Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Pagalbos dėl export

ForumaiBendrasProblemosPagalbos dėl export
«12»

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 14, 2011
ciikis sako:
Susidūriau su tokia problema, kad exportintant sceną .obj failu importinant su kita nebebūna skylių padarytu su boolean tool`u ir nesuprantu kame bėda. Bandžiau keisti exportinimo komandas visaip, bet nieko gero nesigaudavo.

Čia kaip turi būti:
img560.imageshack.us
O čia kaip gaunas:
img262.imageshack.us
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Vas 14, 2011
SSSR sako:
Susidūriau su tokia problema, kad exportintant sceną .obj failu importinant su kita
moontalk? 🙂 sektiek aiskiau destyk mintis 🙂

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 14, 2011
ciikis sako:
Nepyk, exportuojant .obj failu ir norint importuoti į kita programą blogai įsikelia. Bandžiau .FBX formatu dar exportuoti, bet tuomet importuojant kur buvo išpjautos skylės su boolean tool`u atsiranda tos formos su kuriomis buvo pjauta.
0 Taškai

Žinutės: 51
Prisijungė: 2010-11-06
Vas 14, 2011
gamepadas sako:
kartais ponas nesisavinat logo ideju is kolegu ? 🙂 3dmaketai.lt ?

ir jei i tema, tai neaisku nei su kokia tu ten programa exportini, nei i ka exportini.

Cia mazdaug paskambina meistrui del masinos gedimo ir sako: pas mane masinoj kazkoks keistas garsas atsirado, gal zinot kas sugedo ir kiek tai kainuotu ? 🙂

Paskutinis redagavo: gamepadas 2011-02-14, 17:41

0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 14, 2011
ciikis sako:
Šaunuolis, kad radai. Negalima pasibandyt? 🙂

Maya > Keyshot.

Paskutinis redagavo: ciikis 2011-02-14, 17:43

0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Vas 14, 2011
SSSR sako:
pasitikrink geomerija 🙂 ) jaigu yra ngon tai salink laukan juos
viska banyk islaikyt kvadratais ir trikampiais(quads or triangles)

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 14, 2011
ciikis sako:
Gal galima būtų daugiau apie ngon šalinimą? Skaičiau čia dabar kažkokiam forume apie ngon ir vienas rašė jog parašyt reikia į command eilutę "Triangulate" ir nematomi edges pasidaro matomais ir tuomet juos ištrinti. Ištrinu, bet 2 pasilieka ir juos pašalinus susigadina boolean`as.
0 Taškai

Žinutės: 59
Prisijungė: 2010-08-18
Vas 14, 2011
Simauskas sako:
O jei po boolean operacijos objektą vėl convertinti į editable poly/mesh?
0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 14, 2011
ciikis sako:
Neišeina. Skaičiau, kad maždaug jeigu daugiau negu vieną kartą naudojai boolean, tai nelabai ir išeis atstatyti atgal. Tiesa?
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Vas 14, 2011
gestis sako:
ngonai "šalinalinami" sujungiant vertexus edge'ais, o neištrinant juos. Jei yra penkiakampis, tai iš jo padarai vieną keturkampį ir vieną trikampį, arba tris trikampius. O jei eksportuojant skylės "užsiklijuoja", patikrink ar visi vertex'ai, kurie turi būti suweld'inti, yra suweld'inti. Galiausiai gali tą patį obj failą importuoti atgal ir rankiniu būdu ištrinti nereikalingus polygonus, mat boolean'o siūlės vis tiek turi likti.
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 918
Prisijungė: 2008-03-31
Vas 14, 2011
Augis sako:
Aš supratau, kad žmogus nori išlaikyti visą savo veiklų medį ir eksportuoti su juo, o importavęs kitur, vėl galėti padaryti booleanui undo...
Manau taip negalima. Reiks pasiversti į editable poly ir exportuoti, o jei norėsi pakeisti, tai pasiseivink mayos failą, reiks pataisyti, tai pataisęs vėl ekpostinsi...
0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 14, 2011
ciikis sako:
Man nebereikes niekad boolean undo daryti. Visą šitą man reikia exportuoti į KeyShot ar bunkspeed, kad nuspalvint galėčiau greit ir padoriai.

EDIT: Pas mane va taip atrodo: img526.imageshack.us
Ir kaip čia iš jų man kvadratą daryti ar trikampį? kairėje pusėje tuos sujungti į trikampį?

Paskutinis redagavo: ciikis 2011-02-14, 22:32

0 Taškai

Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Vas 14, 2011
romullus sako:
Nereikia niekko jungti ar naikinti, tiesiog prieš eksportuodamas ištrink objekto history - turėtų padėti.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 14, 2011
ciikis sako:
Jau bandžiau. Nepadėjo.
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Vas 15, 2011
gestis sako:
užupload'ink į kokį hotfile.com obj'ėjus prieš boolean'ą (t.y. tuos objektus, kuriuos naudoji operacijai. Pažymėk juos visus kartu ir išsaugok kaip vieną failą) ir kitą obj po boolean'o operacijos - netikiu, kad čia kokia tai kosminė problema. 🙂

Paskutinis redagavo: gestis 2011-02-15, 00:08

0 Taškai

Žinutės: 56
Prisijungė: 2008-08-13
Vas 15, 2011
ciikis sako:
Neturiu failu prieš boolean`ą. Jei turėčiau būčiau kitu būdu pasidaręs. Turiu tik po visko.
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Vas 15, 2011
gestis sako:
tai dėk tai, ką turi - pabandysim išnarplioti operaciją. Be to, kokie jau ten objektai - boxas ir extrude'intas tekstas - nesunkiai galėtum pakartoti, gi...

Paskutinis redagavo: gestis 2011-02-15, 00:24

0 Taškai

Žinutės: 154
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-05-16
Vas 15, 2011
ISurg sako:
Neturiu failu prieš boolean`ą. Jei turėčiau būčiau kitu būdu pasidaręs.
Tai čia nėra ką daug daryt- persidaryk tuo kitu būdu ir tiek.
Dėl exportavimo, tai exportuodamas, bandyk nurodyt .obj parametruose, kad viskas būtų trikampiais. Jeigu tvarkai mesh'ą, tai svarbiausiai- ketrukampius junk taip, kad jie visi būtų iškilieji.
0 Taškai

Žinutės: 51
Prisijungė: 2010-11-06
Vas 15, 2011
gamepadas sako:
o nelengviau normaliai susimodeliuot is naujo ? jau seniai manau butum sumodeliaves normalu objekta,exportaves ir surenderines ? ar cia kazkokie maya'os super duper modeliavimo ypatumai kad net neina normaliai exportuot objekto ir surenderint ? 🙂
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Vas 15, 2011
SSSR sako:
jaigu nepadejo su trikampiu/keturakmpiu islaikymu tai bandyk dar detach'int face'sus ir tada exportint

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
«12»
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.