Interior render
Hi all,
Pradėjau daryti projektą norėdamas išmokti/prisiminti modeliavimą/renderinimą. Dirbu su savo projektu tik esant laikui. Taigi pradesiu darbo:
1. Naudoju 3ds max 2011
2. Renderinimui naudojamas V-Ray
Didžiausias galvos skausmas kuris man nesigauna yra apšvietimas. Filmukuose ir mokymuose kuriuos stebėjau naudojami įvairiausi būdai. Kaip suprantama kiekvienam darbui naudojami skirtingi nustatymai ir skirtingi apšvietimo būdai. Aš savo atveju pasirinkau standartinį apšvietima:
1. Dome : multiplier 1 - 4
2. Langam (nevisiems) naudoju Plane light(vray) : multiplier 4 - 10
3. Vray Sun : 0.3 - 1
Didžiausia problema, jog neišgaunu pakankamai šviesos naudojant netgi didesnius multiplier nustatymus.
Bandžiau įvairiausius render nustatymus kurie man duoda tik ilgesnį render laiką.
Kamera vray.
Norečiau išgauti ir naktinį apšvietimą su dirbtinėmis šviesomis. Bet dar nepriėjau prie to, nes neaišku kaip tam panaudot v-ray sun.
Norėčiau taip pat paklausti kaip naudojat materialus norint išgauti norimą "fabric material" spalva/tekstūrą. Turiu omenyje, jog tam tikruose puslapiuose kur galima nemokamai atsisiųsti materialų yra labai limituota. Renkantis baldus iš tam tikros parduotuvės yra naudojami visai kiti materialai/medžiagos. Galbūt pasidalinsite kaip išgauti norimą efektą?
Pradėjau daryti projektą norėdamas išmokti/prisiminti modeliavimą/renderinimą. Dirbu su savo projektu tik esant laikui. Taigi pradesiu darbo:
1. Naudoju 3ds max 2011
2. Renderinimui naudojamas V-Ray
Didžiausias galvos skausmas kuris man nesigauna yra apšvietimas. Filmukuose ir mokymuose kuriuos stebėjau naudojami įvairiausi būdai. Kaip suprantama kiekvienam darbui naudojami skirtingi nustatymai ir skirtingi apšvietimo būdai. Aš savo atveju pasirinkau standartinį apšvietima:
1. Dome : multiplier 1 - 4
2. Langam (nevisiems) naudoju Plane light(vray) : multiplier 4 - 10
3. Vray Sun : 0.3 - 1
Didžiausia problema, jog neišgaunu pakankamai šviesos naudojant netgi didesnius multiplier nustatymus.
Bandžiau įvairiausius render nustatymus kurie man duoda tik ilgesnį render laiką.
Kamera vray.
Norečiau išgauti ir naktinį apšvietimą su dirbtinėmis šviesomis. Bet dar nepriėjau prie to, nes neaišku kaip tam panaudot v-ray sun.
Norėčiau taip pat paklausti kaip naudojat materialus norint išgauti norimą "fabric material" spalva/tekstūrą. Turiu omenyje, jog tam tikruose puslapiuose kur galima nemokamai atsisiųsti materialų yra labai limituota. Renkantis baldus iš tam tikros parduotuvės yra naudojami visai kiti materialai/medžiagos. Galbūt pasidalinsite kaip išgauti norimą efektą?
0 Taškai
Išsaugojant kaip jgpeg paveiksliukas tampa dar tamsesnis. Šiuo atveju naudojau low settingus.
Galečiau .max failą atsiųst tačiau nenoriu labai jo viešint. Todėl jeigu atsirastų norinčių pagelbėt galima susisiekti el-paštu/ skype / fb
Tiesiog nekyla noras tęsti modeliavimo kai nesigauna apšviesti net pagrindo
Galečiau .max failą atsiųst tačiau nenoriu labai jo viešint. Todėl jeigu atsirastų norinčių pagelbėt galima susisiekti el-paštu/ skype / fb
Tiesiog nekyla noras tęsti modeliavimo kai nesigauna apšviesti net pagrindo
0 Taškai
Vis dar žaidžiu su renderiu. Dabar jau ir modeliavimo bugu pastebėjau.. Šiuo atveju uždėjau hdri(, dėl kuriuo pro langelį matosi keisti vaizdai. Taigi būtų įdomu sužinoti dėl ko taip vyksta.
