0
4
34
Pežiūrėta 4442
Data: 2007-10-24 21:33
Programs: 2008 max, vray RC5, PS CS3
CPU: 3 hercai, du baitai, keturi megabaitai
Tiesiog pamaciau, kad aprimusi forumo galerija, tad dristu jusu teismui pateikt savo paprasta darbeli. Komentarai laukiami 🙂
CPU: 3 hercai, du baitai, keturi megabaitai
Tiesiog pamaciau, kad aprimusi forumo galerija, tad dristu jusu teismui pateikt savo paprasta darbeli. Komentarai laukiami 🙂
Kategorija: 3D
Komentarai (34)
Net nenutuokiu kas cia bet atrodo gerai 🙂
--
As tikrai nesu tas kas esu!
0 Taškai
Grazi zole ir kameos kampas. Tik tie bedziai beackground'e nelabai, nu jie per dak apsisviecia ir pradeda blizget.
--
SĖKMĖS DARBE !!! 😀Jei dingo X,Y,Z ašių rodyklės paspauskit X 😉
ITMC Mokinys 🙂
0 Taškai
Kazkaip keistai su DOF'u gavosi, o pavadinimas kazkaip siejasi su darbu ar cia siaip toki sugalvojai?
0 Taškai
aha bliuras ant lapu kaip ne nuo optikos o su gaussian uzmestas...
0 Taškai
Paprasta ir gražu. Tiktų tam Europos centro skulptūrų parkui (ar kaip ten anas velnias vadinas).
0 Taškai
su sviesos kritimu kazkaip keistai, na ir siaip nelabai darbo esme pagaunu, na bet siaip graziai ziurisi. Kazkas is meno puses 🙂 Sekmes dirbant toliau 😉
0 Taškai
Dekui uz komentarus. Cia toks sausas menas, kad nei du nei vienas. Tiesa sakant ir as nelabai zinau kas cia 🙂 Del sviesumo ties centru, tai cia vray vignetting'o efektas. Pavadinimo istorija: krapstinedamasis pirma karta su 2008(nors dabar dar 2007. Keista Autodesk politika) metu ir Vray RC5 sukuriau sita scena. Nurenderinau ir ziu, visai nieko atrodo. Va taip va.
+ dar patobulinau savo darbeli :
+ dar patobulinau savo darbeli :
0 Taškai
nejau, naujo virejo Motion blur'as tapo maziau edrus ar tu tiesog zaidi su nauju pc?
0 Taškai
Anksciau nenaudojau vray motion blur'o, tad negaliu atsakyt. Bet zinau, kad rendertime vietoj 1h padidejo(ankstesnis darbas) iki 2h su virsum. Kiek tai itakojo padidejes poliu skaiciu o kiek - motion blur'as, tegalima spet. Perrenderinti nesinori 🙂
0 Taškai
jei naudosi adaptive qmc
primary bounces quasi-monte carlo
secondery bounces light cache
telieka zaisti su rqmc sampleriu aisku ir su likusiais 🙂
motionbluras dideles itakos netures renderio laikui,taip pat animacijoje isvengsi flickeringu(mirgejimo)
primary bounces quasi-monte carlo
secondery bounces light cache
telieka zaisti su rqmc sampleriu aisku ir su likusiais 🙂
motionbluras dideles itakos netures renderio laikui,taip pat animacijoje isvengsi flickeringu(mirgejimo)
0 Taškai
Gosu, dekui, bet nemegstu quasi-monte carlo vien del sunkiai isvengiamo truksmo. Exterjeruose gal ne taip jauciasi kaip su vidaus patalpomis. O tu matai tavo minima mirgejima mano darbe? Arba as ne taip suvokiu flickering'a
0 Taškai
🙂 Baikit.
Kuo čia dėtas Motion blur? Tereikia naudoti DOF.
Flickering yra efektas, kai animacijoje skaičiuojama Irradiance map. Tam yra nemažai būdų išvengti. Statikoje to nėra ir negali būti.
Toliau. Kodėl naudojant Image sampling Adaptive QMC (finale Adaptive DMC) ir GI engines parinkimas? Praktiškai jokio skirtumo nuo to. Image sampler labiausiai susijęs su rQMC (DMC - truputėlį kitas algoritmas) Sampler (kaip, beje ir daugumas VRay parametrų). naudokit abu engines nors ir Light cashe (jei tik fantazija suveiks), nuo to niekas nepakis.
Dar. Motion blur, kaip DOF, Boke efektai labai įtakoja skaičiavimo laiką. Įtakojamas ne tik vaizdo skaičiavimas, bet ir abiejų apšviestumų (primary, secondary) skaičiavimas. Ir labai, pabrėžiu dar sykį 🙂
Dėl skaičiavimo greičio tarp versijų. labai didelis skirtumas. Kiekvienas naujesnis relyzas veikia gerokai greičiau. Klaida, kad skaičiuoja lėčiau, greičiausiai yra tame, kad neteisingai nustatote VRay parametrus. Žaidimas jais skiriasi gan žymiai tarp versijų. Palyginimui: gan "sunkią" sceną neseniai eksperimento dėlei apskaičiavau su RC3, RC5 ir 1.50SP1 (ne demo).Tarp pirmųjų skirtumas buvo RC5 naudai apie 15 proc. Tarp RC5 ir finalino - apie 20 proc. (!). Štai taip...
