Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: Dilan

  • traditional sculp
  • Ohm
  • pirma animacija
  • Samurai Bob
  • "Alien" in "The Nightmare Before Christmas" style
Dilan

pirma animacija

nuo Dilan

0
0
7
Pežiūrėta 2066
Data: 2015-12-09 16:38
Padidinti
Pries pradedant si projekta praleista buvo 4 sav. ties walk cycle, jump, punch and kick ir dialogui. (t.y. lupom =] ) Veliau parejo nauja uzuotis kurio rezultata jums ir pateikiu kritikai.

Uzduotis, sukurti animacija nuo 10 iki 20s. Sound file'a rinktis galima buvo paciam. As pasirinkau, tos dienos 11 sec. club duota sound file'a. Laiko limitas 4 sav.
kas ne mano, o paimta tai: garsas, characters and animals.

Taigi, pora dienu skiriau istorijai, modeliavimui ir texturoms. apie 2 sav praleidau ties arkliu (mokitojas sake trint ji, ir tesiog padaryt zmogeliukui walk cycle (bet nenorejau pasiduoti nes kitaip nieko ir neismoksi), bet taip ir negavau gero rezultato (labiau i moon walk panasus). gal biski per daug skiriau laiko detaliems, kuriu nelabai ir matosi (bent jau is karto), gal reikejo ekstra diena, dvi skirti zmogeliuku "slifavimui". (tesiog detaliams jauciu silpnuma ir jauciu kaifa dirbdamas su jais =] )

suprantu iki tobolo lygio dar oj kaip toli, todiel butu idomu isgirsti jusu nuomone, kokias klaidas padariau, ties ko maziau reikia praleisti laiko, ties ko daugiau.

taigi pats video


uz gera zodi sakau aciu, uz riebu zodi 2x aciu ;)
Kategorija: 3D, Animacija
Komentarai (7)

Žinutės: 75
Prisijungė: 2014-03-12
Gruo 9, 2015
Edd Win sako:
Nu turiu pasakyti kad labai patiko, tikrai juokingai! :D

--

Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai

Žinutės: 198
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Gruo 10, 2015
samba sako:
Pradzioje neaisku, kas kalba. Ta personaza turetum rodyti is arciau. Na apie arklio ejima tai nieko nesakysiu :) Dabar gale, kur tas medinukas eina, tai zmogaus svori permetinek nuo vienos kojos ant kitos, nes dabar griunantis jis. Kuno vidurio taskas turi eiti i pada, bet ne visai i jo centra. Kai padeda ta zole jis turi kazkiek palinkt i ta puse. Venk tiesaus kuno. Mes ne elektros stulpai. Pas tave visai nera contra liniju paciose pozose. Daugiau judink pecius ir hipi atitinkamai i sonus, aukstyn zemyn. Vel gi paciame gale personazo poza nei sis nei tas. Stovi tiesiai kaip prisisikes. Ir pacioje pabaigoje man akiu ir antakiu padetis nelabai sutampa. Gal reikejo viena aki labiau primerkt, nes antakis nusileides bet akis pilnai atmerkta. Antakiuose emocija jauciasi. O akyse nelabai. Is apacios gali ziureti ir is gailescio, maldos prasant. O va primerktos akys pykti tai tikrai reiskia. Siaip ideja gera, bet pati personazine animacija prastoka.

Paskutinis redagavo: samba 2015-12-10, 12:40

+1 Taškai

Žinutės: 207
Miestas: Kopenhaga
Prisijungė: 2015-06-18
Gruo 10, 2015
Dilan sako:
Wow tikrai geri pastebejimai, kaip as is pradziu to nepamaciau. Aciu!!!

--

"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai

Žinutės: 68
Prisijungė: 2008-03-26
Gruo 10, 2015
Croze sako:
Manau tiesiog per daug visko apsiemei. Standartinis atvejis pradedanciajam.
Matai tiek daug kietu video, kur tiek visko vyksta, inspiruojies ir... apsiimi daryti - viska!

Priklauso ko uzduotis reikalavo. Jei scenografijos - tai sustatyk personazus idomiau, scena patrauklesne padaryk, kameras aiskesnes. Dabar pvz pirmas kadras - visko daug, neaisku kas vyksta, kas ka sneka (nes kazkas ekrane sneka) ir tik veliau pamatai, kad kazkur kairej virsuj nedidele burna keicia formas. Vel aukso pjuvio taisykle - svarbiausia elementai turi buti ten, kur akis nori ziureti (jei nenori, tai aplinka ir personazus taip pastatai, kad jai butu idomu ir noretu ten ziureti). Si taisykle dar gera tuom, kad ji labai universali.