Kitas dalykas ką geriau naudoti norint sukurti dirbtinę šviesą kuri šviestų iš hologenų? prie baro staliuko buvau padaręs lemputes, uždėjau pabandymui photometric light. Šviesos kaip nebūta. Taigi kuriant daugiau lempučių būtų įdomu sužinoti ką naudoti norint sukurti naktinį vaizdą, kad matytusi visi šviestuvai?
Šiom dienom esant laikui skaitau vray manualą, bet vis dar kyla daug neaiškumų.
Turiu dar klausimą dėl materials. Kur galima surasti daugiau "fabric" materialų tinkamų 3d renderiam?
Šiuo metu esu išnaudojęs maximalų (M) materials langelių skaičių. Kaip juos teisingai ištrint norint kurit naujus materials kitiem objektam? Ir ką daryti jeigu noriu grįžti ir pakoreguoti senus materialus? Iš tikrųjų klausimų turiu daug - bandausi pats... Dėkui išanksto už bet kokią pagalbą ar kritiką.
Kitas dalykas ką geriau naudoti norint sukurti dirbtinę šviesą kuri šviestų iš hologenų? prie baro staliuko buvau padaręs lemputes, uždėjau pabandymui photometric light. Šviesos kaip nebūta. Taigi kuriant daugiau lempučių būtų įdomu sužinoti ką naudoti norint sukurti naktinį vaizdą, kad matytusi visi šviestuvai?
Šiom dienom esant laikui skaitau vray manualą, bet vis dar kyla daug neaiškumų.
Turiu dar klausimą dėl materials. Kur galima surasti daugiau "fabric" materialų tinkamų 3d renderiam?
Šiuo metu esu išnaudojęs maximalų (M) materials langelių skaičių. Kaip juos teisingai ištrint norint kurit naujus materials kitiem objektam? Ir ką daryti jeigu noriu grįžti ir pakoreguoti senus materialus? Iš tikrųjų klausimų turiu daug - bandausi pats... Dėkui išanksto už bet kokią pagalbą ar kritiką.
0 Taškai
Daugiau sviesos, jau geriau 🙂 Jei visi materialu langeliai uzimti gali tiesiog pele nutempt nuo vieno langelio ant kito, jis nusikopijuos, bet nebus priskirtas niekam. Norint pasirinkt materiala nuo objekto kurio nera mat editoriuj yra pipete prie materialo pavadinimo kaireje.
Dar jei naudoji vray kamera, tai siulau paspaust "gues vert." prie kameros nustatymu, graziau atrodys paveiksliukas 🙂
Dar jei naudoji vray kamera, tai siulau paspaust "gues vert." prie kameros nustatymu, graziau atrodys paveiksliukas 🙂
Paskutinis redagavo: JagrO 2015-04-16, 21:33
--
<< cgart.lt >>
0 Taškai
Jeigu renderinimą mokaisi tik hobiui, tai siūlyčiau mesti vray ir pasieškoti lengvesnio rendererio. Pavyzdžiui gali atsisųti Corona demo ir sutaupyti marias laiko rederio nustatymų mokymuisi. Vietoj to galėsi mokytis materialų nustatymo, būtent tai ir yra realistiškų renderių pagrindas.
Kas link maksimalaus materialų langelio skaičiaus, tai kaip jau minėjo, gali drąsiai trinti jau užimtus materialus, jei jie priskirti scenos objektams, tai niekur nedings. Bet šiaip, kol dar nepripratai prie compact material editoriaus, primygtinai siūlyčiau pereiti prie slate ME. Gal iš pradžių ir pasirodys painoka, bet paskui jau tikrai nebenorėsi grįžti prie moraliai pasenusio senojo editoriaus. Vienintelis slate trūkumas, tai kad jam reikia gerokai daugiau ekrano vietos, aš vien dėl jo įsitaisiau antrą monitorių.
Kas link maksimalaus materialų langelio skaičiaus, tai kaip jau minėjo, gali drąsiai trinti jau užimtus materialus, jei jie priskirti scenos objektams, tai niekur nedings. Bet šiaip, kol dar nepripratai prie compact material editoriaus, primygtinai siūlyčiau pereiti prie slate ME. Gal iš pradžių ir pasirodys painoka, bet paskui jau tikrai nebenorėsi grįžti prie moraliai pasenusio senojo editoriaus. Vienintelis slate trūkumas, tai kad jam reikia gerokai daugiau ekrano vietos, aš vien dėl jo įsitaisiau antrą monitorių.
Paskutinis redagavo: romullus 2015-04-17, 18:55
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Arba galima isirasyt SolidRocks (automatiskai nustato renderio parametrus, pasirenki tarkim low, medium, high...) plugina ir nereikes paciam beveik nieko nustatinet, aisku zinot kas ka reiskia ir kaip veikia renderio parametruose vistiek reiktu pasiskaityt 🙂
--
<< cgart.lt >>
0 Taškai
Mokausi nevien renderio, tiesiog nenoriu palikti klaustuku ant vray pluginu kadangi ji manau naudosiu galbut ir kituose darbuose. Nenoriu eit prie sudetingo modeliavimo, todel interior projektukas manau labai tinkamas ismokt visus basic'us ir bandyt eit link advanced *stuff'o. Todel nenoriu metytis prie kitu softu kolkas. Kadangi neturiu draugu kurie tuo uzsiimineja tad tenka paciam mokytis.
Del antro monitoriaus - noreciau ir as toki isigyt, problema, vietos kambary neturiu, ant staliuko vos laptopas telpa 🙂
Del material editoriaus, reikes bandyti, man tiesiog kiek bandziau pasirode sudetinga ir neviskas aisku. Neretai mokymuose naudojamas senas editorius.
Didziausia dilema su kuria susiduriu tai custom material trukumas. Turiu atsisiuntes 3d total visa paketa 19cd~ taciau nera nieko kas man patiktu ar tiktu interior'ui nuspalvint*. Didelis galvos skausmas. Galbut kazka patarsit? Nes jeigu tarkime klientas prastytu tam tikru materialu savo norimam interjerui. Ka tokiu atveju daryt? Pasidalinkite patirtimi. Aciu
Del antro monitoriaus - noreciau ir as toki isigyt, problema, vietos kambary neturiu, ant staliuko vos laptopas telpa 🙂
Del material editoriaus, reikes bandyti, man tiesiog kiek bandziau pasirode sudetinga ir neviskas aisku. Neretai mokymuose naudojamas senas editorius.
Didziausia dilema su kuria susiduriu tai custom material trukumas. Turiu atsisiuntes 3d total visa paketa 19cd~ taciau nera nieko kas man patiktu ar tiktu interior'ui nuspalvint*. Didelis galvos skausmas. Galbut kazka patarsit? Nes jeigu tarkime klientas prastytu tam tikru materialu savo norimam interjerui. Ka tokiu atveju daryt? Pasidalinkite patirtimi. Aciu
0 Taškai
Tai gali pasiimt pati panasiausia materiala is tos bibliotekos ir modifikuot, arba susikurt nuo pradziu, kas nera sudetinga, tik reikia geru teksturu. As irgi sena material editoriu naudoju, buvau pasijunges ta naujaji, tai kazkoks balaganas 😀
"interior'ui nuspalvint" - apie koki cia materiala kalbi? tapetai kokie nors?
"interior'ui nuspalvint" - apie koki cia materiala kalbi? tapetai kokie nors?
--
<< cgart.lt >>
0 Taškai
Neklausyk romullus - mokykis vray. 😀 isirasyk vray 3.0 paspausk ant interior preseto ir nesuk galvos del nustatymu dar yra keli slaideriai paslaidinsi i virsu del aukstesnes kokybes ir fsio 😀
0 Taškai
Naudoju vray 2.20.03. Labai skiriasi nuo 3.0?
