Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Mašinos render'is, 3dsmax, vray, photoshop

Forumai3DPamokosMašinos render'is, 3dsmax, vray, photoshop

Žinutės: 46
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-06-17
Lie 10, 2011
Chugworth sako:
Čia jau ne vienas asmuo manęs klausė, kaip aš renderinų, todėl įkelsiu paaiškinimą.

I dalis, fonas - dangus, iš karto po saulėlydžio. Galima eiti tiesiai
prie II dalies, jei naudosite savo HDR aplinką ar Vray Physical Sky

1. Photoshop'e atsidarom naują failą, 1000x300 dydžio, esminis punktas - Color mode - 32 Bit.
2. Nusipiešiame (1pav) kažkokį panašų į dangų gradient'ą. Manajame viršaus 32Bit reikšmė R = 0,0010; G = 0,0096; B = 0,0624, ties viduriu R = 2,9; G = 0,52; B = 15. Apačia nėra svarbi, nes jos nesimatys.
3. Dar galime šiek tiek pagražinti dangų (2pav). Aš naudodamasis brush padariau saulės nušviestą centrą ir kelis debesis (atskiras sluoksnis, brush, smudge).
4. Išsisaugome HDR formatu.

II dalis, scena

1. Atsidarome 3dsmax, nustatome Vray render'į. Dedame plokštumą (pilka arba baltą, vėliau galima bus pakeisti), objektą ant jos.
2. Dažų material'ui naudojame VRayMtl su tokiais parametrais: Diffuse - norima spalva, Reflect - balta spalva, pažymime varnelę ties Fresnel Reflections.
3. Fonui spaudžiame "Get Material" mygtuką Compact Material Editor'iuje (kaip su Slate nežinau, aš juo nesinaudoju(jei 3dsmax'o paskutinė versija)), pasirenkame VrayHDRI, šiame spaudžiame Browse, nurodome savo HDR aplinką. Mapping Type nurodome Spherical. Priskiriame Environment Map.
4. Renderinam paveiksliuką įjungus GI (3pav). Labai rekomenduoju naudoti Secondary bounces - Light Cache, nes greitesnis nei Brute force ir skaičiuoja begalinius atspindžius, Brute Force riboja atspindžius iki nurodytos reikšmės, bet jau virš 5 labai lėtėja. Primary bounces - pagal skonį, aš naudosiu Brute Force.
5. Atsidarome Exposure control skiltį, pasirenkame Vray Exposure Control (jei naudojate Vray Physical Camera tada praleidžiame, nustatymai vyksta joje, o ne čia). Pasirenkame White balance preset - custom, parenkame spalvą nuo plokštumos naudodamiesi "pipete" (mano atvėju spalva rožinė), Šviesumą keisti galime tiesiog keičiant Shutter speed reikšmę, nurodome kokius 3, renderiname. (4pav)
6. Susideriname šviesumo reikšmę, atspindžio stiprumą reguliuojame keisdami Fresnel IOR reikšmę.

Sėkmingo renderinimo! 🙂

Paskutinis redagavo: Chugworth 2011-07-10, 09:32

+4 Taškai

Žinutės: 33
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-04-23
Lie 10, 2011
MiniWen sako:
Dekui labai uz Tutorial ;]

--

1. Tu dabar internete;
2. Tu dabar 3Dbug.com;
3. Tu skaitai;
5. Tu nepastebėjai, kad nėra 4-to punkto;
6. Tu dabar tai patikrinai;
7. Tu šypsa
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Lie 10, 2011
SSSR sako:
saunu kad netingi :]

Paskutinis redagavo: SSSR 2011-07-10, 22:37

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 917
Miestas: Bournemouth
Prisijungė: 2011-04-09
Rugp 16, 2011
blink182 sako:
bandysim

--

cheers!
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.