3D modeliavimo šakos
Girdėjau 3D modeliavimas skirstomas į smulkesnes šakas, taigi forumo senbuvių norėčiau paklaust kokios tos šakos?Susidomėjau, nes kiek girdėjau tų visų šakų išmanyt puikiai neina ir geriausia orentuotis į 1-2 iš jų.
0 Taškai
arto.lt/forumai/3d/naujoku-klausimai/digitaltutors-naryste-t3567/
Rėmiausi šia tema ir padariau klaida sakydamas, kad ten šakos, jas pavadino kitaip "Srytimis".Peržvelgas pats atradau tas srytis: "Modeliavimo, riginimo, animavimo, renderinimo, spec efektų, tekstūrinimo".Gal dar yra daugiau tų sryčiu?Kitas klausimas, kurias iš sryčių man reikėtu pasirinkti, jei noru kurti 3d modelius apjunkti su adobe after effects ir naudoti juos video?
Rėmiausi šia tema ir padariau klaida sakydamas, kad ten šakos, jas pavadino kitaip "Srytimis".Peržvelgas pats atradau tas srytis: "Modeliavimo, riginimo, animavimo, renderinimo, spec efektų, tekstūrinimo".Gal dar yra daugiau tų sryčiu?Kitas klausimas, kurias iš sryčių man reikėtu pasirinkti, jei noru kurti 3d modelius apjunkti su adobe after effects ir naudoti juos video?
0 Taškai
Pradėk nuo pagrindų. Kai jau truputi apšilsi, tokie klausimai atkris patys savaime.
0 Taškai
Na susipažinęs jau, bet vistiek neaišku 🙁 .Ok ačiū už atsakymus, kitas klausimas:Kas per velnias tas rigginimas? 😀
0 Taškai
riginimas yra naudojamas kartu su kaulu animacija (bone animation)
rigginimo esme suteikti kiekvienam vertexui svorius (weight) pagal kuriuos yra orentuojamasi nuo kokiu kaulu patampa priklausomi vertexai (3maciai taskai)
rigginimo esme suteikti kiekvienam vertexui svorius (weight) pagal kuriuos yra orentuojamasi nuo kokiu kaulu patampa priklausomi vertexai (3maciai taskai)
0 Taškai
Ne čia tikrai ne riginimas. Čia yra skininimas. Nelabai aš čia noriu kalbėt plačiau viską galima susirast ir paskaityt kad ir va čia:
wiki.polycount.com
Čia labiau orentuota į game artą, bet pradžiai manau tikrai užtenka
wiki.polycount.com
Čia labiau orentuota į game artą, bet pradžiai manau tikrai užtenka
0 Taškai
Jeigu nori kurti modelius ir dėti juos į after effects, tai tau reikėtų pirma mokintis modeliuoti, poto, jeigu norėsi nuspalvot modelius reikės išmokti daryti UV išklotines ir paišyti tekstūras su photoshop. O jeigu tada dar neužteks, tarkim norėsi, kad objektai lankstytūsi, judėtų, galėsi bristi gilyn ir panagrinėt riginimą, animaciją ir panašiai. Pradžioj pradėk, kaip ir visi turbūt, nuo basic modeliavimo tutorialų ir tada jau žiekis ko tau reik 🙂
0 Taškai
Ok labai dėkui :- ) Kitas klausimėlis girdėjau, kad maya skirta grynai skirta kino pramonei, gal man ją geriau rinktis, nes dabar naudoju maxa.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.