Jei uzduotis buvo parodyti animacija, tai irgi nelabai kas yra. Viskas juda, bet gyvumo nera. Samba kazkiek paminejo kas ir kaip, bet manau beda ta, kad apsiemei per daug ir po to paprasciausiai buvai "suvalgytas" per didelio darbo apimciu per toki trumpa laika. Idomu butu pamatyti tavo walk cycle ir kitus pratimus, kuriuos minejai, kad darei iki sitos uzduoties.

Bet again, man patinka ziureti, ka darai. Kiek per daug ir skirtingu dalyku per trumpa laika cia tave moko, bet manau cia kazkokie mokslai, kur atrasti save turesi ir veliau gal pasirinksi, ka noresi gerinti toliau. Dabar tu vis nauju dalyku mokaisi is naujo. Svarbiausia tesk ir nepasiduok!

p.s. uzskaitau kepama Animation Mentor voveres riga :)

p.p.s. ne i tema cia, bet gal bus idomu ir siaip islaikys susidomejima mokslais. Kad visi pro ta pati praeinam :) Paspausk ant mano profilio, ten tik vienas darbas, ir rasi panasu atveji. Ten mano darbas ir tas pats atvejis, kai vienas apsiimi daryti per daug ir po to regis nieko nespeji ir viskas gaunasi ne taip "kaip galvoje matesi". Svarbiausia dalis yra pabaigti iki galo ir pasakyti sau - done ir judeti toliau. Tada tu tobuleji.

Paskutinis redagavo: Croze 2015-12-10, 15:29

+1 Taškai

Žinutės: 155
Miestas: Vilnius/Kaunas/Klaipėda
Prisijungė: 2013-10-14
Gruo 16, 2015
Litho sako:
Sambos pastebėjimus paryškinsiu, nes labai geri, ir esminiai :)

Tas smilgų kuokštas ir blogiuko slapstymas, mano nuomone, per greitai ir neaiškiai išreikštas šiame klipe. Jei žiūrovas žiūri pirmą sykį ir nespėja susigaudyti, kas vyksta - negerai. Pirmame shot'e siūlyčiau nedaryti sudėtingo kameros judesio. Jame yra pan'as, dolly, truckas, boomas ir tiltas. Biški per žiauriai. Ypač, kai skirtingose ekrano kraštuose vyksta skirtingi veiksmai. O kamera sufokusuota ant ekstros, sėdinčio kaubojaus. Todėl pasimeta ir blogiukas su savo smilgomis, ir kas šneka.

Vienas iš pasiūlymų. Dėk nejudančią kamerą arti ekstros, kad gerai matytumėme jo žvilgsnį, kuris nukreips mus pažiūrėti link herojaus. Sulig jo paskesniais žodžiais, iš už jo toleliau galime pamatyti besislapstantį ir sėlinantį blogiuką. Sustyguoti 3 planai (foreground, midground, background), vienas veiksmas seka kitą, veikėjų žodžiai veda veiksmą.

Kodėl blogiukas žiūri į kamerą? Jisai sako „You will be afraid“, bet žiūri į žiūrovus. Siūlau čia nelaužyti ketvirtos sienos tokiu būdu. Taip, kaip tu padarei, darydavo Looney Tunes, nes tai labai tinka prajuokinti. Ir su tokia dramatiška muzika, dramatišku apšvietimu, rimtu grasinimu (blogiukas kažko juokingo savo eilėse kaip ir neturi), t.y. su tokia rimto turinio medžiaga, padarei komediją. Tai savaime nėra blogai. Mane tai tikrai pralinksminai :)
Tiesiog dalinuosi, kaip dabar redaguočiau šita klipą, ir kokio rezultato siekčiau. Tai va, padaryčiau, kad blogiukas tai sakytų žiūrėdamas į herojų, ne į auditoriją. Šiuo atveju aš nenorėčiau, kad blogiukas gautų empatijos (neretai tas žvilgsnis į žiūrovus tai daro). Spausčiau daugiau dramos iš čia.

Paskutinis redagavo: Litho 2015-12-16, 17:33

+1 Taškai

Žinutės: 198
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Sau 4, 2016
samba sako:
Musu pastabos neturejo atimti viso noro mokintis animacijos. Tiesiog tai ta sritis, kurios neismoksi greitai. Personazine animacija sunku mokytis savarankiskai be mokytojo.
0 Taškai

Žinutės: 207
Miestas: Kopenhaga
Prisijungė: 2015-06-18
Sau 7, 2016
Dilan sako:
Noras ir nedingo =] mane kritika ne demotyvoja, o motyvoja ;)

--

"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai