Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: Grubber

  • Mutantas
  • Pandoros padaras
  • Portalas
  • Skestu
  • Grubberzauras
Grubber

Badyklė

nuo Grubber

1
2
10
Pežiūrėta 2763
Data: 2012-05-11 06:43
Padidinti
Sveiki,
Dar vienas pabandymas paišyt tekstūrą.
Kategorija: 3D
Komentarai (10)

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Geg 11, 2012
Rytis sako:
nuū šitas tikrai geresnis nei pirma, tik idomu būtų oamatyti iš kitų kampų
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Geg 11, 2012
gestis sako:
Dabar "new-gen" - normal'ai, displacementai etc., kam tai piešti? 🙂

Čia truputį "off topic" bus, bet ar įmanoma lt pagaminti "normalų" game'ą. Gal ne tokį kaip "Mass Effect" ar pan., bet pradžiai kažką tokio į Quake 4 lygį ar ką.? Bent su grafika padirbėti? Blyn, prisidėčiau iš esmės!
0 Taškai

Žinutės: 110
Prisijungė: 2004-11-22
Geg 11, 2012
Domino sako:

gestis sako:

Dabar "new-gen" - normal'ai, displacementai etc., kam tai piešti? 🙂

Tam, kad jeigu tik galima įpiešti, geriau taip ir padaryti. Performance'as, kurį gali sutaupyti nenaudodamas (ar naudodamas mažiau) normal, specular map'ų, realaus laiko šešėlių ir t.t., gali labai praversti kitur.
Plius, šiais laikais labai populiarūs mobilieji žaidimai, kuriuose visokie normal map'ai apskritai labai retai naudojami, nes procesoriai vis dar silpnoki (maždaug kaip 7-10 metų kompiuterių).

gestis sako:

Čia truputį "off topic" bus, bet ar įmanoma lt pagaminti "normalų" game'ą. Gal ne tokį kaip "Mass Effect" ar pan., bet pradžiai kažką tokio į Quake 4 lygį ar ką.? Bent su grafika padirbėti? Blyn, prisidėčiau iš esmės!

Prie tokių žaidimų dirba šimtai žmonių. Lietuvoje turbūt apskritai tiek žaidimų kūrėjų nėra. Jeigu susivienytų didžioji dalis artist'ų (įskaitant tuos, kurie nedirba žaidimų kūrimo srityje) ir programuotojų, galbūt ir įmanoma būtų surinkti pakankamą komandą. Bet svajoti apie tai turbūt neverta - geriau kurti mažesnius, lengviau įgyvendinamus ir novatoriškus žaidimus, prie kurių būtų ir įdomiau dirbti (4 metus krapštytis prie to paties žaidimo ir vis tų pačių jo dalių turbūt niekam negali būti įdomu - o būtent taip didelėse kompanijose ir būna).

P.S. Grubber, šaunus durklas! 🙂

Paskutinis redagavo: Domino 2012-05-11, 13:03

0 Taškai

Moderator
Žinutės: 918
Prisijungė: 2008-03-31
Geg 11, 2012
Augis sako:
žaidime grafika yra tik sudedamoji dalis.
Rusai taip dar žaidimus - pradeda paryti nerealiai nerealiai viską, paskui pasibaigia jiems pinigai ir lieka tik nerealiai nerialus treileris.
Viskam ką darai turi būti ekonominė studija. Lietuvoje nėra tokių išteklių įmonėse, kad tokius žaidimus po 100 mln USD daryti.
Be to darydamas nerealią grafiką nerealiai susimažini vartotojų skaičių, nes pas daugelį kompai yra ne pirmos jaunystės ir neveža tokių žaidimų.
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Geg 11, 2012
gestis sako:
jo liūdnoka. Vadinasi kraunu lagaminus ir dūmiu iš lt , nes nėa čia ką veikti...

O kas dėl performeso, tai maniškė nv 9 suka beveik visus naujausius žaidimus. Mobiliakai manęs nedomina, deja. Bet tai nesvarbu, anyway 🙂

Šiaip manau, užtektų kelių gerų artistų sukurkti kokį doom'ą ar pan. Nes ten, kur žaidimo pabaigoje rašo "kredidus", tai biurokratinis šlamštas. Reiktų kelių žmonių charakteriams, leveliams sukurkti ir programuotojų bei rašytojo siužetui sukurti (na muzikanto...). O leidyba vėliau...
🙂
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 918
Prisijungė: 2008-03-31
Geg 11, 2012
Augis sako:
😀
būtum prisijungęs prie mūsų projekto matytum kiek reikia žmonių iš tikro....

