Blender naujokų klausimai
Importuojant OBJ failą, Blenderis visų objektų pivot pointus sumeta į scenos origin tašką. Kaip padaryti, kad jis išlaikytų originalius pivot pointus?
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
nezinau del blenderio aisku.. bet man atrodo obj'tas pivotu niekada neislaikydavo?
+1 Taškai
O pliam, taip ir yra. Nu tikra velniava tuomet, teks naudoti FBXą :[
Dėkui už apšvietimą.
Dėkui už apšvietimą.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jei taip nemėgsti FBX'o (nors nežinau dėl ko - normaliai ten viskas), tai pačiam Blender'yje labai paprasta pakeisti tų pivot'ų (origin'ų Blender'yje) koordinates. Žinoma, jei ten tik vienas kitas objektas ir į OBJ-tą eksportuoji pats.
--
Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.