0
2
8
Pežiūrėta 3560
Data: 2018-06-28 19:09
Buvau vienas is 6 zmoniu kurie dirbo ties sio RND projekto. Dirbau ties, rigging, rasiau tools'us, ir dirbau ties kaklo su rankom muscles simulation. Prisegu video zemiau.
Komentarai (8)
Labai smagiai ziurisi. Gal papasakotum su kokia programa daret, su kuo raumenis?
0 Taškai
Aciu 🙂
visa simulation darem kaip Rytis miniejo su pluginu maya'jai "Ziva".Muscles, Fasica, Fat ir paskutini Skin layers. Modeling buvo darytas zBrush, rigging, animation, render (v-ray) in maya. Scripting in python ir texturing in Mari. Bendrai visai smagu buvo dirbta. Tikimes kad sis RND projektas pades gauti daugiau darbo su creatures
visa simulation darem kaip Rytis miniejo su pluginu maya'jai "Ziva".Muscles, Fasica, Fat ir paskutini Skin layers. Modeling buvo darytas zBrush, rigging, animation, render (v-ray) in maya. Scripting in python ir texturing in Mari. Bendrai visai smagu buvo dirbta. Tikimes kad sis RND projektas pades gauti daugiau darbo su creatures
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
Va, maya turi visokiu toolsu, o maxe tai seniau buvo kazkoks pluginsas, bet ir tas dingo, dabar tik CAT muscles, kas yra kazkoks totalus nesusipratimas (bent jau mano akimis). Cia ne taip senai irgi dariau viena dinozauru animacija
ink.lt , pradini modeli pirkau, paskiau siek tiek adaptavau, siaip tokiu kaip raumenu net ir nereikejo, nes jie tik stovi, bet kartais pasitaiko ir kitokiu situaciju. Gal kas turi gera patarima kaip daryti raumenis ar kazkoki "secondary motion" tokiems atvejams maxe?
ink.lt , pradini modeli pirkau, paskiau siek tiek adaptavau, siaip tokiu kaip raumenu net ir nereikejo, nes jie tik stovi, bet kartais pasitaiko ir kitokiu situaciju. Gal kas turi gera patarima kaip daryti raumenis ar kazkoki "secondary motion" tokiems atvejams maxe?
0 Taškai
Nemanau, kad maxe yra kažkas panašaus,
jau senokai maya animacijoj gerokai pranašesnė už maxą. O ziva išvis tam reikalui yra labai powerfull įrankis.
kažkada pamenu ir aš kad buvo kažkas panašaus, catas ale turi raumenų sistema, bet ji toli gražu ne tokia. Čia jau tokia kebli situacija.
gal vienas iš paprastesnių variantų būtų, Animuoti mayoj, kažkaip susicashinti animacija, ir importuoti į maxą, jei išvis maya cashintu zivos animaciją
jau senokai maya animacijoj gerokai pranašesnė už maxą. O ziva išvis tam reikalui yra labai powerfull įrankis.
kažkada pamenu ir aš kad buvo kažkas panašaus, catas ale turi raumenų sistema, bet ji toli gražu ne tokia. Čia jau tokia kebli situacija.
gal vienas iš paprastesnių variantų būtų, Animuoti mayoj, kažkaip susicashinti animacija, ir importuoti į maxą, jei išvis maya cashintu zivos animaciją
0 Taškai
Chachina Maya, Mes taip ir darem. Exportuoji alembic file po simulacijos ir siunti renderinimui. (Arba kur dar tau reikia siusti 🙂 )
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.