Kuo čia dėtas Motion blur? Tereikia naudoti DOF.
Flickering yra efektas, kai animacijoje skaičiuojama Irradiance map. Tam yra nemažai būdų išvengti. Statikoje to nėra ir negali būti.
Toliau. Kodėl naudojant Image sampling Adaptive QMC (finale Adaptive DMC) ir GI engines parinkimas? Praktiškai jokio skirtumo nuo to. Image sampler labiausiai susijęs su rQMC (DMC - truputėlį kitas algoritmas) Sampler (kaip, beje ir daugumas VRay parametrų). naudokit abu engines nors ir Light cashe (jei tik fantazija suveiks), nuo to niekas nepakis.
Dar. Motion blur, kaip DOF, Boke efektai labai įtakoja skaičiavimo laiką. Įtakojamas ne tik vaizdo skaičiavimas, bet ir abiejų apšviestumų (primary, secondary) skaičiavimas. Ir labai, pabrėžiu dar sykį 🙂
Dėl skaičiavimo greičio tarp versijų. labai didelis skirtumas. Kiekvienas naujesnis relyzas veikia gerokai greičiau. Klaida, kad skaičiuoja lėčiau, greičiausiai yra tame, kad neteisingai nustatote VRay parametrus. Žaidimas jais skiriasi gan žymiai tarp versijų. Palyginimui: gan "sunkią" sceną neseniai eksperimento dėlei apskaičiavau su RC3, RC5 ir 1.50SP1 (ne demo).Tarp pirmųjų skirtumas buvo RC5 naudai apie 15 proc. Tarp RC5 ir finalino - apie 20 proc. (!). Štai taip...
0 Taškai
apie animacija ir snekejau nes manau kad tai ir daroma
O tarp fixed adaptive qmc ir adaptive subdividion tikrai didelis skirtumas skaiciuojant animacija su motion bluru (testavau daug daug rc5)
fixed seip draftinis variantas per viduriukas adaptive subdividion ziauriai valgo ramus (priklauso nuo scenos sudetingumo) renderio laikas isauga du kartus adaptive qmc optimaliausias variantas.
O tarp fixed adaptive qmc ir adaptive subdividion tikrai didelis skirtumas skaiciuojant animacija su motion bluru (testavau daug daug rc5)
fixed seip draftinis variantas per viduriukas adaptive subdividion ziauriai valgo ramus (priklauso nuo scenos sudetingumo) renderio laikas isauga du kartus adaptive qmc optimaliausias variantas.
0 Taškai
Tai, kad tu šnekėjai ne apie skirtumus tarp samplingų 🙂 O apie engines parinkimą dėl Image semplerio. Tai niekuo nesusiję.
O dėl samplingų... Fixed, nors algoritmas ir pats paprasčiausias, tačiau jis pats tiksliausias. Juo galima išgauti "švariausią" rezultatą, tačiau reikia itin užkelti parametrus. Tuomet jis žiauriai lėtas. Subdivision'as kai kuriose situacijose nepakeičiamas (pvz, skaičiuojant antrinį fotonais (kas jau senokai atgyveno), malonesnis Caustics efektui (ne GI Caustics), vėlgi tie patys fotonai. Taip, jis reiklus resursams ir ne toks "griežtas", kaip Adaptive DMC. Pastarasis tinkamiausias 90 proc. scenų. Tačiau jokiu būdu jis nėra ir negali būti vienintelis ir nepakeičiamas 🙂
Na, kad naudojant Subdivision rendertaimas išauga dvigubai - absurdas. To neturi būti. Tiesiog neteisingai sukonfigūruota. kažkiek jis lėtesnis, tačiau jokiu būdu ne dvigubai.
O dėl samplingų... Fixed, nors algoritmas ir pats paprasčiausias, tačiau jis pats tiksliausias. Juo galima išgauti "švariausią" rezultatą, tačiau reikia itin užkelti parametrus. Tuomet jis žiauriai lėtas. Subdivision'as kai kuriose situacijose nepakeičiamas (pvz, skaičiuojant antrinį fotonais (kas jau senokai atgyveno), malonesnis Caustics efektui (ne GI Caustics), vėlgi tie patys fotonai. Taip, jis reiklus resursams ir ne toks "griežtas", kaip Adaptive DMC. Pastarasis tinkamiausias 90 proc. scenų. Tačiau jokiu būdu jis nėra ir negali būti vienintelis ir nepakeičiamas 🙂
Na, kad naudojant Subdivision rendertaimas išauga dvigubai - absurdas. To neturi būti. Tiesiog neteisingai sukonfigūruota. kažkiek jis lėtesnis, tačiau jokiu būdu ne dvigubai.
