Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Komponavimas

Forumai3DTexturing, LightningKomponavimas

Žinutės: 32
Prisijungė: 2013-10-12
Spa 12, 2014
Mumble sako:
Nežinau ar tinkamoj vietoj kuriu temą, bet nesugalvojau kur labiau tinka 🙂

Kokiom programom ir kokiais būdais komponuojat dažniausiai? Man aktualiausia dabar interjero vaizdo sukomponavimas, dar tiksliau, turiu problemų su langais ir vaizdu pro jį. Galvojau surenderinsiu renderį ir Photoshop'e įmesiu gamtos vaizdėlį po juo ir pro langą matysis. Bet gaunas kad langas kad ir permatomas teoriškai, išsisaugo taip kaip matos be jokio permatomumo. Kaip paprastai tokioj situacijoj daroma? Per render passes išrenderint ir tada kažką lipdyt Photoshop'e ar dar kur? Ar pačioj scenoj kažkaip tą vaizdą įmontuot už lango?
0 Taškai

Žinutės: 447
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Spa 13, 2014
ES sako:
Išsaugok png formatu. Arba išrenderink alpha passą, kuris, beje, dažnai būna "by default". Norint kad veiktų tai, ką sakiau reikia įsitikinti kad pro langą matai 3d maxo enivironmentą, ne kažkokį tai objektą. Alpha pass gerai tuo, kad turėsi pvz ir atspindžius ant lango, bet taip pat ir transpirancy. Sėkmės 🙂
0 Taškai

Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Spa 13, 2014
Kajuzas sako:
Bet ar ne geriau dėt foną pačiam maxe, kad per langus ant grindų atspindys būtų būtent to paveiksliuko? Pasidaryk plane, užmesk self illuminating tekstūrą savo norimo vaizdelio, padaryk, kad pleinas nemestų šešėlio ir vualia
0 Taškai

Žinutės: 32
Prisijungė: 2013-10-12
Spa 13, 2014
Mumble sako:

Kajuzas sako:

Bet ar ne geriau dėt foną pačiam maxe, kad per langus ant grindų atspindys būtų būtent to paveiksliuko? Pasidaryk plane, užmesk self illuminating tekstūrą savo norimo vaizdelio, padaryk, kad pleinas nemestų šešėlio ir vualia

O kaip tą self illuminating pasidaryt? Kuris čia shaderis? Beje su Maya darau ne Max, bet čia ne esmė aišku, V-ray taip pat veikia 🙂
0 Taškai

Žinutės: 447
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Spa 13, 2014
ES sako:
Vraylightmtl 🙂 bet dėdamas 3d maxe neturėsi tiek daug laisvės perspektyvos, šviesumo ir kt. aspektų tvarkyme.
0 Taškai

Žinutės: 32
Prisijungė: 2013-10-12
Spa 13, 2014
Mumble sako:
Šviesumui tai užvariau Color Multiplier iki 14 tai atrodo kažkas į temą gaunas 😀 O daugiau tai man nelabai ir reikia ten daryt kažką, nes tik iš tolo vaizdą gamtos rodau. Ir kaip Kajuzas sakė atsispindi grindyse tas vaizdas dabar, jei ne scenoj būtų pačioj, turbūt reiktų atspindžius visai rankiniu būdu dėt Photoshop'e. Bet turbūt reiks vistiek pabandyt passes išsirenderint galutiniam variantui ir abu būdus sujungt tai geriausiai bus.
0 Taškai

Žinutės: 32
Prisijungė: 2013-10-12
Spa 13, 2014
Mumble sako:
Beje gal kas žino kur rast kokybišką tekstūrą grindų medinių tamsių? Ir apskritai kaip yra daroma, susirandama tekstūra ir iš jos Photoshopu pasidaroma bump ir specular mapai, ar tiesiog reik rast internete kad su visais jais atskirai atsisiūst?
0 Taškai

Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Spa 14, 2014
Kajuzas sako:

Mumble sako:

Beje gal kas žino kur rast kokybišką tekstūrą grindų medinių tamsių? Ir apskritai kaip yra daroma, susirandama tekstūra ir iš jos Photoshopu pasidaroma bump ir specular mapai, ar tiesiog reik rast internete kad su visais jais atskirai atsisiūst?


cgtextures.com
Jo, viską darais pats, nebent randi, ko reik, jau padaryta. Gali naudot CrazyBump softą daryt normal mapam ar kitiem mapam.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.