Del interior spalvinimo kalbu apie textūras įvairiems baldams, apmušalams, medžiagos. Labai nedidelis pasirinkimas keramikinem plytelėm pvz. ar lovos/sofos medžiagom. Pats nelabai moku dar pasigamint custom textūras/medžiagas norimiem baldam.
Del interior spalvinimo kalbu apie textūras įvairiems baldams, apmušalams, medžiagos. Labai nedidelis pasirinkimas keramikinem plytelėm pvz. ar lovos/sofos medžiagom. Pats nelabai moku dar pasigamint custom textūras/medžiagas norimiem baldam.
0 Taškai
Apsviesti galini kambario vaizda naudojau papildomai 3 vray light planes su 10multiplier intensity. Skaitau tau "cheating". Bet ar yra kitu budu apsviesti pilnai kambarį, jeigu matau, jog neišgaunu pakankamai šviesos kambariui. Tiesiog šviesa nepakankamai šokinėja per kambarį, todėl lieka apšviesta ta dalis kuri yra arčiau langų/saulės.
Naudojau : vray sun: 0,7 multiplier
vray camera: f-stop: 8 ; iso 200 ; sh.speed: 3
Dauguma vray plane sudaro 1 - 4 intensity mult.
Man idomu kodel kai issaugau render kaip jpgeg. paveiksliukas tampa tamsus?
Renderis:
Print screen:
Naudojau : vray sun: 0,7 multiplier
vray camera: f-stop: 8 ; iso 200 ; sh.speed: 3
Dauguma vray plane sudaro 1 - 4 intensity mult.
Man idomu kodel kai issaugau render kaip jpgeg. paveiksliukas tampa tamsus?
Renderis:
Print screen:
Paskutinis redagavo: niurik 2015-04-24, 12:12
0 Taškai
Zodziu patarimas tau: nueik i google pasidomek apie interjeru fotografavima, ir apie softbox, profesonalus fotografai prisistato papildomai sviesu kambario kampuose kur tamsu ir pan, kiti naudoja skiecius blicus nusuke i lubas ir .t.t lb daug pasakoti tai reiskia pagalbines sviesos interjere. Tai taip ir tu mastyk kur tamsu ir pan pristatyk vray light plainu, ir pan. think out of the box. Taip istrink vray 2 ir isirasyk 3 didelis skirtumas. Ypac naujokam.
0 Taškai
Dekui uz info raman. Taip del fotografavimo ir papildomos dirbtines sviesos interjerui domejausi, vienas is 3d interior modeliuotoju pasakojo apie sias subtilybes. Tiesiog galvoju ar techniskai imanoma apdorot nenaudojant papildomos sviesos. Kartais atrodo, jog per daug prasau is is vray varikliuko 🙂
Naudoju senesne max 2011 versija todel vray 3 lyg ir ner ant tos versijos(veikiancios).
Naudoju senesne max 2011 versija todel vray 3 lyg ir ner ant tos versijos(veikiancios).
0 Taškai
Ne neimanoma ir susitaikyk su tuom, nebent turetum ahujenai didelius langus uztektu vieno vray plaino su saule. Su tokiom skylem kaip pas tave tikrai kad neimanoma 😀 kol atkalsi kaip reikia apsviesti interjera be jokiu blow outu prireix nemazai kantrybes ir laiko ir daug daug test renderiu. Atsimink kur ka pasakitysi ai nieko daug nereiks nes tau tai reikes paciam isbandyti ir kaip as sakau kiekvienas interjeras yra unikalus reikes kito apsvietimo setupo ir nustatymu.
P.S - ir renderink i openEXR 32 bit full float. Kai tavo imigo svesiausia vieta bus 240 ar 250 atsimink PS visada gali isblowoutinti savo sviesiausia vieta no problem. Turi rast balanca.
exterjerus apsviesti yra tukstanti kartu lengviau. Dazniausiai exterjero apsvietima lemia vienas sviesos saltinis kalbant apie dienos meta. Bet aisq buna ir isimciu. Kai zn ka darai exterjera galima apsviesti ir keliais sviesos saltiniais.
