UE4 nuo šiol nemokamas!
Idomiais laikais gyvename. Atrodo vis daugiau programinės įrangos kūrėjų supranta, kad padarius savo produktą labiau prieinamą masėms, galima uždirbti žymiai daugiau, nei pardavinėjant jį kosminėmis kainomis saujelei išrinktųjų.
Epic Games nuo šiol siūlo UE4 ir visus būsimus atnaujinimus nemokamai: unrealengine.com
Epic Games nuo šiol siūlo UE4 ir visus būsimus atnaujinimus nemokamai: unrealengine.com
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Va čia tai sveikintinas žingsnis. Vis norėjau pavartyt UE4, tai dabar jau geresnės progos tam nereikia.
0 Taškai
kas pirko pries svaite, grazino ir dar dovanu pridejo x]
kas subscribe'ino apskritai - gavo 30$ dovanu markeplace'ui x]
pvz as buvau subscribe'ines pries daugiau nei puse mutu vienam menesiui, kainavo 20$ (ten buvo tokia politika kad net ir nutraukus subscribtion'a, vistiek galejai visam gyvenimui naudot ta versija, kuri buvo isejus tuo metu kai subcribe'inai. Tai sumokejau 20$ ir nutraukiau, kol nieko nedariau), o dabar gavau 30$, tai galima sakyt netgi uzdirbau nieko nedarydamas (10$!!!!) (aisku tuos 30$ galima isleist tik marketplace'ui, bet kadanors rasiu kur panaudot x] )
kas subscribe'ino apskritai - gavo 30$ dovanu markeplace'ui x]
pvz as buvau subscribe'ines pries daugiau nei puse mutu vienam menesiui, kainavo 20$ (ten buvo tokia politika kad net ir nutraukus subscribtion'a, vistiek galejai visam gyvenimui naudot ta versija, kuri buvo isejus tuo metu kai subcribe'inai. Tai sumokejau 20$ ir nutraukiau, kol nieko nedariau), o dabar gavau 30$, tai galima sakyt netgi uzdirbau nieko nedarydamas (10$!!!!) (aisku tuos 30$ galima isleist tik marketplace'ui, bet kadanors rasiu kur panaudot x] )
0 Taškai
Unity Personal licenzija irgi tapo nemokama (matyt issigando 😀 )
unity3d.com
unity3d.com
0 Taškai
Unity visada taip buvo, tik vadinosi Unity free, o dabar Unity personal. Unity personal, kaip suprantu beveik neapkarpyta yra.
0 Taškai
nu jo, bet ta free buvo taip apkarpyta, kad jos turbut nelabai kas ir naudojo, nebent labai labai darbu/mokymosi pradzioj. O dabar techniskai (bent jau is artist'o puses ziurint) viskas yra kas ir pilnoj.
0 Taškai
Jo, Free nebuvo LOD, Frustum cullinimo, ir nemažai kitų dalykų, kurie būtini darant kai kokius 3d projektus.
Dar ir Valve pranešė, kad kada nors išleis Source 2 nemokamai
Dar ir Valve pranešė, kad kada nors išleis Source 2 nemokamai
Paskutinis redagavo: Litho 2015-03-04, 12:38
0 Taškai
Sveiki,
nutariau ir aš išbandyti UE4. Sakykit, ar tai sunku išmokti? Nedraugauju su programavimu iš viso, bet kiek jau teko pasidomėti, tai to ir nereikia. Man įdomu aplinkos kūrimas, animacija, pasivaikšiojimas po aplinką, padaryti, kad neiti kiaurai pro sieną. Na tokius dalykus sunku išmokti? Ir kiek suprantu, reikia įsigyti baisingai galingą video plokštę.
nutariau ir aš išbandyti UE4. Sakykit, ar tai sunku išmokti? Nedraugauju su programavimu iš viso, bet kiek jau teko pasidomėti, tai to ir nereikia. Man įdomu aplinkos kūrimas, animacija, pasivaikšiojimas po aplinką, padaryti, kad neiti kiaurai pro sieną. Na tokius dalykus sunku išmokti? Ir kiek suprantu, reikia įsigyti baisingai galingą video plokštę.
Paskutinis redagavo: TomKy 2015-03-08, 11:03
0 Taškai
TomKy sako:
Man įdomu aplinkos kūrimas, animacija, pasivaikšiojimas po aplinką, padaryti, kad neiti kiaurai pro sieną. Na tokius dalykus sunku išmokti?
Ne, savo aplinkas įkelti į UE4 labai lengva. Neiti kiaurai pro sieną irgi labai lengva. Nereikia jokio ne tik programavimo, bet ir skriptinimo. Čia tiesiog modelių įkėlimas į UE4.
youtube.com
Imk ir mokykis 🙂
Visa dokumentacija yra ypatingai gera. Lengva suprasti, aiški, paprasta. Pamokų pilna irgi.
Ir kiek suprantu, reikia įsigyti baisingai galingą video plokštę.
Ne, nereikia.
0 Taškai
Juda ledai man su tuo unreal'u. O jeigu išmokčiau gerai tik su blueprints dirbti, tokių darbuotojų reikia? Ar vis dėl reikia tą c++ mokintis (tiesiog tą nuobodų kodą rašyt)? Kažkaip vizualioje formoje visai įdomus tas programavimas, bet pats kodo rašymas bjaurus dalykas, nepatinka visai.
