3ds Max 2011 smoothing groups problems
Sveiki, gal kas turite nuovokos kaip išspręsti ar paaiškinti tokią anomaliją:
Meshas importuotas iš kitur (ZB, TopoGun ir pan.)... Iš pradžių viskas būna gerai, gali tvarkyti smoothing groups (ištrinti, priskirti naujas grupes ir pan.), bet kai tik paspaudi komandą "undo", rezultatą gauni kaip tame paveikslėlyje. Tada jau nebegali redaguoti "smoothing groups" visiškai (nei ištrinti, nei priskirti, t.y. nieko keisti visai). Vienintelis sprendimas - eksportuoti į zbrush (per goz'ą) ir importuoti atgal - tada vėl viskas atsistato, bet kai palieti "smoothing groups" ir paspaudi "undo" - viskas vėl kartojasi.
Pamenu panaši situacija buvo ir ankščiau po booleanų operacijų atsirasdavo kažkokios smoothing groups anomalijos (nesvarbu, kad turi vien tik keturkampius ir trikampius). Kad panaikinti jas, reikdavo eksportuoti (obj) ir importuoti atgal, tada viskas susitvarkydavo...
Jei kas nor ką nors žinote šiuo adresu, būčiau kaip ir dėkingas. 🙂
Meshas importuotas iš kitur (ZB, TopoGun ir pan.)... Iš pradžių viskas būna gerai, gali tvarkyti smoothing groups (ištrinti, priskirti naujas grupes ir pan.), bet kai tik paspaudi komandą "undo", rezultatą gauni kaip tame paveikslėlyje. Tada jau nebegali redaguoti "smoothing groups" visiškai (nei ištrinti, nei priskirti, t.y. nieko keisti visai). Vienintelis sprendimas - eksportuoti į zbrush (per goz'ą) ir importuoti atgal - tada vėl viskas atsistato, bet kai palieti "smoothing groups" ir paspaudi "undo" - viskas vėl kartojasi.
Pamenu panaši situacija buvo ir ankščiau po booleanų operacijų atsirasdavo kažkokios smoothing groups anomalijos (nesvarbu, kad turi vien tik keturkampius ir trikampius). Kad panaikinti jas, reikdavo eksportuoti (obj) ir importuoti atgal, tada viskas susitvarkydavo...
Jei kas nor ką nors žinote šiuo adresu, būčiau kaip ir dėkingas. 🙂
--
media
0 Taškai
kaip tai visiskai panaikint nezinau, bet gali tiesiog paselectint visus objekto elementus ir detachint( tipo 4 arba 5, ctrl + a, Detach) ir viskas, tik nepamirsk istrint sito tuscio objekto kad siuksliu neprisirinktu.. x] taip bent jau nereikes kiekviena kart naujai importintis
0 Taškai
cia ne smoothing groupsai. cia vertexu normales susivariusios. kad istaisyti darom taip:
1. ant virsaus Edit Poly modifieris
2. collapsinam iki Edit Poly
1. ant virsaus Edit Poly modifieris
2. collapsinam iki Edit Poly
--
fighting the good fight
+3 Taškai
omg, alviau, didelis dėkui, niekad nenaudodavau tokiu atveju jokių modifikatorių (išskyrus unwrapą), nes nemačiau jokios logikos, jeis iš pradžių viskas būna gerai, o po "undo" komandos viskas pasikeičia.... 🙂 Ši nesąmonė kankino jau visą amžinybę! Yahooooo, cool, dude! 😀
Dėkoju ir kitiems atsakiusiems! 😋
Dėkoju ir kitiems atsakiusiems! 😋
--
media
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.