Gale dienos tavo vizulke turi atrodyti gerai ir kuo naturaliau. Kaip tu ten apsviesi ir pan niekam neidomu... 🙂 sekmes.
P.S - ir renderink i openEXR 32 bit full float. Kai tavo imigo svesiausia vieta bus 240 ar 250 atsimink PS visada gali isblowoutinti savo sviesiausia vieta no problem. Turi rast balanca.
exterjerus apsviesti yra tukstanti kartu lengviau. Dazniausiai exterjero apsvietima lemia vienas sviesos saltinis kalbant apie dienos meta. Bet aisq buna ir isimciu. Kai zn ka darai exterjera galima apsviesti ir keliais sviesos saltiniais.
Gale dienos tavo vizulke turi atrodyti gerai ir kuo naturaliau. Kaip tu ten apsviesi ir pan niekam neidomu... 🙂 sekmes.
Paskutinis redagavo: ramanauskius 2015-04-25, 13:38
0 Taškai
Dekui uz patarimus.
Reikes pasidometi kaip paleisti ta openEXR - atsisiunciau, bet dar niekas neaisku 🙂 kaip suprantu ten viskas vyktas per PS.
Del apsvietimo ir langu sutinku, jog jie labai mazi. Realybeje lygiai tokia pati problema. Architekto klaida - taip pavadinau pamates 🙂 Taigi atkuriau kaip yra.
Reikes pasidometi kaip paleisti ta openEXR - atsisiunciau, bet dar niekas neaisku 🙂 kaip suprantu ten viskas vyktas per PS.
Del apsvietimo ir langu sutinku, jog jie labai mazi. Realybeje lygiai tokia pati problema. Architekto klaida - taip pavadinau pamates 🙂 Taigi atkuriau kaip yra.
0 Taškai
OpenEXR nereikia iš niekur siųstis. Max'as saugo į exr be problemų, fotošopas su tam tikrom išlygom taip pat skaito šitą formatą. Tik nesaugok į full float kaip patarė ramanauskius, nebent vietos diske negaila. Rinkis half float. Išskyrus failo dydį skirtumo nepmatysi jokio, net su mikroskopu ;]
Dėl apšvietimo, tai tikrai nėra neįmanoma, juolab kad saugosi į 32 bit, tad tonemappin'damas galėsi sulyginti ganėtinai drastiškus ekspozicijų skirtumus. Bet žinia, jei nori kokybiškesnio, kūrybiškesnio apšvietimo, gali drąsiai naudoti papildomas šviesas.
Dėl apšvietimo, tai tikrai nėra neįmanoma, juolab kad saugosi į 32 bit, tad tonemappin'damas galėsi sulyginti ganėtinai drastiškus ekspozicijų skirtumus. Bet žinia, jei nori kokybiškesnio, kūrybiškesnio apšvietimo, gali drąsiai naudoti papildomas šviesas.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Skirtumo nera bet jis egzistuoja, nieks tau ir nesako saugoti psd faila 32 bitu. Isirenderink savo nuotrauka i 32 bit romullus common man 🙂 - ka pas tave 20 mb hardas. Nebe tie laikai - nebe akmens amzius.
Zodziu isisaugok - savo renderi 32 bit. Isimeti i PS - tada naudodamas kelias kopijas to pacio EXR rgb, daraisi maskes ir subalancuoji savo renderi ten kur blow outai sumazini grazini info, ten kur per tamsu pasviesini subalansuoji img naudodamas 32bit full float. Tada kai matai kad imigas subalancuotas nera jokiu blow out virs 255 spalvos, palik 245-250 dar vietos velesniam postui. po visos sitos eigos viska colapsini ir telieka tau vienas 32 bit imagas tada convertini i 16 bitu ir meti visus kitus passus ir darai savo pilna post produkcija 16 bitu. Ir beabebjo kai seivini PS faila palik 16bit nekeisk i 8 arba pan.
Kai klientui seivini imiga tada gali savinti i beleka. O savo visus render passus kurie egzistuoja gali istrinti velniop, jei tavo hardas ten 5gb tik turi. Viskas bus PSD faile.