0 Taškai
taip snekejau apie viena ir kita tik norejau pasakyti kad flickeringa isvengsi naudojant quasimontecarlo(aisku iradians mape yra nauja fiske tam pasalinti per dauk vargo).Taip fixed patsai tiksliausias bet ir nelanksciausias ir uzkelus subdivsus ypac jei yra daug glozy pavirsiu tada lauk lauk...tai ir sakau kad jis puikiai tinka draftui.
Konfiguruota sukonfiguruota perkonfiguruota visa tai testuota 🙂
Cia manau tokiu atveju kiekvienas renkasi pagal save.Bet kad subdivision valgo ramus ir rendertaimas didesnis tai duodu 100% galiu teigti ir teigti 🙂 netgi yra graziai tai irodanti tutorialas internete.
taip ziurint kokia scena testuoji kokio sudetingumo ir kur naudoji kaip naudoji.
Konfiguruota sukonfiguruota perkonfiguruota visa tai testuota 🙂
Cia manau tokiu atveju kiekvienas renkasi pagal save.Bet kad subdivision valgo ramus ir rendertaimas didesnis tai duodu 100% galiu teigti ir teigti 🙂 netgi yra graziai tai irodanti tutorialas internete.
taip ziurint kokia scena testuoji kokio sudetingumo ir kur naudoji kaip naudoji.
0 Taškai
Na, sunkoka diskutuoti 🙂 ... Jau minėjau, kad skirtingi algoritmai taikomi ir skirtingoms scenoms. Pagal situacijas. Gal kada, kai turėsiu laiko specialiai pagaminsiu sceną su atitinkamais nustatymais ir parodysiu, kad Subdivision bus netgi gerokai greitesnis už Adaptive 😀 VRay nėra nepriklausomų parametrų (kaip ir kituose Advanced/Raytrace renderiuose). Visi tarpusavyje susiję. O eksperimentuojant vienu ar keliais parametrais ir skaitant tai testu - šaudymas į žvirblius iš patrankos. nejaugi manai VRay kūrėjai kvailesni už Tave ir beprasmiškai prikiša nenaudingų fiškių? Vlado iš juoko dėl tokių testų kaktą monitorių sudaužytų 😀 Reikia labai gerai žinoti, ką daro vienas ar kitas parametras, kaip jie tarpusavyje susiję (nepakanka tik tam tikrų praktinių įgūdžių, reikia žinoti kiek giliau: teorija, algoritmai ir t. t.). Nesu koks super žinovas, tačiau į betatesterius bet ko chaosas negriebia 🙂
Toliau. Kartojau ir kartosiu, kad nereikia aklai tikėti visais tutorialais internete (nesvarbu, kokio autoriteto jis būtų parašytas). Kita vertus, jau taip pat minėjau, kad VRay labai didelis skirtumas tarp versijų. tas pats tutorialas gali būti moraliai pasenęs jau beviltiškai (kaip, beje, ir mano tutorai saite ar CGTalk.lt). Ten belikę tik maždaug 5 proc. naudingos info, turint omeny naujausias VRay versijas. Paskutiniosiose RC (jau nekalbu apie finalą, kuriame viskas radikaliai skiriasi) labai žymiai pakito praktiškai visų parametrų nustatymai (ne opcijų pavadinimai, o būtent parametrų nuostatos). tarkim, kas tiko 1.4xx, tas drąsiai galima teikti, jau nebetinka 1.5.
Toliau. Kartojau ir kartosiu, kad nereikia aklai tikėti visais tutorialais internete (nesvarbu, kokio autoriteto jis būtų parašytas). Kita vertus, jau taip pat minėjau, kad VRay labai didelis skirtumas tarp versijų. tas pats tutorialas gali būti moraliai pasenęs jau beviltiškai (kaip, beje, ir mano tutorai saite ar CGTalk.lt). Ten belikę tik maždaug 5 proc. naudingos info, turint omeny naujausias VRay versijas. Paskutiniosiose RC (jau nekalbu apie finalą, kuriame viskas radikaliai skiriasi) labai žymiai pakito praktiškai visų parametrų nustatymai (ne opcijų pavadinimai, o būtent parametrų nuostatos). tarkim, kas tiko 1.4xx, tas drąsiai galima teikti, jau nebetinka 1.5.
0 Taškai
nieks ir netiki aklai nieks ir netestuoja keleis parametrais.Kaip cia taip pagalvojai kad as manau... savaime suprantama kad vray kurejai protingesni,tiesiog man to nereikia 4~10min animacijai 😀 .Kiekviena diena dirbu su v-ray darba kurio galutinis variantas suskaiciuotas kadras tai ir gaunasi testavimas to pasakoje isvados.Puikiai zinau kad visi parametrai susija vienas su kitu ir kas nuo ko.Atsiprasau kad taip neissamiai bandziau paaiskinti kazka pirmame poste kita karta pasistengsiu sukurti rasineli 🙂 🙂 kaip nekaikas tai daro
Neturiu tokios iskalbos dovanos kaip jus dede Siger
Neturiu tokios iskalbos dovanos kaip jus dede Siger
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.