Pabandyk paskaičiuoti, jei tu darai superturbinį veikėją 1-2 mėnesius mnuo koncepto. Animatorius daro jam animacijas 1 mėnesį, sakykim 2 programeriai naudodami unrealo variklį 6 mėnesius darys žaidimo logiką. Dar kažkas kuria scenas, o dar kažkas rašo scenarijus. 6 mėnesius
Tai jūs per metus turėsite tik geriausiu atveju vieno kambario prototipą ir 3 veikėjus. jei norėsite gero gameplayjaus fizikos ir tokių dalykų kaip realistiškos reakcijos Dirbtinis intelektas ir pan... Jūs tą vieną kambarį darysit dar metus. Tada išleisit demo ir turėsit unrealui sumokėti 25K USD už naudojimą varklio komerciniams tikslams. Nu ir paskui norėdami išleisti jau tikrą žaidimą darysit jį dar 3-4 metus, kol jis bus galutinis. Reiškia 5 metus 10 žmonių dirbs negaudami jokių pajamų.... Tada prasidės leidyba ir reklama, kur vėl reikės investicijų... O jūsų žaidimas bus pastatytas ant 5 metų senumo technologijų ir visai nebebus nerealiai nerealus...

Bet geroji to pusė, kad po 5 metų jis tikriausiai veiks ant daugelio kompiuterių 🙂

P.S. Peilis gražus 🙂

Paskutinis redagavo: Augis 2012-05-11, 14:23

0 Taškai

Žinutės: 110
Prisijungė: 2004-11-22
Geg 11, 2012
Domino sako:

gestis sako:

jo liūdnoka. Vadinasi kraunu lagaminus ir dūmiu iš lt , nes nėa čia ką veikti...

Kaip suprantu, verčiau norėtum dirbti didelėje komandoje, kur esi tik didelės mašinos mažas krumpliaratukas, turintis labai mažai indėlio ir kūrybos laisvės? 🙂

gestis sako:

Šiaip manau, užtektų kelių gerų artistų sukurkti kokį doom'ą ar pan. Nes ten, kur žaidimo pabaigoje rašo "kredidus", tai biurokratinis šlamštas. Reiktų kelių žmonių charakteriams, leveliams sukurkti ir programuotojų bei rašytojo siužetui sukurti (na muzikanto...). O leidyba vėliau...
🙂

Užtekt gal ir užtektų, bet kurtų vieną žaidimą tuomet ne 4, o 40 metų 😀 O norint greičiau dirbti, tenka pajungti daugiau žmonių. Pajungus daugiau žmonių, savaime santykinai krenta komandos produktyvumas (nes didesnį kiekį žmonių sunkiau suvaldyti, planuoti jų darbą, jų įgūdžiai skirtingi, charakteriai skirtingi ir t.t.). Tad plečiant komandą, kūrimo greitis didėja toli gražu ne tiesiškai. Taigi norint sukurti tokį žaidimą per keletą metų, tenka sudaryti milžiniškas komandas.
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Geg 11, 2012
gestis sako:
neturiu laiko atsakyti į viską, kas čia parašyta. Bet sutinku tikrai ne su viskuo. Neesu aš tas, kuris sėdės ir gailėsis, kad nieko negaliu padaryti.

Pasidomėjau savais tikslais, tarkim sau.

Dėkui už nuomonę.
0 Taškai

Žinutės: 110
Prisijungė: 2004-11-22
Geg 11, 2012
Domino sako:
Hm.. tiesiog norėjau pasakyti, kad prie rimtų žaidimų iš tikrųjų dirba daugybė žmonių (ir credits'uose visi jie nėra šiaip sau. Greičiau dar kaip tik ne visus parašo, nes kartais jeigu žmogus išeina iš darbo dar prieš release'ą, jo nebededa į credits'us), o didelės komandos turi savų minusų. Taip pat norėjau paskatinti nenuvertinti mažesnių projektų (ir kartu komandų), nes jie tam tikrais aspektais turi didelių pliusų (pavyzdžiui, mažoje komandoje daug lengviau pakreipti produkto ateitį, nes tu šiaip ar taip būtum vienas svarbiausių žmonių, o ne vienas iš šimtų).

Kita vertus, kalbant apie rimtus projektus, tai nors Lietuvoje ir nėra tokių komandų, kurios nuo pradžių iki galo galėtų juso įgyvendinti, užtat yra tokios komandos, kaip Okta, kurios outsource'ina save (t.y. kuria personažus ir kitokį turinį) labai rimtiems projektams (tokio lygio, kaip ir minėjai). Aišku, tai nėra "lietuviški" projektai arba grynai "sukurti Lietuvoje", bet jeigu tiesiog domina darbas prie didelių žaidimų, labai geras ir toks variantas 🙂
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Geg 12, 2012
toto777 sako:
apie darba > patiko ziauriai stilizavimas tavo, kaip is 3D modelio sugebejai islaikyt konceptini stilizuota vaizda 🙂

apie zaidimus > as, kaip ir daugelis 3Dbug'o veteranu yra mate kaip cia vis kas nors uzveda zmones kurt koki "geima". 4 fun, kaip visi sako, bet po kokio menesio arba savaites susidurus su kliutim ar atsiradus reikalam motyvacija isblesta, taip kad jei nezadi investuot tai nieko nesukursi.

o siaip esu mates kaip vienas programeris per puse metu su vienu dizaineriu sukure zaidima is neturejimo ka veikt, nedideli bet grafika buvo gera ir begiot buvo galima, taip kad turint geru programuotoju nereikia 5 metu ar 50 zmoniu, reik tik profesionalu ir finansu kad nereiktu dirza susiverzus dirbt, arba dar ziauriau - dirbt po darbo 😀
0 Taškai