Deagle WIP
Sveiki, mokinuosi modeliuoti blenderiu, imetu pirma rimtesni darbeli, sitas deagle nebaigtas veliau imesniu detalesni. Taciau gal kas ka idomaus pasakys 🙂
0 Taškai
Sveikinu atvykus, parodyk tinklelį, galėsim daugiau pakomentuot 🙂
0 Taškai
Sveikas,
Jei mokiniesi modeliuot tai būtinai dėk tinklelį kartu. O renderis tai visai nieko 🙂
Jei mokiniesi modeliuot tai būtinai dėk tinklelį kartu. O renderis tai visai nieko 🙂
0 Taškai
Tinklelis toks, tikiuosi tai, ko reikejo. imetu dar viena renderiuka. Dar nurenderint kitoj scenoj reikes ir padirbeti su postu daugiau
0 Taškai
Modelis gražiai atrodo, bet iš tinklelio su subdiv jokios naudos...
0 Taškai
Sveiki, susiduriau su nedidele problemele blenderyje texturinant cilindra. Unwrapinant NE smoothinta, viskas gaunasi ok. Taciau uzdejus smooth textura issikraipo. Gal kas zino kaip tai apeiti? Idedu keleta paveiksleliu kad vaizdas butu aiskesnis.
Paskutiniajam paveikslely matosi kokiu budu unwrapinta.
Paskutiniajam paveikslely matosi kokiu budu unwrapinta.
Paskutinis redagavo: famegame 2014-02-06, 09:41
0 Taškai
Reikia daugiau formos kad programa zinotu kurioj vietoj nukirt ta virsu. Paverks i pirma subdiv leveli tada gausi daugiau poliu, ir tada unwrapink
--
cheers!
0 Taškai
Nežinau, kaip Blender'yje, bet LightWave'e yra toks dalykas, kaip "UV interpolation". Ten galima pasirinkt, ar Linear, ar kažkaip kitaip interpoliuoti, kai subdivide'ini. Jeigu, tarkim, subdivide'ini algoritmu "Subpatch", tai "UV interpolation" irgi pasirenki "Subpatch". Tuomet UV map'ą gražiai išlaiko, kai subdivide'ini mesh'ą 🙂 Paieškok kažko tokio Blender'yje.
0 Taškai
Pabevelink gražiai kraštus, plius per cilindro vidurį pora segmentų įdėk ir neliks to stretcho
+1 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.