Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Renderinimas Layeriais ?

Forumai3D3ds maxRenderinimas Layeriais ?
«12»

Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Rugp 19, 2007
Specnaz sako:
Kaip renderinti layeriais ? Gal kokiu tutorialsu zinot ?
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Rugp 19, 2007
SSSR sako:
renderiniams lajereiai tai cia tipo atskirai difuse,specular,GI ir t.t?

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Rugp 19, 2007
Specnaz sako:
thegnomonworkshop.com tik maxe noriu. Galima atskirai kiekviena detale renderinti.
0 Taškai

Žinutės: 500
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-03-10
Rugp 19, 2007
RavenRender sako:
Gali su pluginu "psd-manger" padaryt.

O tutorialus gali rast cia: cebas.com

--

Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Rugp 19, 2007
SSSR sako:
ant vray taip atrodo render pass

spaudi F10 paskui eini i render Elements---> add... ir pasirneki koki nori renderint elementa( pvz alpha, ar speculer)
paskui eini i render ir pasijungi vray frame buffer.
prarenderini darba ir viruje ,paciam kampe bus toks laukelis kur standartinis nustatymas RGB color buna tai ten pasirinksi tos pass kokius isirinkai is render elemnt skilties

na o jau toliau 2d programos kaip Adobe Photoshop CS2 jau ten galim visus to render pass sujungt kaip i viena!

vo pvz cai daro tik su zbruch bet esme tapati zbrushcentral.com

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Rugp 19, 2007
Specnaz sako:
o kaip layeriais renderinti ??? man reikia atskirai detales...
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Rugp 19, 2007
SSSR sako:
detales? tai cai tipo tam tikra sumodelinta vieta?

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Rugp 19, 2007
Specnaz sako:
jo. pvz zmogu po to gatve, poto kokius medzius ir ect.
0 Taškai

Žinutės: 304
Miestas: Kaunas - Alytus
Prisijungė: 2005-03-20
Rugp 19, 2007
AE sako:
Geriausia tai susidėt objektų grupes į atskirus sluoksnius, tada renderint kiekvieną sluoksnį atskirai.
0 Taškai

Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Rugp 19, 2007
Specnaz sako:
nu tai kaip tai padaryti ? ta prasme tuto reikia...
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Rugp 19, 2007
SSSR sako:
nu nzn as daryciau taip

pvz viska uzhaidini ir tada prarenderini tiktai medzius su alpha mapu.paskui jau darai taip pat tik kad su kitu objektu !!!
ir paskui jau Photoshop apjungineji viska !!!!

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 500
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-03-10
Rugp 19, 2007
RavenRender sako:
AE - tai o kaip su seseliais, reflection... tokiu atveju? jeigu renderins pvz zmogu poto gatve, tai jau nebebus seseliu ant gatves nuo zmogaus 🤔

--

Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai

Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Rugp 19, 2007
Specnaz sako:
o tada kai pten su tuo aplha mepu dirbti ? nieks tutorialso nezinot ?
0 Taškai

Žinutės: 304
Miestas: Kaunas - Alytus
Prisijungė: 2005-03-20
Rugp 19, 2007
AE sako:
Viskas priklauso nuo to, ką nori padaryt. Pvz. turiu sceną su BMW. Visas BMW su 100+ detalių sudėtas į vieną sluoksnį, aplinką į kitą. Renderinant visokius testus, derinant apšvietimą paprasčiausiai išjungiu BMW sluoksnį, vietoj jo įdedu kokį Box. Taip daug patogiau, nei kiekvieną kartą žymėt objektus ir spaudinėt Hide/Unhide.
Dėl renderinimo atskirais sluoksniais ir klijavimo - nematau tame prasmės. Gal kas galit pasakyt, kokie to privalumai?

RavenRender -> viskas galima, reikia tik suderint visokius Visible To Camera ir panašius nustatymus.
0 Taškai

Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Rugp 19, 2007
Specnaz sako:
greiciau renderina ir glai padaryti ziauriai detales scenas su limonais vertexu..
0 Taškai

Žinutės: 91
Prisijungė: 2007-08-16
Rugp 20, 2007
mirka sako:
ne i tema: as tai su render>crop varau ir nesiparinu, zinoma pries tai isjungiu i crop laukeli nepatenkancius objektus (jei i scena nepatenka), dar kiekviena crop laukeli uzseivinu atskiru failu ir tas kas nepatenka i crop - trinu. Kai turiu jau puzle tiesiog php. Gal ir ziauru bet... Bet su crop efektu nustatymai pasikeicia, del to reikia daryti testus.
0 Taškai

Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Rugp 20, 2007
romullus sako:
Oi, nu crop tai tikrai ne tam skirtas. O passais renderina žmonės ne tiek tam kad sutaupytų laiko, o tam kad įgytų tvykinimo lankstumo (tuo pačiu ir sutaupydami laiko, nes post procesingas užima daug mažiau laiko nei eksperimentai su renderio nustatymais). Kas link atskirų layerių renderinimo, tai šitas dalykas mano galva naudojimas tik ir tik tada, kai pilnos scenos kompiuteris tiesiog nepavelka, nes kitu atveju tai atstoja material id passas.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Rugp 20, 2007
Specnaz sako:
Tai yra galimybe renderinti atskirus objectus ? bet kad kokybe butu tokia pat kaip ir renderinus be layeriu ?
0 Taškai

Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Rugp 20, 2007
romullus sako:
Ką reiškia kokybė tokia pati? Dėl layerių renderinimo, tai paprasčiausiai hide/unhide layerius kuriuos tau reikia ir psio. O šešėlius per render passą, tiesa ar surenderins tau juos jei kompiuteris nepavelka visos scenos aš nežinau.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 138
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-04-08
Rugp 20, 2007
gosu sako:
taip yra galima aisku ir lejeriais isjungineti bet tai nebus gerai gausis feikas!Pazymi objekta kurio nenori kad butu scenoje bet nori kad mestu seseli ar atsispindetu ant kito spaudi desini ir nuemi varnele visible to camera.Taip galima susirendinti kiekviena atskirai ir skaiciuoji targomis.Dar gali naudoti mate shadovs jei koks uzstoja vienas kita objektas tik neaktyvuoti shadovs.Paskui kompozinti patarciau su fusion
0 Taškai
«12»
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.