0
4
6
Pežiūrėta 3262
Data: 2018-07-06 00:14
Sveiki, cia turejau tokia galimybe (pats nezinau kodel man ja pasiule, nes neturiu nei vieno real-time interior darbo) padaryti art testa Star Citizen. Uztrukau apie 2 savaites, keleta valandu per diena. Turbut daugiausiai laiko uztrukau mokindamasis UE4 😀 Daugiau images cia: artstation.com
Video:
Video:
Kategorija: Sci-Fi
Komentarai (6)
super, Labai patiko!!!
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
nu aš jau minėjau kad super 🙂
ir btw žiauriai geras toks mini making off. idomu žiūrėti net
ir btw žiauriai geras toks mini making off. idomu žiūrėti net
0 Taškai
rodziau siandien ofise pas save, kam rodziau visiems patiko 🙂
dar karta, super 😉
dar karta, super 😉
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
Nu labai fainai atrodo. Kas ten per apskritimai UE screene šalia reflection probų ir lightų?
Aš dabar bandau po truputi krapštyti real time assetų gaminimą, tai kol kas kliūnu kiekviename žingsnyje :] Gal gali parekomenduoti kokį all-round tutorialą? Artstatione užsiminei kad naudojai tiled textures, kaip tokiu atveju su AO ir panašiais mapais? Naudoji keletą UV kanalų?
Aš dabar bandau po truputi krapštyti real time assetų gaminimą, tai kol kas kliūnu kiekviename žingsnyje :] Gal gali parekomenduoti kokį all-round tutorialą? Artstatione užsiminei kad naudojai tiled textures, kaip tokiu atveju su AO ir panašiais mapais? Naudoji keletą UV kanalų?
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Dekui visiems uz komentarus 🙂 Tie apskritimai tai tikriausiai deferred decals, galima su jais projectinti texturas ant modeliu, kas labai gerai kai turi tileable texturas 🙂 Pvz tos orandzines linijos yra tiesiog projektinta orandzine spalva su alpha mapu. O kas del real time assetu tai ten nieko naujo tiesiog low poly ir tada high poly beikini, cia daugiausiai buvo medium poly modellingas apie ka trumpai parasiau per arstation. O vat didziausia problema su tokiais mapais, tai AO ir kitokiu mapu nebuvo ant daugumos objektu kuria tileable texturas naudoja, viskas real time apsvietimas, bet galima lightmapus vistiek beikinti, ta padaro automatiskai UE4, sukuria antra UV channel kur sudeda beikintas texturas tokias kaip ao ir t.t. priklausomai nuo to ar sviesos dynamic ar static. Siaip dauguma objektu net neturejo UV unwrapo, nes tiesiog dariau tri-planar texturu projekcija paciam engine.
--
cheers!
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.