Žinutės: 52
Prisijungė: 2010-12-18
Susiduriau su tokia problema. Noriu sukurti face morph. Turiu ir galva ir net kelis kaulus.
Kaip reikia kad judetu ir apatiniai dantys ir galva kartu? Ir aplamai, kaip reikia, kad galeciau su kaulais kurt morph?
Paskutinis redagavo: SSSR 2011-04-22, 23:49
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
nu ir uzklausei 😀 . visu pirma tai nerodo man tavo paveikslelio. toliau "prilinkink dantis prie zandikaulio kaulo" . tada o su kaulais kurti morph target'us tai supozuoji kokia mimika ar veido poza ir ta poza nukopijuoji , ir taip kol padarysi visus reikalingus tavo scenarijui morphus. o siaip tai siulyciauu ilyst i youtube ir google ir ta tema paieskot info. pakankamai daug yra informacijos ten. mat i tavo klausima kad pilnai atsakyt tai nemenka tutoriala reiktu parsyt.
0 Taškai
Žinutės: 154
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-05-16
su kaulais kurt morph
Gal apibūdink ką tu laikai "morph", nes panašu, kad kažką kito, nei tai yra.
O dėl dantų, tai teisiog prilinkink objektą prie kaulo.
Ir tekstą paveiksliukuose kitą kart rink klaviatūra, o tai nieko neišeina perskaityt, kas ten su pele prikeverzota.
Paskutinis redagavo: ISurg 2011-04-22, 23:42
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
patvarkiau linka:]
Paskutinis redagavo: SSSR 2011-04-22, 23:49
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 918
Prisijungė: 2008-03-31
Morph yra kai padarai objekto kopiju, tada tas kopijas pakaitalioji, ir uzdejes ant bazinio modelio morph modifikatoriu tas kopijas priskiri Tarket slotams. Tada priklausomai nuo to kiek procentu target sloto stipruma padarai, rodo bazini arba "target" objekta. Jei kalbam apie kaulu animacija, tai turetum priskirti skin modifieri ir ten jau ilga istorija. O tavo atveju jei tik dantis judint nori tai tu kaulu is viso nereikia. Arba daryk kaip sake Isurg.
O kad veiktu skinas su morph tai reikia uzdeti abu modifikatorius tik berods morph turi butinai but zemiau.
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
morph geriau jau virs skin ir po betkokiu smooth dek nes iskraipys tau modeli judinant 🙂 . ir geriau jau morph daryk is vieno ir to pacio bazinio modelio nes jei kopija padarysi is kopijos tai nenustebk jei bekaitaliojant targetus modelis tiesiogine zodzio prasme susprogs ir i ivairias puses vertexai isskraidys. 🙂 . o del skino tai jei tik dantims tai aplamai skino nereikia. tiesiog prilinkini dantu modeli prie reikiamo kaulo ir viskas. o dar primenu kad jei nori simetrisku morphu tai jokiu budu nepradek zaisti su jokiais symetry ar miror. iskart sakau kad nepades. simetriskies morphams tiesiog reikai apeit iprasta mirorinima bet jau nepradesiu apie tai. tyngiu daug rasyt. ir aplamai temos autorius galetu isikist ir patikslint savo uzklausa nes tuoj i pievas nueis diskusija 😀 .
0 Taškai
Žinutės: 52
Prisijungė: 2010-12-18
Pritariu Irisaui buvau trumpam isvykes todel negalejau isikisti dekui visiems uz atsakymus ir patarimus. Reikia pamegint prilinkinti. 🙂
0 Taškai
Žinutės: 52
Prisijungė: 2010-12-18
Ne kazkaip neiseina kaip reikia padaryti kad apatiniai dantys judetu kartu su morph?
part.lt
0 Taškai
Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Jau Augis sakė, kad dantims kaulų nereikia. Kaulą duodi tik galvai. O taip, tai primodeliuoji daug morph targetų: su atidaryta burną(įskaitant nuleistus dantis), išsišiepusį, nuliūdusį, lūpų padėti, kai tariamos skirtingos balsės etc. Tada visas šias mimikas priskiri atskiriems morph modifikatoriaus slotams. O tada su spineriu kontroliuoji, kiek ta burna atsidaro, kiek jis išsišiepia ir t.t. Gali net derinti kokios nors balsės tarima su išsišiepimu ir pan.
Ir jau kai turėsi morph targetus, pritaikysi skin modifikatorių (žinoma, kaulai jau turėtų būti paruošti), ir sutvarkysi weightus, kad su kaulais galėtum kontroliuoti meshą.
0 Taškai
Žinutės: 52
Prisijungė: 2010-12-18
As morphus moku padaryti, issizioja o dantys nejuda ka daryti kad jie kartu su galva judetu.
0 Taškai
Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Kiek suprantu, galva ir daytys pas tave yra atskiri objektai. Tai sujunk juos į vieną objektą. Nebūtina, kad būtų suweldinti, bet tik vienas objektas. O tada sukurk morph'ą su atidaryta burna ir nuleistais dantimis.
Paskutinis redagavo: gestis 2011-05-09, 21:34
0 Taškai
Žinutės: 52
Prisijungė: 2010-12-18
Dekui gestis padejai.
0 Taškai