5
4
13
Pežiūrėta 5370
Data: 2014-06-13 16:26
Komentarai (13)
Jėga!
Gal kiek tos poros po akim perryškios?
Nors ką aš žinau 😀
Gal kiek tos poros po akim perryškios?
Nors ką aš žinau 😀
0 Taškai
Aha gali būt, kad dabar atrodo per ryškiai bet aš viską apgalvojau yra atskiri layeriai kiekvienam meshui ir galėsiu kontruoliuot stiprumą. Greičiausiai reiks visur pamažint iki kokių 70-60%. Dėl pačio veido tai planuoju naudot SSS shaderį kuris pastebėjau, kad labai sugeria paviršiaus nelygumus ir pablurina tai bandžiau tą ant modelio kompensuot. Na bet kuriuo atvėju reik pasidaryt test bake`ų pora tada paaiškės ar reiks mažint ar ne.
0 Taškai
Kai, eilinį sykį, pasižiūrėjau tavo WIP'o atnaujinimą, pamaniau, kad pošalmio (nežinau, kaip jis taisyklingai vadinasi) medžiagoje daugiau detalumo nebus, kurio ir taip jau per akis. Bet, kai pamačiau šį, paskutintą, tavo žingsnį, prieš low poly ir tekstūrų darymą, likau priblokštas - dėl dar didesnio detalumo. Visas darbas verčiantis iš koto! Esat maniakas (gerąja prasme 😉 )
--
Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai
Smagu žiūrėti į tokio detalumo darbą. Labai laukiu tolimesnio rezultato 🙂
0 Taškai
tikrai išskirtinai kruopštus darbas! Gali išduoti, kaip tą audinio faktūrą dėjai - gal per "surface noise" alph'ą tile'inai, prieš tai unwrapą pasidaręs, ar čia koks kitas sprendimas? Taip pat čia, turbūt, "nesveikai" daug polių, kad jau toks švarus raštas? 🙂
--
media
0 Taškai
Taip kaip tu ir sakai dariau su surface noise, visa paslaptis tiesiog uveko kraštus tiesiai padaryt ir svarbiausia susisukinet, kad būtų arba vertikaliai arba horizontaliai be jokiū užskersavimų tada tiesiog pasiėmiau patinkančią seamless texturą is cgtextures ir iškėliau per surfacenoise pagal uv. O poliu tikrai daug tiksliai nepasakysiu kiek bet šalmą ir galva laikau atskiruose failuose tai abu atskirai po 1GB užima maždaug.
+1 Taškai
Nu labai gerai atrodo viskas, cia renderinta Keyshote?
--
cheers!
0 Taškai
Dar norejau pridet, kad megdziaga labai itikinamai atrodo, ypac kur prie ausu.
--
cheers!
0 Taškai
Ne renderinau tai maxe su finalrenderiu.
0 Taškai
Prisidedu prie visų pagyrų, tik dar vienas klausimas priedo: šalmas iš kokios medžiagos pagmintas turėtų būti? Kokia tai keistoka jo tekstūra man pasirodė.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Toks senas senas surūdijęs metalas. Na man atrodo per daug su alphom iškeliau dabar gal į akmenį labiau panašus ką su juo daryt spręsiu kai pradėsiu textūrint .Jeigu su materialais atrodys kaip akmuo tada persibeikinsiu dar vieną normal mapą ir tada mixuosiu tarp lygaus iš šito grublėto kol atrasiu tinkamą ryškumą. Tam paruoštą beikinimo sceną turiu beliks tik iš zbrusho išexportint išjungus layerius ir paspaust bake.
Paskutinis redagavo: krz3d 2014-06-20, 17:53
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.