Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: Sarram

  • Isometric interior
  • Bad Puppy 3000
Sarram

Bad Puppy 3000

nuo Sarram

0
1
9
Pežiūrėta 4420
Data: 2015-09-20 19:00
Padidinti
Modeliavimo projektas (jokių tekstūrų).

Reikalingos nuomonės. Dėkui.
Kategorija: 3D, Sci-Fi
Komentarai (9)

Žinutės: 563
Prisijungė: 2014-02-14
Rugs 20, 2015
kgiedrius sako:
Man patiko pats modelis 🙂

O dėl nuomonių, jei nedirbai su materialais, tai norėtųsi vieno kito papildomo rakurso, kai kurių detalių stambesniu planu, tinklelio. Bent jau man 🙂

Naudojaisi kokiais nors ref'ais ar pats dizainą kūrei? Kokiu soft'u modeliavai?

--

Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
+1 Taškai

Žinutės: 5
Prisijungė: 2014-11-26
Rugs 20, 2015
Sarram sako:
Jokiu refu nenaudojau.
O viskas kurta tik su Blender'iu.
🙂
0 Taškai

Žinutės: 514
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Rugs 20, 2015
Armians sako:
idomiai atrodo, tik gal nelabai funkcionaliai tos kojos jauciasi..
anyway... Nezinau blenderio terminologijos, bet kas bjauriai aki rezia tai nesutvarkytos vertex'u normales (max'e smoothing groups'ai, maya'oj hard/soft edge'ai arba normal angle, kitur irgi kazkas panasaus turetu but). Bent jau kazkoki automatini normaliu smoothing'a uzmesk, nes dabar tie juoduliai (o kaikur ju nebuvimas) ir gradientai ne i tema ant poligonu tai ajaj ; ]

Paskutinis redagavo: Armians 2015-09-20, 20:51

+1 Taškai

Žinutės: 5
Prisijungė: 2014-11-26
Rugs 21, 2015
Sarram sako:
Dėkui Armians, tikrai žioplai dėl to nesutvarkytu normalių. Net sarmata.
Bet apie kokius gradientus rašei nelabai supratau.
0 Taškai

Žinutės: 514
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Rugs 21, 2015
Armians sako:
gradientais cia tuos pacius bug'us pavadinau, cia ta pati tema del normal'iu:

+1 Taškai

Žinutės: 563
Prisijungė: 2014-02-14
Rugs 21, 2015
kgiedrius sako:
Sarram, tas problemas turėtų išspręsti įjungtas "Auto Smooth". Kai kuriose probleminėse vietose, papildomai, dar gali padėti ir "Mark Sharp". Na ir, dėl visa ko, pasitikrink ar modelio normalės į teisingą pusę "žiūri".

Paskutinis redagavo: kgiedrius 2015-09-21, 16:28

--

Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
+1 Taškai

Žinutės: 563
Prisijungė: 2014-02-14
Rugs 21, 2015
kgiedrius sako:
Pamiršau pažymėti

--

Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
+1 Taškai

Žinutės: 5
Prisijungė: 2014-11-26
Rugs 22, 2015
Sarram sako:
labai dėkui už info.
0 Taškai

Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Rugs 22, 2015
romullus sako:
Man tai labiausiai to daikto anatomija kliūna. Jeigu jau jo kojos taip išmestos tolyn nuo kūno, tai reikėjo jas ir į šalis praskėsti bei lankstyti kaip pas vabalą ar roplį. Man rodos su tokiom kojom daug sunkiau būtų laikyti pusiausvyrą. Gamtoje nesutiksi tokios kombinacijos, nes evoliucija visalaik juda mažiausio pasipriešinimo kryptimi.

Dar norėtusi matyti labiau išreikštą "galvą", t.y. ties vamzdžio pagrindu reiktų kažkokio tai pastorėjimo, bokštelio - smegenų centro. Ir aišku būtų gerai jei jis tą galvą galėtų sukioti - kaipgi jam taikytis dabar?

Ir dar, galėtum truputi paskaidyti tas dideles tuščias plokštumas korpuso šonuose ir priekyje, pridėti keletą smulkesnių detalių, kažko idomesnio akiai užsikabinti.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
+1 Taškai