0
2
8
Pežiūrėta 3638
Data: 2017-05-08 08:56
personazas darytas artstation puslapio konkursui .
koncepto autorius Jonas Petrauskas
low poly . ~15K poligonu. dvi texturos po 2K: normalsai ir difuse/albedo.
nuoroda i final submition'a - ten ir 3d pasivartymui yra marmoseto vieweris imestas:
artstation.com
<artstation.com
artstation.com
koncepto autorius Jonas Petrauskas
low poly . ~15K poligonu. dvi texturos po 2K: normalsai ir difuse/albedo.
nuoroda i final submition'a - ten ir 3d pasivartymui yra marmoseto vieweris imestas:
artstation.com
<artstation.com
artstation.com
Komentarai (8)
na jau sakiau, bet pasakysiu ir čia 🙂
matosi tikrai, daug darbavaisi, sekiau visą procesą, ir streamus, kol labai velai nestreamindavai 😀 nes jau liulia tokiu metu darydavau.
tai man patik. Dėl kitų dalykų kas man kliuna jau sakiau, tai nesikartosiu.
dar gal daba kai vienoj vietoj, ir conceptas, ir 3d. tai Rūbas galėjo būti raudonesnis, o charas pats šviesesnis 🙂
matosi tikrai, daug darbavaisi, sekiau visą procesą, ir streamus, kol labai velai nestreamindavai 😀 nes jau liulia tokiu metu darydavau.
tai man patik. Dėl kitų dalykų kas man kliuna jau sakiau, tai nesikartosiu.
dar gal daba kai vienoj vietoj, ir conceptas, ir 3d. tai Rūbas galėjo būti raudonesnis, o charas pats šviesesnis 🙂
0 Taškai
Pagal mane derėtų pirmą paveiksliuką sukeisti vietomis su paskutiniu. O šiaip, šauniai padirbėta - spaudžiu láiką.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
aciu uz gerus zodzius.
Ryti - as dar grisiu prie sito charo ir dalaizysiu tik daba reikia nuo jo pailset ir kitus darbus uzsibaigt.
Ryti - as dar grisiu prie sito charo ir dalaizysiu tik daba reikia nuo jo pailset ir kitus darbus uzsibaigt.
0 Taškai
Man kaip ir kitiem atrodo biškį per tamsus jei jeigu dar dirbsi prie jo tai manau sutvarkysi 🙂
O šia šiaip toks pastebėjimas is techninės puses manau artstatione teisėjai irgi gali į tai atkreipt dėmėsį su topologija yra pora vietų kur yra big no no. Pagrinde visas rūbas turėtų būt išmodelintas iš vientiso mesho nes topologija susikerta ir nesueina vertexai, dar jeigu išviso daryt teisingai tai turėtų kūno ir rūbo topologija atsikartot ypač aplink kraštą kur prasideda kūnas tas pats ir su barzda. Tokiose vietose kur nesueina topologija gali atsirast labai nasty perlindimų
O šia šiaip toks pastebėjimas is techninės puses manau artstatione teisėjai irgi gali į tai atkreipt dėmėsį su topologija yra pora vietų kur yra big no no. Pagrinde visas rūbas turėtų būt išmodelintas iš vientiso mesho nes topologija susikerta ir nesueina vertexai, dar jeigu išviso daryt teisingai tai turėtų kūno ir rūbo topologija atsikartot ypač aplink kraštą kur prasideda kūnas tas pats ir su barzda. Tokiose vietose kur nesueina topologija gali atsirast labai nasty perlindimų
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.