Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

rigit bet soft?

Forumai3D3ds maxrigit bet soft?

Žinutės: 266
Prisijungė: 2006-06-30
Rugp 24, 2008
blackR sako:
Gal kas zino kaip su maxu pasiekti toki rezultata kai objektas visais atvejeis elgesi kaip kietas o smugio metu deformuojasi?
kazkas tokio man gerai butu :
video.google.com
video.google.com
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Rugp 24, 2008
SSSR sako:
zinau kad galim tai padaryt naudojant daleliu systema...aisku dar galim annimuot kadrais ir rankiniu budu deformuot masinos vietas

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 266
Prisijungė: 2006-06-30
Rugp 24, 2008
blackR sako:
Nea,esu mates pakankamai automatizuota procesa,mintis kad objektas smugio metu updetintusi tik tam tikra laika po smugio pagal uduota plota ir apmlitude,labai grazius dalykus gali kurti butu tokiu budu.
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Rugp 25, 2008
toto777 sako:
kaip suprantu tau reik morpher modifierio, bet ji labiau naudoja veido išraiškoms daryti nes reikia kad nuolatos keistusi modelis, čia tiek vargo nereikia taip, kad gali tiesiog ijunges "Auto Key" animuoti vertexus
0 Taškai

Žinutės: 266
Prisijungė: 2006-06-30
Rugp 25, 2008
blackR sako:
nu ne man reikia Deforming Mesh ir dar yra toks budas kaip Keyframing Vertices,tik nedaeina man kolkas
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.