Sonu paryskinimas
na vat niekaip nesuamstau kas cia gali buti netaip.
na braizome cilindra height segments: 1, cap segments: 4, slide: 6
as noriu paryskinti cilindro kampines linijas, kad gautusi kaip sesiakampis. Vienoje pamoko buvo rasyta, kad reikia padaryti Editable mesk pasirinkti edge ir pasirinkti nustatyma chafer: 0.1, taciau man gaunasi vat kas
pcwortex.bravehost.com (linka nukopinkit ir imeskit i browseri, nes cia kazkodel neatidato man) kampai paryskinti, bet atsiranda kazkokius kersines linijos kuriu man nereikia, tai kaip padaryti kad ju neatsirastu
na braizome cilindra height segments: 1, cap segments: 4, slide: 6
as noriu paryskinti cilindro kampines linijas, kad gautusi kaip sesiakampis. Vienoje pamoko buvo rasyta, kad reikia padaryti Editable mesk pasirinkti edge ir pasirinkti nustatyma chafer: 0.1, taciau man gaunasi vat kas
pcwortex.bravehost.com (linka nukopinkit ir imeskit i browseri, nes cia kazkodel neatidato man) kampai paryskinti, bet atsiranda kazkokius kersines linijos kuriu man nereikia, tai kaip padaryti kad ju neatsirastu
0 Taškai
jos atsirado delto kad convertinai i editible mesh
convertink i editible poly
convertink i editible poly
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Tiesiog nuimk varnelę nuo smooth, kai sukursi cylindrą ir maxas nebebandys smoothinti poligonų, o jei jau turi pasivertęs į meshą, pritaikyk modifikatorių smooth ir nuimk varnelę nuo auto smooth arba priskirk gretimiems poligonams skirtingas smoothing grupes.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.