Blender - keletas klausimų
Paskutiniu metu bandau perkąsti šią programą, ir atsirado keletas neaiškumų, kurių sprendimo nepavyko aptikti nei manual'e, nei kur kitur internete. Taigi:
1. Kaip viewport'e matyti tekstūras? Pasirinku "Textured" ties "draw type" nieko nerodo.
2. Kaip pasukti vaizdą iš galo? Tarkim galiu pasirinkti iš Front, Side, ir Top, kitų pusių nėra. Kai uždėtas background image, vaizdą pasuku su Numpad 4 ar 6, bet tada dingsta fono paveiksliukas.
3. Ar yra čia toks dalykas kaip 3dsmax'e "Smoothing groups"? Nes dabar galiu vientisą mesh'ą padaryti arba "Smooth", arba "Solid", o tokio kaip grupavimo neradau.
Na kolkas tiek, gal vėliau atsiras daugiau klausimų. Ačiū, jei kas nepatingėsit perskaityti ir atsakyti 🙂
1. Kaip viewport'e matyti tekstūras? Pasirinku "Textured" ties "draw type" nieko nerodo.
2. Kaip pasukti vaizdą iš galo? Tarkim galiu pasirinkti iš Front, Side, ir Top, kitų pusių nėra. Kai uždėtas background image, vaizdą pasuku su Numpad 4 ar 6, bet tada dingsta fono paveiksliukas.
3. Ar yra čia toks dalykas kaip 3dsmax'e "Smoothing groups"? Nes dabar galiu vientisą mesh'ą padaryti arba "Smooth", arba "Solid", o tokio kaip grupavimo neradau.
Na kolkas tiek, gal vėliau atsiras daugiau klausimų. Ačiū, jei kas nepatingėsit perskaityti ir atsakyti 🙂
0 Taškai
oi blemba dabar supratau kad cia blender softui klausi 😀 DD nu jo jau man stogas pavaziavo nuo maxo!!!
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
na palauk sektiek nes yra ir blenderistu cia 🙂 tikrai atsakys i tavo klausimus
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
1. Viršuje ties game drop-down menu pasirink "Blender glsl materials" ir draw type - "Textured".
2. 3 numpade yra front ctrl+3 yra back, taip pat atitinkamai ir su 1 - top, 7 - right.
2.Tokio dalyko kaip ir nėr, bet galima mesho dalis atskirt ("P" edit mode), arba tiesiog daryti "set smooth" tik tiem poligonam kuriem reikia. Dar yra edge split modiferis: wiki.blender.org
2. 3 numpade yra front ctrl+3 yra back, taip pat atitinkamai ir su 1 - top, 7 - right.
2.Tokio dalyko kaip ir nėr, bet galima mesho dalis atskirt ("P" edit mode), arba tiesiog daryti "set smooth" tik tiem poligonam kuriem reikia. Dar yra edge split modiferis: wiki.blender.org
0 Taškai
Atsirado dar viena problema, dabar kai jau moku užsidėti tekstūras, kaip padaryti, kad jas visą laiką rodytų, o ne tik kai pažymėtas objektas?
0 Taškai
Jei turi omenyje kažką tokio kaip yra maxe "Material editor" tai toks dalykas man nežinomas blenderyje. Bet šeip visus objektus jų modiferius bei texturas gali žymėti "Outliner"`yje. Galima uždėti texturas ant kitų objektų jas dublikuoti arba linkinti.
wiki.blender.org
blender.org
wiki.blender.org
blender.org
0 Taškai
O gal ir nelabai galima taip graziai dirbi su tuo outliner (katik pabandžiau neišėjo nieko dragint) bet bentjau galima žymėti matyti visus objektus bei materialus/texturas kas palengvina navigacija.
0 Taškai
Labas, programuotojai 🙂
turiu didelę problemą su Blender 2.5 programa, visiškai nemoku su ja dirbti, o šį semestrą turiu modulį, per kurį reikia sukurti filmuką šios programos dėka. Galbūt atsirastų norinčių man padėti ir pamokyti kaip su Blender 2.5 programa dirbti?
Tikrai nelikčiau skolinga 😉
turiu didelę problemą su Blender 2.5 programa, visiškai nemoku su ja dirbti, o šį semestrą turiu modulį, per kurį reikia sukurti filmuką šios programos dėka. Galbūt atsirastų norinčių man padėti ir pamokyti kaip su Blender 2.5 programa dirbti?
Tikrai nelikčiau skolinga 😉
0 Taškai
Reikėjo matyt į paskaitas vaikščioti, nes niekas nereikalauja atsiskaityti už dalykus, kurių nebuvo programoje 😉
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.