Workshop_01 - doughnut
0 Taškai
nice, sitas turetu krutai gautis. Proporcijos geros, lauksim daugiau x]
0 Taškai
0 Taškai
Gražiai atrodo. Gal dar ir tinkliuką įdėk 🙂
0 Taškai
Na manau super atrodo, tik visur kampai per aštrūs reiktų šiek tiek atleist geometriją, kad būtų švelnesni. Su tokiais aštriais kampais negražus beikas bus.
0 Taškai
damn, nujaučiau kad per aštriai darau, na nieko, bus pamoka 🙂
Grubber, tinkliukas nėra labai geras.. 😀 idėsiu kai pataisysiu aštrumus, gal dar pagražės 😉
Grubber, tinkliukas nėra labai geras.. 😀 idėsiu kai pataisysiu aštrumus, gal dar pagražės 😉
0 Taškai
0 Taškai
Kietas ginklas, tik manau reiktų visom skylėm ir pan. bent kažkokį "bevel" padaryt kad teisingai normal map išsikeptų.
0 Taškai
Atrodo šauniai. Lauksim tekstūtrų.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Švarus darbas, sėkmės toliau 🙂 .
--
Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai
Ačiū. Pradėjau lowpoly gaminti tai būtų gerai patarimų gaut kas blogai. Dabar yra 4445 trikampiai, gal reikėtų detalesnį daryti ?
0 Taškai
manau kad viskas jega. Sutinku su visais kad reiktu siektiek apvalesniu kampu, kad ir is toliau skaitytusi ir neatrodytu tokie hard edge'ai, bet lowpolis tvarkingas ir grazus. As gal dar netgi dar mazinciau trikampiu kieki, bet tikrai nebutina kai nera apribojimu x]
nezinau ar zinai, tai paminesiu.
Jei naudoji smoothing groupsus tai:
Visur kur yra hard edge'ai, reikia perskirt ir per uv'eka. Kitaip bake'e gali likt seam'u tose vietose. jei naudosi viena SM'a ant viso lowreso, tada uveka gali deliot kaip nori
nezinau ar zinai, tai paminesiu.
Jei naudoji smoothing groupsus tai:
Visur kur yra hard edge'ai, reikia perskirt ir per uv'eka. Kitaip bake'e gali likt seam'u tose vietose. jei naudosi viena SM'a ant viso lowreso, tada uveka gali deliot kaip nori
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.