Ratu vezios
Darant viena darbeli man iskilo problema, niekaip neisgalvojau kaip padaryt , kad kai masina vaziuoja po jos smelyje liktu pedsakas. Gal kas zinot kaip padaryt ar koki plugina??? Is anksto dekingas,
--
Svarbiausia zinoti ko nori, o visa kita tik smulkmenos...
0 Taškai
Jegu nori kad liktu idubusi duobele, tai jau cia truputi advanced darbelio reikes... 🙂
Jeigu nori tik kad vezios liktu, tarkime juodos, arba jei ant smelio truputi papilkejusios tai sumodeliok tas vezias (gali is splaino ir sweep modifier) ir paskiau suanimuok slice plane.
Jeigu tos vezios ratais sukasi tuomet suanimuok edit poly ir paskiau naudok ji kaip boolean...
Dar gali suanimuoti map'a (tarkime ant after effects su maskemis ar jau kaip cia sugalvoji) bet tuomet labai tikslumo reikia ir vargo animuojant bus...
Jeigu nori tik kad vezios liktu, tarkime juodos, arba jei ant smelio truputi papilkejusios tai sumodeliok tas vezias (gali is splaino ir sweep modifier) ir paskiau suanimuok slice plane.
Jeigu tos vezios ratais sukasi tuomet suanimuok edit poly ir paskiau naudok ji kaip boolean...
Dar gali suanimuoti map'a (tarkime ant after effects su maskemis ar jau kaip cia sugalvoji) bet tuomet labai tikslumo reikia ir vargo animuojant bus...
0 Taškai
Jei ten vaziuotu sunkus dzipas ir turetu likt tikrai gilios zymes (kurios butu dar nesudetingo rasto) tai galima butu bandyt ta pavirsiu animuot su morpher modifikatoriumi. Daug darbo labai, bet duobes butu.
Dar toks ne pats geriausias variantas animuot tekstura, kuriai butu pritaikytas displacement mapas. Ilgai renderintu, bet galetum naudot ir pati sudetingiausia protektoriu. Deja cia teksturos animavimas butu nelengvas ypac jei masina sukasi.
Dar toks ne pats geriausias variantas animuot tekstura, kuriai butu pritaikytas displacement mapas. Ilgai renderintu, bet galetum naudot ir pati sudetingiausia protektoriu. Deja cia teksturos animavimas butu nelengvas ypac jei masina sukasi.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.