50
Programs: 3DsMax8 mentalRay
CPU: geri
sweiki kolegos, pristatau sawo pirma darbeli, nors pats izwelgiu dauk minusu, bet jus gal papildysit ju skaiciu, o gal net ir pliusu sulauksiu 🙂
CPU: geri
sweiki kolegos, pristatau sawo pirma darbeli, nors pats izwelgiu dauk minusu, bet jus gal papildysit ju skaiciu, o gal net ir pliusu sulauksiu 🙂
Kategorija: 3D
Komentarai (26)
seseliai atrodo kaip shadow map'as, tai man nelabai patiko, o siaip labai grazus stogas padarytas, daug smulkiu detaliu, liuks!
0 Taškai
Galejai panaudot daugiau ivairiu texturu nes dabar labai jau skurdziai atrodo ir 1-am aukste kolonos per daug smooth'intos. O seip grazus darbelis!
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
pritariu jagro, nuteksturink, dabar kazkaip ir sunku vertinti tavo darba 🙂
--
bla bla bla
0 Taškai
Cia vienas ish tu darbu kuris ir su minusais graziai atrodo, man patiko. 😉 8 balai, su avansu
--
Skype - mcandriuxa
0 Taškai
dqui uz ivertinimus 🙂 seip pati scena, neskaiciuojant zolytes turi 270k poliu, bet dariau klaidu, del kuriu nebenorejau isbaikti iki galo renderi, nes kilo ideju dauk didesniam projektukui, o klaidos buwo: pvz kiekviena cerpe buwo isgaubtas poligonas, su mazdauk 24 poliais, bet, paskaiciawau, kad darydamas 18'kos poliu plaina ir idedamas tos pacios cerpes tinkamai atlikta displacemento textura isgauciau toki pati rezultata 🙂 na tiesiog kaip sakoma siekiu tobulybes, tad panagrinejus tokius wariantus galima isgaut geresniu sprendimu, nes kai cerpiu ten begale, tad poliu nusiimtu 100K+-, o tai jau dauk 🙂 , plius su apsvietimu biski persviesinau stoga, nublanko detalumas, aisq perspektyvos komponavimas biskeli griuvantis kai pasiziuri i laiptus, na ir jusu tiesa, darbas turejo buti be texturu(difjusu) mano atzvilgiu, bet bampo reikejo daugiau ideti, bei del pirmo auksto, taipogi tiesa, per mazai detaliu, lyginant su stogu ir t.t., uhh, pawariau sawikritikos 🙂
0 Taškai
100k poliu siais laikais yra niekis beto jei yra daug pasikartojancios geometrijos reikia instancus kurt
0 Taškai
kas tie instancai? esu girdejes, bet nepritaikes praktiskai.
0 Taškai
thx, daba supratau, buwau pamirses, atsimenu mokydamasis pradzioje is tutorialu, naudodawau instance, tapatiems dalykams, weliau pamirsau sita priwaluma.
0 Taškai
9 balai, stogas labai detalus ir ypac grazus dar zole graziai padaryta. O SIAIP Tai is sito darbo galima kritikuoti tik modeliavima nes texturu pagailejai. Kaip pirmas darbas tai labai puikus. sekmes. 😉
0 Taškai
Kai kur bump'o tekstūros per daug ištemptos. Taip atrodo, kad tu pirma nutekstūrinai vieną koloną, tada prisikopijavai daugiau ir ištempei kokio reikia ilgio, kartu išsitempė ir tekstūros.
0 Taškai
hmmmm, gal ir nekokybiskai wietomis gawosi, seip tai nemegstu kopinti, nes sianme darbe visi laiptai yra rankiniu budu deformuoti, kad skirtusi vienas nuo kito, bei wisos kolonu texturos yra su skirtingais uwf mappingo parametrais 🙂
0 Taškai
O ruosiesi sita darba nuteksturinti ? ;] man labai smalsu kaip atrodytu 🙂
--
bla bla bla
0 Taškai
net nezinau, seip turiu ideju panasiam, bet didesniam, bei detalisniam projektukui, aisq tada ir renderi ne retro darysiu, o realistiska 🙂
0 Taškai
kaip suprasti pirmas darbas,cia toli grazu nepyrmas,labai meniskas ir nunrederinta labai graziai,nu aisq trukumu yra bet renderis ir modelis tai labai liuks su texturom galima pasizaisti kaip ir su apsvietmu nors apsvietimas ir taip cia idomus...jegu cia pirmi darbai dabar tokie pas zmones tai as sugaisau 2 metus bereikalo 😋
0 Taškai
as asmeniskai sedejau pora menesiu seniau, tada vizualizawau namu projekus, ju buwo apie 16, bet ten nieko ispudingo nebuwo, tada turejau pusmecio pertrauka, na ir daba ruosiausi portfolijai, tad pasedejau taip widutiniskai po 50h i sawaite kokius tris menesiukus, tad bendra patirtis kazkur 3+ menesiai, newisi gal but sedi po tiek laiko 🙂 taipogi darydamas si darba, ismokau visa modeliavima pa polnomu 🙂
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.