0 Taškai
TomKy sako:
Juda ledai man su tuo unreal'u. O jeigu išmokčiau gerai tik su blueprints dirbti, tokių darbuotojų reikia? Ar vis dėl reikia tą c++ mokintis (tiesiog tą nuobodų kodą rašyt)? Kažkaip vizualioje formoje visai įdomus tas programavimas, bet pats kodo rašymas bjaurus dalykas, nepatinka visai.
Žaidimų industrijoje reikalingi įvairūs darbuotojai, ne tik programuotojai (tie, kurie c++ moka)! 🙂 Reikalingi 2d iliustratoriai, ir 3d modeliuotojai, ir animuotojai, ir projektų vadovai, ir žaidimų dizaineriai, ir kiti.
Žmogus, galintis dirbti su blueprintu, yra didelis pliusas bet kuriam išvardintui specialistui. Tai toks ženklas, kuris rodo, kad žmogus tikrai domisi ir yra suinteresuotas žaidimų kūrimu. Pats gebėjimas, vizualus skriptinimas, naudingiausias ko gero žaidimų dizaineriui, projektų vadovui, prodiuseriui. Tačiau niekas netrukdo maišyti kaip kam patogu. Įvairiapusiški darbuotojai itin naudingi mažesnėms komandoms, studijoms.
0 Taškai
Na nelabai įsivaizduoju iliustratoriaus ar animatoriaus dar ir su blueprintais besiduodančio. Nesakau, kad nebuna, bet jaučiu reti deriniai.
0 Taškai
Yra pilna žaidimų, kuriuos padarė vienas arba du žmonės, įvairiai besidalinantys darbais. Yra pilna ir meninių projektų, instaliacijų.
Esu pats sukūręs ne vieną projektą, kuriame pats ir kodinau su JavaScript.
Bet esmė, kad Blueprintas būtent labiausiai ir skirtas neprogramuojantiems asmenims. Kad juos įgalintų kurti savus projektus, ar perimti dalį darbų, kurie jiems aktualesni.
Esu pats sukūręs ne vieną projektą, kuriame pats ir kodinau su JavaScript.
Bet esmė, kad Blueprintas būtent labiausiai ir skirtas neprogramuojantiems asmenims. Kad juos įgalintų kurti savus projektus, ar perimti dalį darbų, kurie jiems aktualesni.
0 Taškai
Kai dar buvau studentė, įsidarbinau į vieną dizainerių firmą, dirbau su photoshopu ir corel draw. Tuo metu firma norėjo pasidaryt internetinę svetainę ir aš netyčia leptelėjau, kad moku jas daryt. Na ir už algą padariau, jokio priedo negavau. Po šiai dienai keikiuos, nes tos svetainės padarymas jiems būtų kainavęs daugiau negu mano mėnesinė alga. Bet gi valio. Girtis sveika 😀
Mano galva tokie žmonės, kurie moka padaryt dviese ar trise visą žaidimą, kuria savas firmas.
Mano galva tokie žmonės, kurie moka padaryt dviese ar trise visą žaidimą, kuria savas firmas.
0 Taškai
Rodyt senus darbus visad gėda : ))) O vargeli...
Kitų dviejų panašių darbų neturiu apdorojęs vaizdinės medžiagos, tad neturiu kaip parodyti.
kongregate.com
O čia rimtesni vieno žmogaus darbai:
everydayshooter.com padarytas vieno žmogaus (net ir muzika)
youtube.com
store.steampowered.com
quelsolaar.com
Pirmąjį Rollercoaster Tycoon padarė Chris Sawyer, vienas pats.
Tai čia ekstremaliausi pavyzdžiai. Iš esmės kadangi kalba ėjo apie tai, kad galbūt dailininkas naudotųsi Blueprint, tai pavyzdžiai nebūtinai būtų 1 asmens kurti žaidimai.
Kitų dviejų panašių darbų neturiu apdorojęs vaizdinės medžiagos, tad neturiu kaip parodyti.
kongregate.com
O čia rimtesni vieno žmogaus darbai:
everydayshooter.com padarytas vieno žmogaus (net ir muzika)
youtube.com
store.steampowered.com
quelsolaar.com
Pirmąjį Rollercoaster Tycoon padarė Chris Sawyer, vienas pats.
Tai čia ekstremaliausi pavyzdžiai. Iš esmės kadangi kalba ėjo apie tai, kad galbūt dailininkas naudotųsi Blueprint, tai pavyzdžiai nebūtinai būtų 1 asmens kurti žaidimai.
Paskutinis redagavo: Litho 2015-05-18, 12:49
0 Taškai
Turiu pora problemėlių su UE4.9.2 Visų pirma tai atsirado kažkokia nesąmonė, nes neleidžia atidaryti įkelto objekto nustatymų (EDIT). Perkroviau pc, pabandžiau ant kitų darbų, perinstaliavau UE4, bet vis vien tas pats, neatsidaro ta Edit lentelė su objekto nustatymais. O esmė yra, kad man yra tas UVs vraping ar kaip ten jis vadinasi ir žodžiu neleido antro UV map parašyti, kai vietoj 0 įrašydavau 1, jis automatiškai pasidarydavo vėl 0. Tai klausimas kaip padaryti, kad vėl ta lentelė atsidarytų ir kaip panaikinti tą suknistą UVs vrapingą? Aš obj failą įsikeliu iš archicad programos, todėl pačiame archicad nieko koreguoti negaliu, problemą reikia išspręsti pačiame UE4.9.2. Gal kas galite išsamiai ir tiksliai pasakyti ką turiu padaryti?
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.