0
2
13
Pežiūrėta 3014
Data: 2014-06-17 19:59
Tai asmeninis darbas - išgalvotas vabzdys, aišku neapseita be googlinimo macro foto. Buvo smagu modeliuoti organiką, daug keičiau, kol pataikiau į man patinkančias proporcijas. Sudėtingiausia dalis buvo išgauti norimą "translucency", ir vabzdišką odą. Teko pažaist su tekstūrom ir "material".
Komentarai (13)
Šiaip vabzdžiai neturi odos 🙂 Gal dėl to šis padaras, bent jau man daugiau atrodo kaip koks mutavęs driežas 🙂
Bet bendrai tai geras darbas!
Bet bendrai tai geras darbas!
0 Taškai
Kiek prisižiūrejau tai pas juos arba šarvai arba kažkokia plona oda, per kurią viskas persimato 🙂 dėkui ! 🙂
0 Taškai
Pagaliau kažkas normaliau nurenderino. Aišku norėtųsi natūralesnės aplinkos galbūt tik
+1 Taškai
Pirmas kadras tikrai gerai atrodo, bet paskui matosi toks modeliukas gana istirpes ir be didesnes strukturos. Siaip visai neblogai ziuris kaip improvizuotas valabas, tik kaip sakiau truksta astresniu ir stipresniu anatomijos elementu. Kuo renderinta?
--
cheers!
0 Taškai
Malonu, kad pirmas patiko , ačiū už nuomonę 🙂 Na žiūrint su kuo blink182 lyginsi, vabzdžiai labai skirtingi. Šitam darbe labiau ieškojau kaip trumpiausiai susilietų galas su priekine dalim ir galva, labiau siekiau masyvumo, bet tuo pačiu kad neatrodytu labai sunkus ir būtų be šarvų. Atvirkščiai, kojų , sparnų, galvos, akių dalis labai kreipiau dėmesį į anatomiją. Išmečiau kūno vidurinį segmentą, kas būna pas skruzdėles, bites ir kitus 🙂 Renderinta su v-ray
0 Taškai
šaunus Darbas!
dėl anatomijos, jei improvizavai, tai manau tikrai labai gerai padirbėjai, nes atrodo gan natūraliai 🙂
gal truputi kliūna ta vieta kur kaklas.
pirmas renderis tai išvis liux labai gražiai sužaidei, su sss atrodo pakankamai natūraliai 🙂
būtų faina pamatyti, pačiame softe kokių skrynų. beje su kuo darei plaukelius?
dėl anatomijos, jei improvizavai, tai manau tikrai labai gerai padirbėjai, nes atrodo gan natūraliai 🙂
gal truputi kliūna ta vieta kur kaklas.
pirmas renderis tai išvis liux labai gražiai sužaidei, su sss atrodo pakankamai natūraliai 🙂
būtų faina pamatyti, pačiame softe kokių skrynų. beje su kuo darei plaukelius?
0 Taškai
Ačiū Ryti! SSS skin material nenaudojau, viska su paprastu vray material, reguliuojant hard vax, hybrid translucency parametrus, refraction, fog spalvas ir panaudojant tekstūras. Kūno galo ir priekio materialai sujungti per blend material ir alpha. Plaukai yra paprastas maxo hair & fur, tik panaudojau juodaibaltą tekstūrą - atskirą plaukų ilgiui ir atskirą pasiskirstymui ant geometrijos (dencity), nors pradžioj su vertex paint ta bandžiau, bet mažas tikslumas.
0 Taškai
Na renderis tempia modelį į viršų. O modeliui tai trūksta formos nes dabar po apačia kažkokie neaiškūs gumbai o ant viršaus noisas uždėtas kuris nieko negerina. Modeliui reiktų griežtesnių ir tikslesnių formų, kad būtų panašiau į vabalą.
0 Taškai
Apačioj kojos, nelabai aišku apie kokius gumbus kalbama 🙂 Modelis toks ant kurio per materialus ir teksturas atsiranda daugiau nelygumu ir venu ir panašiai 🙂 nes daug buna primeodeliuota o po to po teksturavimo išblanksta , susilieja ir nesimato, nors clay ispūdngai. mano nuomone geriausia numatyt viską iki galo ir į modelį visko sukišt neverta. Viršuj noisas išskaido kontūrą, jį dėjau ant labiausiai išsikišusių vietų, bet to 3d maxe jis nesimato taip gerai kaip zbrushe.
0 Taškai
Aš apie apačią kalbėdamas turėjau omeny formą, ji labai nelygi ir gumbuota o ant viršaus uždėtas noisas čia yra pati dažniausia sculptingo klaida kai neišdirbama didesnės formos ir pereinama prie smulkaus noiso tada ir atsiranda tokie gumbai visur. Na o dėl textūrų tai čia jau priklauso kaip sutextūrinsi jeigu taip kad dingtų formos tada jos ir dings bet jeigu textūruodamas užakcentuosi viska ka primodelinai tai tada tikrai niekas niekur nedingsta ir modelis atrodo žymiai geriau.
0 Taškai
Manau įsivaizduoju ką tu nori pasakyti, kad turi būti lygiai tarp pagrindinės formos, vidurinių detalių ir smulkiausių, bet pas vabzdžius būna tokie pusiau ne i temą tai ant kojų tai ant nugaros ant, apie kokios formos kraštus ir pan. Sutinku dėl tekstūravimo, kad gali ir užaštrint , bet visvien dažniausiai jei viskas viena spalva ant formos, tai geriau matosi, tačiau visaip galima nukeliauti iki galutinio rezultato. Ačiū krz3d už išsakytą nuomonę ir pastebėjimus 🙂
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.