Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: ES

  • Simple living
  • House in Switzerland
ES

House in Switzerland

nuo ES

0
1
17
Pežiūrėta 4429
Data: 2017-01-20 15:34
Padidinti
Mažokai architektūros pastaruoju metu čia, pagalvojau įkelsiu vieną iš nesenai mūsų baigtų projektų. Padarytas gan greit, per 5 dienas su vietos fotografavimu (užtrukom dieną dėl orų). Norėtųsi dar prisėsti, yra nemažai smulkių detalių kurias norisi pataisyti. Bet žinant kad "client happy", nebekyla rankos 🙂

Video daryti visiškai eksperimentiniais tikslais, naudojant video redagavimo programą, 3ds maxe nurenderinus tik 1 frame. Šiuo metu eksperimentuoju su UE4, tai greitu metu konvertuosiu sceną į UE4 projektą.

Galbūt dar įdomus faktas, tas, kad naudojant Coroną pirmasis renderis yra beveik RAW. Photoshope atliktas tik viena veiskmas – židinio ugnies png.

Čia dar yra mini virtual tour jeigu kas nors turi carboardą ar kitą headsetą. 3darchitect.lt
High res.: 3darchitect.lt
Kategorija: Architektūra
Komentarai (17)

Žinutės: 582
Miestas: Klaipeda
Prisijungė: 2004-05-26
Sau 20, 2017
mcminda sako:
Grazus darbas. Tik itartinai keistai zemai koridoriuje rankenos ant duru atrodo. Koks aukstis iki lubu yra siame projekte? Ir tik visiskai is smalsumo paklausiu, kam koridoriuje yra skirta ta atitverta vieta? 🙂 suprasciau, jei butu kokie laiptai ten, bet dabar niekaip nesugalvoju, kas ten galetu buti 🙂
0 Taškai

Žinutės: 138
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2012-02-20
Sau 20, 2017
Freakaz sako:
Su kokiu softu virtual tour`ą klijavai?
0 Taškai

Žinutės: 447
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Sau 20, 2017
ES sako:
McMinda, Lubos čia yra berods 3050mm, tad su rankena viskas bus gerai, apie 950-100mm nuo grindų (pasitikrinau). Spherical vaizde kažkodėl išsitampė 🙂 Ten laiptai ir turėtų būti, tik nurenderinus 12k vaizdą pamačiau kažkokį plane bugą, neprisiruošiau patvarkyt 🙂

Freakaz. Softo nenaudojau, šį projektą susimečiau roundme platformoje ir vėliau embedinau į savo web. Geras sprendimas, nereikia pirkti brangaus softo 🙂
0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 20, 2017
ramanauskius sako:
Fainai, patiko. Kazkas siek tiek kitokio ir idomaus.

O uz ta roundme reikia ten kurtis koki accounta ir moketi kaziek pinigo ar ten visiskai FREE may I ask 🙂 ?

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2017-01-20, 18:42

0 Taškai

Žinutės: 447
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Sau 20, 2017
ES sako:
Yra free versija, bet limituotos galimybės. 10 ar 15€ sumokėjus gauni pro embed ir tuomet jau visai ok
0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 20, 2017
ramanauskius sako:
pas many darbe naudoja PANOTOUR, fainas interfasas, bet mokamas.

O tu apie ta kazkoki corona VR appsa girdejai?

corona-renderer.com

bandai gal?
0 Taškai

Žinutės: 917
Miestas: Bournemouth
Prisijungė: 2011-04-09
Sau 21, 2017
blink182 sako:
Cool viskas atrodo, prie renderio negalima ir prisikabinti 🙂

--

cheers!
0 Taškai

Žinutės: 240
Miestas: Kazkur Europoj
Prisijungė: 2015-06-18
Sau 21, 2017
Dilan sako:
super! tikrai geras darbas

--

"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 22, 2017
romullus sako:
Jei durų rankenos pagal mastelį, tai jausmas atidarinėti tokias duris, turėtų būti panašus į daržinės vartų varstymą :]

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 447
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Sau 22, 2017
ES sako:

ramanauskius sako:

pas many darbe naudoja PANOTOUR, fainas interfasas, bet mokamas.

