Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Kažkas nutiko su Maya ir nerodo pilnai objekto (pavyzdys apačioje), ta prasme rodo tik tam tikra puse, jeigu nori pamatyt kitą šoną objekto reikia žiūrėti iš kitos pusės. Kaip padaryti, kad normaliai rodytu?
img225.imageshack.us
Paskutinis redagavo: Augis 2011-02-06, 15:56
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Na nzn jaigu galvoju apietai ka galvoju tai visai normalus dalykas cia 🙂
pabandyk:
Display > Polygons > Backface Culling
?
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Žinutės: 167
Miestas: Ukmerge
Prisijungė: 2007-07-05
Aš nesu mayos naudotojas, bet spėju, kad šis objektas yra labai mažas. Dėl to kamera yra sulindus į jį 😀 (nežinau kaip kitaip parašyt). Aišku, jei taip darosi su bet kokio dydžio objektais, tai aš ka tik susivariau 🙂
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
noreciau sutikti su GWZ. nesu mayos vartotojas irgi bet jauciu ten panasios kontroles yra kaip maxe. gal su ratuku perdaug prizoominai tai taip ir rodo tau dalimis. panasiai buna maxe tai tokiu atveju tiesiog su ratuku iszumini ir su desinej kampe esanciu zoom irankiu prisizoomini kiek nori.
bet jei ne tai atleisk uz nusisnekejima 🙂
0 Taškai
Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
SSSR, nepadėjo. GWZ ir Irisai nepadėjo. Štai gal iš šių foto gal kam aiškiau bus kame problema. Fotkinau iš abiejų pusių iš vienos matosi objektas iš kitos ne.
img808.imageshack.us
img197.imageshack.us
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
hz na kaip GWZ uzsimine tai as asmesikai neamtau camera clipping problemos 🙂
Klausimas tau ciikis:
ar ta siena daryta is elementaraus plane? 🙂
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Žinutės: 59
Prisijungė: 2010-08-18
Man buvo nutikus panaši problema, kai iš zbrush eksportavau obj ir atidarinėjau maxe, polių redagavimui, manau dėl to, kad patys objektai buvo labai maži.
Šiaip aš nesprendžiau šito reikalo, tik pasigirt norėjau ir tiek ,vat..
0 Taškai
Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
SSSR Poly cube, tik galinis face kur nesimato ištrintas.
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
nzn ar maya turi tokia funkcija materiale bet maxe yra toks dalykas kaip "forse 2 sided" . kaip suprantu tai tas galinis face yra viduj o isorej tie "veidukai" matos. cia visai normalus dalykas. maxe irgi taip buna jei istrini polygonus ir per ta skyle nematai nieko doro. tiesiog is kitos polygonu puses nieko nera ir tau nerodo nieko mat polygonai neturi antros puses. cia kaip ir pas zmones: yra veidas kuri matai ir yra "shikna" kur nieko nesimato. atsiprasau uz necenzurini zodi bet neradau vaizdingesnio zodelio. 🙂
tai pabandyk pritaikyt tai sienai materiala ir uzdet jam "forse 2 sided" jei imanoma ten taip materialuose.
tikekimes pades tai tau.
0 Taškai
Žinutės: 174
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-11-28
Kažkada turėjau panašią problemą, tik dabar neatsimenu kaip išsprendžiau.
Normal > Reverse. Jei nepadeda sakyk, atgamint bandysiu 😀
0 Taškai
Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Nepadėjo Iriso variantas :S , o EmbeR, tai čia kur ta funkcija? Tipo Display>Polygons ? ten nėra. Ten tik size keisti.
0 Taškai
Žinutės: 25
Miestas: Mažeikiai
Prisijungė: 2005-02-15
Kad patikrint i kuria puse ziuri, tavo poligonai, virsutiniam meniu spausk display>polygons>face normals.. atsiras bruksniukai kurie rodo i kuria puse ziuri tavo poligonai. Turetu but, i isorine puse, jei viskas gerai.. dar bandyk pazymet objekta ir edit>delete by tipe>history.. gal pades..
0 Taškai
Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Žiūri į išorę, bet vistiek nerodo, kad ir ištrynus history.
Paskutinis redagavo: ciikis 2011-02-05, 00:28
0 Taškai
Žinutės: 174
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-11-28
Nemeta jokios klaidos toje juostoje?
Kur // Result: ; // Error ; ir t.t.
0 Taškai
Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
maya-doc.com
Dar paziurek del clippinimo:
Select the camera, open it's attribute editor and change it's near clip plane value to 0.1. It should currently be .001.
jaigu neapdes tai nzn 🙂 lauk mayos vartotojo
Paskutinis redagavo: SSSR 2011-02-05, 16:40
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Oh tu velnias... Koks aš kvailas buvau .. Pamėginau pažymėjus savo poly object spaust Display>Polygins>Reset to Default ir viskas atsistatė 😀 Dabar viską puikiai rodo 🙂 Dėkui visiems kas mėgino padėti.
Paskutinis redagavo: ciikis 2011-02-05, 17:28
0 Taškai