Charakterio textura
Sveiki, turiu problema. Jau senokai pradejau daryt high-poly charakteri, ir nezinau, kaip ji istexturuoti. Ar daryti istisine textura, ar det atskirus gabaliukus ant veido, ranku ir tt.? Apskritai tai nezinau ir kaip ja teisingai isplanuoti ant tokio sudetingo daikto kaip zmogus.
O gal is viso neverta daryti texturu, o naudoti spalvotus materialus? Please help!
O gal is viso neverta daryti texturu, o naudoti spalvotus materialus? Please help!
--
Klišarankis.
0 Taškai
aisku kad verta det textura
dek viena ant veido ir viena ant kuno o jei dar yra kokiu papildomu objektu jiem gali dar viena atskira textura det
dek viena ant veido ir viena ant kuno o jei dar yra kokiu papildomu objektu jiem gali dar viena atskira textura det
0 Taškai
O įmanoma nupaišyt ant modelio tekstūra kaip čia naujienose buvo kažkokia programa lyg tam, nes su uv mapais man užsipisimas juodas
0 Taškai
aisku imanoma bet texturas reik daryt su photoshopu
0 Taškai
[quote="Kajuzas"]su uv mapais man užsipisimas juodas[/quote]
Iš tavo tutorialo taip nepasakyčiau 😀
Iš tavo tutorialo taip nepasakyčiau 😀
0 Taškai
nu viskas ten normaliai yra
o jei dar susibeikini koki AO mapa tai texturint isvis paprasta o pati unwrapa siais laikais padaryt irgi yra labai lengva
o jei dar susibeikini koki AO mapa tai texturint isvis paprasta o pati unwrapa siais laikais padaryt irgi yra labai lengva
0 Taškai
Tai plane'ui pastumdyt vertexus galima bet kai reik meshui sudėtingam tai..
0 Taškai
nu ir kas kad sudetinga
naudojant unfold3d galima beveik viska unwrapint be jokiu problemu
naudojant unfold3d galima beveik viska unwrapint be jokiu problemu
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.