O tu apie ta kazkoki corona VR appsa girdejai?

corona-renderer.com

bandai gal?

Bandžiau ir aš panotour test versiją, cool dalykas, daug funkcionalumo, patinka kad gali customizinti user interface. Tik ten papildomų reikalų atsiranda su įkėlimu online, tad dar kol kas susilaikau 🙂

Corona appso dar neišbandžiau. Užsiregistravau, atrodė promising, bet kažkurioje registracijos vietoj užstrigo procesas, tai nebesugrįžau.

Romullus, ar tikrai? Toks pasakymas turi truputėlį sovietinės architektūros prieskonio 🙂 Žiūrint plačiau, didelės durys buvo ir yra naudojamos aukštesnės klasės būstuose. Ir jausmas tokiomis naudotis, patikėk, geresnis nei užspaustomis 2 metrų. O ir statybos dar paprastesnės, vien tik pliusai 🙂

Prikabinti pavyzdžiai: 1.2m x 3m ir 1m x 2.1m.

Visiems kitiems dėkui už komentarus.

0 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 22, 2017
romullus sako:
Nu šiaip jau aš kalbėjau būtent apie fizinį pojūtį, ta prasme, kad tokioms durims darinėti reiktų įdėti daugiau pastangų, nei normalaus "užspausto" dydžio. Didesnė masė - inercija, didesnis plotas - oro srauto pasipriešinimas, didesnis plotis - varstymo radiusas. Nesakau, kad joms atidaryti reiks kviestis namiškių pagalbos, bet man rodos procesas vis tiek bus labiau varginantis.

O kas link estetinės pusės, galėtum įklijuoti žmogaus figurą į tuos palyginimo paveiksliukus mąstelio pojučiui. Nors man vis tiek atrodo, kad antras variantas geriau žiūrisi, bent jau dėl to, kad rankeno atrodo vietoje.

Paskutinis redagavo: romullus 2017-01-22, 17:35

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Sau 28, 2017
Kajuzas sako:
Labai tikroviškai atrodo tour'as, išskyrus metalo shaderį. Čia tekstūroms turbūt scanai naudoti?
0 Taškai

Žinutės: 447
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Sau 28, 2017
ES sako:
Dėkui. O kurie metalai konkrečiau? Reikės pasitaisyti. Metalams naudojau Siger Shaders, o kitos tesktūros įvairios, kai kuriuos pirktos, kai kuriuos paties fotkintos. Scanų nėra nei vieno 🙂

Kajuzas sako:

Labai tikroviškai atrodo tour'as, išskyrus metalo shaderį. Čia tekstūroms turbūt scanai naudoti?

0 Taškai

Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Sau 29, 2017
Kajuzas sako:

ES sako:

Dėkui. O kurie metalai konkrečiau? Reikės pasitaisyti. Metalams naudojau Siger Shaders, o kitos tesktūros įvairios, kai kuriuos pirktos, kai kuriuos paties fotkintos. Scanų nėra nei vieno 🙂

Kajuzas sako:

Labai tikroviškai atrodo tour'as, išskyrus metalo shaderį. Čia tekstūroms turbūt scanai naudoti?


Man puodai, kriauklė ir įrankiai keistai atrodo
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Vas 1, 2017
Rytis sako:

Kajuzas sako:

ES sako:

Dėkui. O kurie metalai konkrečiau? Reikės pasitaisyti. Metalams naudojau Siger Shaders, o kitos tesktūros įvairios, kai kuriuos pirktos, kai kuriuos paties fotkintos. Scanų nėra nei vieno 🙂

Kajuzas sako:

Labai tikroviškai atrodo tour'as, išskyrus metalo shaderį. Čia tekstūroms turbūt scanai naudoti?


