Cinema 4d.
Sveiki,
nezinau ar sitame forume yra zmoniu dirbanciu su cinema 4d,todel kreipiuosi i jus.Esu pradedantysis,noreciau suzinoti kelis svarbius dalykus susijusius su sia programa.Aciu tiems kurie atsiliepsite.
nezinau ar sitame forume yra zmoniu dirbanciu su cinema 4d,todel kreipiuosi i jus.Esu pradedantysis,noreciau suzinoti kelis svarbius dalykus susijusius su sia programa.Aciu tiems kurie atsiliepsite.
0 Taškai
Lietuvoje tokiu zmoniu mazokai, jei niekas neatsilieps, tad gal pamegink uzsienio cinema4d forumus
0 Taškai
Jai labai reikia tai pilna angliškos informacijos, bei vaizdelių youtube'i
Bet geriau Kajuzo paklausyk 🙂
Bet geriau Kajuzo paklausyk 🙂
0 Taškai
jap, butu protingiausia 🙂 zymiai daugiau informacijos gali rasti 3dsmaxui, be to ir iskiepiu daugiau yra jam pagaminta...
0 Taškai
Ok.Tada klausimas su 3ds max.Turiu 3d texta sukures ir uzmetes background plane'a ant kurio metasi seselis nuo omnilight'o ar skylighto.Kaip renderint image'a,kad veliau faila apdirbant photoshope alpha channel'e matyciau tik texta ir jo seseli.? Nes dabar alpha channel'e sedi ir background object'as(plane'as).O man reikia atskirti tik texta ir sesel,kad galeciau su juo toliau dirbti.Dekui uz pagalba.
0 Taškai
jei turi v-ray renderi, tai tau reiketu pazymeti backgrounda paspausti desini mygtuka, ir ten susirasti :vrayproperties, ten yra toks dalykas kaip : mate, alfa, shadows, ir tt 🙂 reiktu pasiskaityti, visko neisaiskinsiu 🙂
0 Taškai
F10 -> Render Elements
Ten gali prideti Shadows ir atskira renderi gausi tik su seseliu.
O textui iskirti gali panaudot Object ID
Ten gali prideti Shadows ir atskira renderi gausi tik su seseliu.
O textui iskirti gali panaudot Object ID
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
Dar yra pluginas PSD manager jis automatiskai sukuria Photoshopo faila su atskirais sluoksniais seseliu, reflectionu ir pn.
cebas.com
cebas.com
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
Taigi su v-ray bandziau kazka daryti ant backgroundo su v-ray properties,bet nelabai kas gavosi.Gal zinote tutorialu ar patys galetumete kiek paaiskinti seka kaip padaryti,kad tik textas ir seselis butu alpha channel'e,o background plane'o nebutu.Stai mano pavyzdys - img192.imageshack.us
Esme,kad textas(Sweet) ir jo seselis butu=>alpha channel,o rudo backgroundo jame nebutu.Kiek perejau interneto platybes neradau kur tai butu issamiai paaiskinta.Kreipiuosi i Jus.Aciu.
Esme,kad textas(Sweet) ir jo seselis butu=>alpha channel,o rudo backgroundo jame nebutu.Kiek perejau interneto platybes neradau kur tai butu issamiai paaiskinta.Kreipiuosi i Jus.Aciu.
0 Taškai
teksto alpha'i nurenderint, paslėpk scenoje viską išskyrus patį tekstą, ir tada eik į render to elements > add > alpha
o šešėliui renderink visą sceną iš karto: render to elements > add > shadow. Išsaugok kaip, pvz., tiff failą ("save as" lange uzdėk varnelę "save alpha channel")
Atsidarius su PS, turėtų būti šešėlio alpha channel.
o šešėliui renderink visą sceną iš karto: render to elements > add > shadow. Išsaugok kaip, pvz., tiff failą ("save as" lange uzdėk varnelę "save alpha channel")
Atsidarius su PS, turėtų būti šešėlio alpha channel.
--
media
0 Taškai
Sveiki dar karta.Dabar kaip pradedantysis mokausis 3ds max'o pagrindu.Lightingas,renderinimas ir t.t.Aptikau viena problema ,kurios anksciau nebuvo.Gal ka settingsuose ne taip nustaciau,bet nerandu kaip atitaisyti grain'a kuris atsiranda mano renderiuose. img194.imageshack.us
Kame problema.? Dekui.
Kame problema.? Dekui.
0 Taškai
pazaisk su adaptive amount ir noise treshold reiksmemis, dazniausiai naudoju sekancias reiksmes : 0,75/0,005 ( cia final renderiui )
0 Taškai
tai čia greičiausiai scanline'as. Su juo toli nenukeliausi, tad geriau naudok mr ar vray. Žinoma, tą noise'ą gali sumažinti ir čia, padidindamas parametrus, bet tada iškils kita problema - renderinimo laikas. Čia tokia dilema tarp kokybės ir laiko su kuria kovoja visi
workaholic > nesu dėl to tikras, bet "adaptive amount" paprastai statau "1" - tai maždaug reiškia, kad vray'us turi būti maksimaliai adaptyvus.
O su tuo noise threshold'u, tai kartais ir 0,001 pilnai nepanaikina noise'o, tada būna žiauru 🙂
workaholic > nesu dėl to tikras, bet "adaptive amount" paprastai statau "1" - tai maždaug reiškia, kad vray'us turi būti maksimaliai adaptyvus.
O su tuo noise threshold'u, tai kartais ir 0,001 pilnai nepanaikina noise'o, tada būna žiauru 🙂
--
media
0 Taškai
molinis >>> truputi klysti del adaptive amount reiksmes 🙂 maksimalaus rezultato norint reikia padaryti nuliuka 😋 tuoj pakopinsiu info. Naudodamas visada vienetuka tu islosi laiko, bet ne kokybes 🙂
0 Taškai
Parametru Adaptive amount nurodomi VRay analizuojamų Pavyzdžių dydžiai ir leidžiamas proceso nutraukimas, jei šios reikšmės apytikriai vienodos. Paprasčiau tariant, kai Pavyzdžių reikšmės nedaug skiriasi viena kitos atžvilgiu, vietoje tolimesnio naujų Pavyzdžių trasavimo, imama vidutinė reikšmė. Kai reikšmės skiriasi žymiai, naudojama daugiau Pavyzdžių. Nurodžius nulinę parametro Adaptive amount reikšmę, ši technika nenaudojama. Kai Adaptive amount = 1 Early termination (Paankstintas proceso nutraukimas) naudoja kiek įmanoma mažesnį Pavyzdžių kiekį. Quasi-Monte Carlo metodas, kurį naudoja VRay, skiriasi nuo klasikinio Monte Carlo būtent Early termination naudojimu ir Pavyzdžiai parenkami ne visiškai atsitiktinai. Siekiant labai aukštos vizualizacijos kokybės, parametro Adaptive amount reikšmę derėtų nurodyti lygią 0, tačiau už tai teks sumokėti laiko kainą.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.