normal maps help
Zodziu gal kas galit paaiskinti nes jau pavargau jieskoti,pasidarau objekta 3d maxe ir exportuoju ji kaip OBJ i Z-Brusha pries tai nustates UVW koordinates,pasidarau normal mapa tik beda kad tas normal mapas neiskaito mano senu UVW koordinaciu ir uzdeti jas ant objekto labai sunku,zodziu lempa gaunasi,ka ne taip darau?
0 Taškai
beikink normal mapus ne su zbrushu ir bus viskas tvarkoj
yra daug variantu su kuo gali beikint pradziai siuliau pabandyt xnormal
xnormalas tau leis isibeikint normal ir occlusion mapus ten paciam xnormale viskas labai straightforward uzsiloadini meshus nustatai samplu rangus, beiko kokybe ir paleidi beikint kai isbeikins pasiemi maxe lowpoly uzsimeti normal mapa ir realtaimu ziuri kur kokie bugai islenda
yra daug variantu su kuo gali beikint pradziai siuliau pabandyt xnormal
xnormalas tau leis isibeikint normal ir occlusion mapus ten paciam xnormale viskas labai straightforward uzsiloadini meshus nustatai samplu rangus, beiko kokybe ir paleidi beikint kai isbeikins pasiemi maxe lowpoly uzsimeti normal mapa ir realtaimu ziuri kur kokie bugai islenda
0 Taškai
As cia konkreciai apie bumpa papyldoma kalbu ir priemone pagaminti sudetingesne geometrija tiesiog piesent ant objekto Z-Brushe o ne apie texturu baikinima,suprantu kad siulai viena is variantu bet man dabar kazkoki xnormal aiskintis papyldomai...
0 Taškai
"asidarau objekta 3d maxe ir exportuoju ji kaip OBJ i Z-Brusha pries tai nustates UVW koordinates,"
cia dabar tu pasidarai maxe hireza ar ka?
cia dabar tu pasidarai maxe hireza ar ka?
0 Taškai
nea cia low rezas o Z-Brushe piesiu papyldomas detales sudivaidines prie tai objekta i high rez ir sumazines po ro rez pagaminu normal bump mapa kuris ira ne tokiu UVW nei kad man reikia,va tame ir beda kad nemoku importuoti jau sukurtu maxe UVW koordinaciu toks ir buvo mano klausimas
0 Taškai
joo.. ZBrush'as paprastai apverčia viską aukštyn kojom.Bet max'e, berods, stack'as tikrai turi būti collapsed iki minimumo.Žodžiu, pritaikius unwrap'a, galiausiai konvertuoji viską (t.r. ir su visom UV koordinatėm) į 'editable poly'. Žinoma, Unwrapas turi būti geras: jokių overlap'ų ir viskas turi tilpti vienoje UV space. Tada pažymėjus objektą,reiktų keliauti į File>Export Selected... Išmestame OBJ exporteryje parametrai irgi turi būti teisingi (bent jau 'export textures' turi būti aktyvuotas).
ZBrush'e nuėjus į Tools>Textures>UV check, bakteli ant UV check, ir jei viskas tvarkoje, tekstūrų paletėje pamatysi tuos pačius UVs, kaip ir Max'o UVW Unwrap'e (tik Flipped in V direction). Tai reikštų, kai bus exportuojami normal Mapai atgal į max'ą, prieš tai reikia baktelti textrūtų paletėje 'Flip in V direction'.
Ši visa procetūra teisinga ir 99% turėtų veikti. Bet jei, pvz,. man vis nesigautų, tai laikinai padėčiau savo ypatingą meshą į šoną, ir paėmęs kokį Teapot primityvą, pabandyčiau pritaikyti visą šią procedūrą su juo...
ZBrush'e nuėjus į Tools>Textures>UV check, bakteli ant UV check, ir jei viskas tvarkoje, tekstūrų paletėje pamatysi tuos pačius UVs, kaip ir Max'o UVW Unwrap'e (tik Flipped in V direction). Tai reikštų, kai bus exportuojami normal Mapai atgal į max'ą, prieš tai reikia baktelti textrūtų paletėje 'Flip in V direction'.
Ši visa procetūra teisinga ir 99% turėtų veikti. Bet jei, pvz,. man vis nesigautų, tai laikinai padėčiau savo ypatingą meshą į šoną, ir paėmęs kokį Teapot primityvą, pabandyčiau pritaikyti visą šią procedūrą su juo...
--
media
0 Taškai
Aciu molini,nepasakysiu kad viskas gaunasi bet seip tendencija dabar aiski,jo Z-Brushas mirrora padaro del kazkokiu nesuprantamu man priezasciu
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.