Man puodai, kriauklė ir įrankiai keistai atrodo


lievas asseto sheideris tikriausiai buvo
0 Taškai

Žinutės: 447
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Vas 1, 2017
ES sako:

Rytis sako:

Kajuzas sako:

ES sako:

Dėkui. O kurie metalai konkrečiau? Reikės pasitaisyti. Metalams naudojau Siger Shaders, o kitos tesktūros įvairios, kai kuriuos pirktos, kai kuriuos paties fotkintos. Scanų nėra nei vieno 🙂

Kajuzas sako:

Labai tikroviškai atrodo tour'as, išskyrus metalo shaderį. Čia tekstūroms turbūt scanai naudoti?


Man puodai, kriauklė ir įrankiai keistai atrodo


lievas asseto sheideris tikriausiai buvo

Ryti, kompleksai ar kaip čia? 🙂 ) Taip, archvize mes išleidžiam daug pinigų assetams, mes juos smarkiai naudojam, perkam kasdien, nes projektų apimtys ir greičiai yra dideli. Kam modeliuoti, jeigu gali nusipirkti? 🙂 Ir nematau čia jokios nuodemės. O jeigu tau nepatinka ir jauti nuoskaudas dėl to, mažiausiai ko reikia tai tokius komentarus rašyti 😉

Puodai ir kriauklė black metal. Nežinau kodėl juodas metalas jums atrodo keistai.

Įrankiai taip, sutinku atrodo negerai. Bet bėdos ne su material ten, o su modeliu.

Šiaip, nėra nei vieno projekto, kuriame naudojame materialsus tiesiai iš asset. Coronai šiaip assetsu nelabai kažkur ir nusipirksi. Visi yra peržiūrimi ir taisomi. O didžioji dauguma, skanuojami, fotkinami ir piešiami pačių.

0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Vas 2, 2017
Rytis sako:

ES sako:

Rytis sako:

Kajuzas sako:

ES sako:

Dėkui. O kurie metalai konkrečiau? Reikės pasitaisyti. Metalams naudojau Siger Shaders, o kitos tesktūros įvairios, kai kuriuos pirktos, kai kuriuos paties fotkintos. Scanų nėra nei vieno 🙂

Kajuzas sako:

Labai tikroviškai atrodo tour'as, išskyrus metalo shaderį. Čia tekstūroms turbūt scanai naudoti?


Man puodai, kriauklė ir įrankiai keistai atrodo


lievas asseto sheideris tikriausiai buvo

Ryti, kompleksai ar kaip čia? 🙂 ) Taip, archvize mes išleidžiam daug pinigų assetams, mes juos smarkiai naudojam, perkam kasdien, nes projektų apimtys ir greičiai yra dideli. Kam modeliuoti, jeigu gali nusipirkti? 🙂 Ir nematau čia jokios nuodemės. O jeigu tau nepatinka ir jauti nuoskaudas dėl to, mažiausiai ko reikia tai tokius komentarus rašyti 😉

Puodai ir kriauklė black metal. Nežinau kodėl juodas metalas jums atrodo keistai.

Įrankiai taip, sutinku atrodo negerai. Bet bėdos ne su material ten, o su modeliu.

Šiaip, nėra nei vieno projekto, kuriame naudojame materialsus tiesiai iš asset. Coronai šiaip assetsu nelabai kažkur ir nusipirksi. Visi yra peržiūrimi ir taisomi. O didžioji dauguma, skanuojami, fotkinami ir piešiami pačių.


uoj nenorėjau čia nieko įžeisti, ir juolabiau jokios nuoskaudos nėra 🙂
čia daugiau gal iš patirties kalbu.
pats dirbu tokioj kompanijoj kur neišvengsi assetų.
žinoma aš už susimodeliavimą, bet puikiai žinau kad beveik 99 proc laiko tu negalėsi sau to leisti 🙂

o dėl šeideriu, nu tai būna assetuose, tokie kad reikia pasitestint ir pasikeist.

o čia manau tie materialai keistai atrodo todėl, kad subeikintas virtual turas.
ir taip tas materialas gal iš kokio kampo gerai atrodo, bet iš kito tai nelabai,
man dažniausiai taip būna kai aš iš akies darau materialus.

tai va tikrai nuoširdžiai atsiprašau, jei įžeidžiau, nenorėjau, ne taip išsireiškiau 🙂
0 Taškai