Nesvari siena su svastikomis.
Sweiki, pamaciau toky darba ir noreciau suzinoti kaip padaryti tokius nesvarumus ir svastikas? Zinau, kad tai galima padaryti su PS, bet man to reikia animacijai. 🙂
pic.3dmax.cn
pic.3dmax.cn
--
Svarbiausia zinoti ko nori, o visa kita tik smulkmenos...
0 Taškai
Jau sutvarkiau.
--
Svarbiausia zinoti ko nori, o visa kita tik smulkmenos...
0 Taškai
tai cia gi simple.pasidarai purvo, grafiti ir kitas textuas,tada susikuri blend materiala ir susidelioji viska 🙂 pasiieskok tutorialu su blend material
0 Taškai
Sunku ir ka pridurt. 😀 Dekuj. 😉
--
Svarbiausia zinoti ko nori, o visa kita tik smulkmenos...
0 Taškai
Tai kad net nereikia cia jokiu blend materialu. Pasiemi su photoshopu pasidarai textura plytu sienos su graffiti ir purvais ir viskas.
0 Taškai
bet tada mazai laisves turi reguliuojant bump ir t.t.. uzmesi viena textura ir kaip tu padarysi kad tarkim grafiti bump butu tik koks 5 o samanu koks 35 ir plysiai isvis minusinio bumpo..nu nzn as su blendu daryciau norint isgaut gera vaizda,aisku cia pagal poreikius.jei uztenka bele paprasto vaizdo tai jo tada nereik ir blend 🙂
0 Taškai
Vargo gal ir daugiau, bet aš taip pat daryčiau su blend... Daugiau galimybių nei naudojant vieną plain textūrą.
--
'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai
O tu turbut nezinai kaip bump mapas veikia?
Kai paisai bumpa tai ir reguliuoji per textura kur sviesiau ten daugiau iskile kur tamsiau ten maziau. O per blenda uzsikrausi daug texturu kai viska gali padaryt per viena zymiai greiciau ir paprasciau
Kai paisai bumpa tai ir reguliuoji per textura kur sviesiau ten daugiau iskile kur tamsiau ten maziau. O per blenda uzsikrausi daug texturu kai viska gali padaryt per viena zymiai greiciau ir paprasciau
0 Taškai
zinau kaip veikia, bet vistiek lieku prie savo nuomones.nes blend materiala poto gali lengvai kaitaliot bump ir kitus nustatymus, o su viena textura norint keisti tai jau vel tenka tenka taisyti shope.nebent pasidarysi iskarto tokia textura kuri tave tenkins 🙂 anyway kaip kam patogiau.kai as asmeniskai nemegstu dirbti photoshope tai man patogiau daryt savaip.
0 Taškai
Phonex photoshope yra layeriai, taigi nereikia perpiešt texturos, o tik kurį reikia layerį pakoreguoji ir tiek.
0 Taškai
O šiaip kai dariau tą žaidimo modelį, tai man labai patiko normalmapsai, tas pats bump, tik geresnis ir šonai neišnyksta
0 Taškai
zinau as pei tuos layerius,nesupratai minties: tiesiog turejau omenyje kad reik isijungt shopa kad pakoreguot , vietoj to kad maxe tiesiog pakeist skaiciuka 😀
0 Taškai
Bet galutiniam variante tavo modelis naudoja daugiau resursų.
Nors aišku žiūrint koks kompas, ką darai ir kam darai.
O PS visada atidarytas turi būti 🙂
Nors aišku žiūrint koks kompas, ką darai ir kam darai.
O PS visada atidarytas turi būti 🙂
0 Taškai
Jei tereikia nupeckioti 1/2 tekstūras galima žaisti su blendais ir kompozitais pačiam makse, bet kai prieinama prie sudėtingesnių scenų, tuoj pasipila foruman pagalbos šauksmai - kodėl kompas nevelka mano scenos??? Fotošopas daug galingesnis, o beja ir lankstumu veik nenusileidžia, jei saugoma į psd.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
del dideliu scenu taj kas be ko blend nera geresnis sprendimas.as tiesiog ipratau taip dirbti ir tiek.no offence 😉
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.