Tarp kitko visi seni render passai 16-32bit yra trinami is hdd velniop, kam juos laikyti dar kazkokiam tai folderyje viskas jau buna sukelta i PSD faila patys naujausi passai.
16-32bit skirtumo akim nepamatysi bet dariau shope testus tamsiausiose vietose ir svesiausiose vietose kai traukai exposure ar pan skirtumas matosi bet nera jis lb didelis. Todel ir sakau pradek 32 bitu subalncuok viska, o tada konvertink i 16bit.
+ kiekvienas zmogus turi savo budus kaip daro post produkcija. Esu mates zmoniu kur dar tai daro 8 bit sistemoje 🙂 Bet ten jau kitas pasaulis.
Zodziu isisaugok - savo renderi 32 bit. Isimeti i PS - tada naudodamas kelias kopijas to pacio EXR rgb, daraisi maskes ir subalancuoji savo renderi ten kur blow outai sumazini grazini info, ten kur per tamsu pasviesini subalansuoji img naudodamas 32bit full float. Tada kai matai kad imigas subalancuotas nera jokiu blow out virs 255 spalvos, palik 245-250 dar vietos velesniam postui. po visos sitos eigos viska colapsini ir telieka tau vienas 32 bit imagas tada convertini i 16 bitu ir meti visus kitus passus ir darai savo pilna post produkcija 16 bitu. Ir beabebjo kai seivini PS faila palik 16bit nekeisk i 8 arba pan.
Kai klientui seivini imiga tada gali savinti i beleka. O savo visus render passus kurie egzistuoja gali istrinti velniop, jei tavo hardas ten 5gb tik turi. Viskas bus PSD faile.
Tarp kitko visi seni render passai 16-32bit yra trinami is hdd velniop, kam juos laikyti dar kazkokiam tai folderyje viskas jau buna sukelta i PSD faila patys naujausi passai.
16-32bit skirtumo akim nepamatysi bet dariau shope testus tamsiausiose vietose ir svesiausiose vietose kai traukai exposure ar pan skirtumas matosi bet nera jis lb didelis. Todel ir sakau pradek 32 bitu subalncuok viska, o tada konvertink i 16bit.
+ kiekvienas zmogus turi savo budus kaip daro post produkcija. Esu mates zmoniu kur dar tai daro 8 bit sistemoje 🙂 Bet ten jau kitas pasaulis.
Paskutinis redagavo: ramanauskius 2015-04-26, 16:45
0 Taškai
ramanauskiau, man rodos painioji bith depth su floating point precision. Half float ≠ 16bit. Kai saugai į exr, gali pasirinkti sekančius būdus: integer, full float (FF) ir half float (HF). Integer nesirink niekada, nebent nori užsirauti ant nesuderinamumo problemų, FF reikalingas tik keletu labai specifiniu atveju, HF tinka ir yra rekomenduojamas daugumai atveju.
Patarimas dėl post processing'o... chm, ką aš žinau, jei patinka duris atidarinėti galva, tiesiogine to žodžio prasme, tai gal ir tinka. Aš tai renkuosi kokį normalesnį tone mapper'į ir neblūdyju su maskėmis.
Nesamonė, skirtumas tarp 16 ir 32 bit yra kaip diena ir naktis :] Nereikia tam jokių testų. Nebent tavo scena yra labai žemo dinaminio diapazono.
Patarimas dėl post processing'o... chm, ką aš žinau, jei patinka duris atidarinėti galva, tiesiogine to žodžio prasme, tai gal ir tinka. Aš tai renkuosi kokį normalesnį tone mapper'į ir neblūdyju su maskėmis.
ramanauskius sako:
16-32bit skirtumo akim nepamatysi bet dariau shope testus tamsiausiose vietose ir svesiausiose vietose kai traukai exposure ar pan skirtumas matosi bet nera jis lb didelis.
Nesamonė, skirtumas tarp 16 ir 32 bit yra kaip diena ir naktis :] Nereikia tam jokių testų. Nebent tavo scena yra labai žemo dinaminio diapazono.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.