uv mapping'o perkėlimas
Pametėkit įdėjų kaip transfer'inti uv mapping'ą tarp skirtingos topologijos modelių. 3ds max'o projection modifikatorius nesusitvarko, nes modelis į kurį reikia perkelti, yra smarkiai highpoly'nis ir trikampių karalystė.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Na, jei reikėtų perkelti uv tarp identiškos topologijos mešų, tai nebūtų problema tą atlikti pačiam max'e. Mano atveju topologija visiškai skirtinga.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
o gal greiciau butu tiesiog susigeneruot kad ir betkaip automatiskai nauja uveka highrezui, ir perbake'int (perproject'int) teksturas, o ne UV'eka? toks budas bent jau veiktu iskarto. Aisku cia labai turbut nuo situacijos priklauso.
0 Taškai
Nu šitas tai jau paskutiniam atvejui, jeigu kitaip jau neišeis niekaip :]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Na neesu tikras ar maxe tai isvis imanoma 🙂 aisku tai skydamas turiu perspet, kad neturiu labai giliu maxo ziniu. Grynai is technines puses reiktu isscaterint kuo daugiau pointu an source mesho kurie paveldetu uv ir tada transferinti i target. Jei atsiusi meshus galiu ta padaryti Houdinyje.
0 Taškai
Dėkui už pasiūlymą, deja modeliais dalintis negaliu, be to, tų modelių yra ne vienas ir ne du, taip kad norėčiau pats išmokti tą reikalą.
Kitavertus, rytoj bandysiu apeiti problemą ratu ir netikėtai smogti jai iš kitos pusės, gal tuomet net nereikės nieko transferinti :]
Kitavertus, rytoj bandysiu apeiti problemą ratu ir netikėtai smogti jai iš kitos pusės, gal tuomet net nereikės nieko transferinti :]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
na jei niekas nepavyks, galiu surinkt scena houdinyje ir atsiust su iliustracijom kas kur ir kaip 🙂
Lauksiu naujienu apie musio rezultatus
Lauksiu naujienu apie musio rezultatus
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.