Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Object View rodo objektą tik iš vienos pusės

Forumai3DMayaObject View rodo objektą tik iš vienos pusės

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 3, 2011
ciikis sako:
Kažkas nutiko su Maya ir nerodo pilnai objekto (pavyzdys apačioje), ta prasme rodo tik tam tikra puse, jeigu nori pamatyt kitą šoną objekto reikia žiūrėti iš kitos pusės. Kaip padaryti, kad normaliai rodytu?

img225.imageshack.us

Paskutinis redagavo: Augis 2011-02-06, 15:56

0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Vas 3, 2011
SSSR sako:
Na nzn jaigu galvoju apietai ka galvoju tai visai normalus dalykas cia 🙂
pabandyk:
Display > Polygons > Backface Culling
?

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 167
Miestas: Ukmerge
Prisijungė: 2007-07-05
Vas 3, 2011
GWZ sako:
Aš nesu mayos naudotojas, bet spėju, kad šis objektas yra labai mažas. Dėl to kamera yra sulindus į jį 😀 (nežinau kaip kitaip parašyt). Aišku, jei taip darosi su bet kokio dydžio objektais, tai aš ka tik susivariau 🙂
0 Taškai

Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Vas 3, 2011
irisas sako:
noreciau sutikti su GWZ. nesu mayos vartotojas irgi bet jauciu ten panasios kontroles yra kaip maxe. gal su ratuku perdaug prizoominai tai taip ir rodo tau dalimis. panasiai buna maxe tai tokiu atveju tiesiog su ratuku iszumini ir su desinej kampe esanciu zoom irankiu prisizoomini kiek nori.
bet jei ne tai atleisk uz nusisnekejima 🙂
0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 3, 2011
ciikis sako:
SSSR, nepadėjo. GWZ ir Irisai nepadėjo. Štai gal iš šių foto gal kam aiškiau bus kame problema. Fotkinau iš abiejų pusių iš vienos matosi objektas iš kitos ne.
img808.imageshack.us
img197.imageshack.us
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Vas 3, 2011
SSSR sako:
hz na kaip GWZ uzsimine tai as asmesikai neamtau camera clipping problemos 🙂
Klausimas tau ciikis:
ar ta siena daryta is elementaraus plane? 🙂

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 59
Prisijungė: 2010-08-18
Vas 3, 2011
Simauskas sako:
Man buvo nutikus panaši problema, kai iš zbrush eksportavau obj ir atidarinėjau maxe, polių redagavimui, manau dėl to, kad patys objektai buvo labai maži.
Šiaip aš nesprendžiau šito reikalo, tik pasigirt norėjau ir tiek ,vat..
0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 3, 2011
ciikis sako:
SSSR Poly cube, tik galinis face kur nesimato ištrintas.
0 Taškai

Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Vas 3, 2011
irisas sako:
nzn ar maya turi tokia funkcija materiale bet maxe yra toks dalykas kaip "forse 2 sided" . kaip suprantu tai tas galinis face yra viduj o isorej tie "veidukai" matos. cia visai normalus dalykas. maxe irgi taip buna jei istrini polygonus ir per ta skyle nematai nieko doro. tiesiog is kitos polygonu puses nieko nera ir tau nerodo nieko mat polygonai neturi antros puses. cia kaip ir pas zmones: yra veidas kuri matai ir yra "shikna" kur nieko nesimato. atsiprasau uz necenzurini zodi bet neradau vaizdingesnio zodelio. 🙂

tai pabandyk pritaikyt tai sienai materiala ir uzdet jam "forse 2 sided" jei imanoma ten taip materialuose.

tikekimes pades tai tau.
0 Taškai

Žinutės: 174
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-11-28
Vas 4, 2011
EmbeR sako:
Kažkada turėjau panašią problemą, tik dabar neatsimenu kaip išsprendžiau.
Normal > Reverse. Jei nepadeda sakyk, atgamint bandysiu 😀
0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 4, 2011
ciikis sako:
Nepadėjo Iriso variantas :S , o EmbeR, tai čia kur ta funkcija? Tipo Display>Polygons ? ten nėra. Ten tik size keisti.
0 Taškai

Žinutės: 25
Miestas: Mažeikiai
Prisijungė: 2005-02-15
Vas 4, 2011
Muchios sako:
Kad patikrint i kuria puse ziuri, tavo poligonai, virsutiniam meniu spausk display>polygons>face normals.. atsiras bruksniukai kurie rodo i kuria puse ziuri tavo poligonai. Turetu but, i isorine puse, jei viskas gerai.. dar bandyk pazymet objekta ir edit>delete by tipe>history.. gal pades..
0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 5, 2011
ciikis sako:
Žiūri į išorę, bet vistiek nerodo, kad ir ištrynus history.

Paskutinis redagavo: ciikis 2011-02-05, 00:28

0 Taškai

Žinutės: 174
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-11-28
Vas 5, 2011
EmbeR sako:
Nemeta jokios klaidos toje juostoje?
Kur // Result: ; // Error ; ir t.t.
0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 5, 2011
ciikis sako:
Ne.
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Vas 5, 2011
SSSR sako:
maya-doc.com

Dar paziurek del clippinimo:
Select the camera, open it's attribute editor and change it's near clip plane value to 0.1. It should currently be .001.
jaigu neapdes tai nzn 🙂 lauk mayos vartotojo

Paskutinis redagavo: SSSR 2011-02-05, 16:40

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 5, 2011
ciikis sako:
Oh tu velnias... Koks aš kvailas buvau .. Pamėginau pažymėjus savo poly object spaust Display>Polygins>Reset to Default ir viskas atsistatė 😀 Dabar viską puikiai rodo 🙂 Dėkui visiems kas mėgino padėti.

Paskutinis redagavo: ciikis 2011-02-05, 17:28

0 Taškai