Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: krz3d

  • Knight WIP
  • Dominance War 5
  • Papuosalai
  • AR-223
  • Namelis
krz3d

Rikter WIP

nuo krz3d

5
4
13
Pežiūrėta 4522
Data: 2014-06-13 16:26
Padidinti
Rage fanart. High poly beveik baigtas toliau gaminsiu low poly ir textūras.
didesnes versijos:
part.lt
part.lt
Kategorija: 3D, Veikėjai
Komentarai (13)

Žinutės: 517
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Bir 13, 2014
Armians sako:
O_o pavydu
0 Taškai

Žinutės: 735
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-09-29
Bir 13, 2014
Grubber sako:
Jėga!
Gal kiek tos poros po akim perryškios?
Nors ką aš žinau 😀

--

Kada ledus laižysim?
artstation.com
twitch.tv
0 Taškai

Žinutės: 1425
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Bir 13, 2014
krz3d sako:
Aha gali būt, kad dabar atrodo per ryškiai bet aš viską apgalvojau yra atskiri layeriai kiekvienam meshui ir galėsiu kontruoliuot stiprumą. Greičiausiai reiks visur pamažint iki kokių 70-60%. Dėl pačio veido tai planuoju naudot SSS shaderį kuris pastebėjau, kad labai sugeria paviršiaus nelygumus ir pablurina tai bandžiau tą ant modelio kompensuot. Na bet kuriuo atvėju reik pasidaryt test bake`ų pora tada paaiškės ar reiks mažint ar ne.
0 Taškai

Žinutės: 557
Prisijungė: 2014-02-14
Bir 13, 2014
kgiedrius sako:
Kai, eilinį sykį, pasižiūrėjau tavo WIP'o atnaujinimą, pamaniau, kad pošalmio (nežinau, kaip jis taisyklingai vadinasi) medžiagoje daugiau detalumo nebus, kurio ir taip jau per akis. Bet, kai pamačiau šį, paskutintą, tavo žingsnį, prieš low poly ir tekstūrų darymą, likau priblokštas - dėl dar didesnio detalumo. Visas darbas verčiantis iš koto! Esat maniakas (gerąja prasme 😉 )

--

Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai

Žinutės: 450
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Bir 13, 2014
ES sako:
Smagu žiūrėti į tokio detalumo darbą. Labai laukiu tolimesnio rezultato 🙂
0 Taškai

Žinutės: 1021
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Bir 14, 2014
gestis sako:
tikrai išskirtinai kruopštus darbas! Gali išduoti, kaip tą audinio faktūrą dėjai - gal per "surface noise" alph'ą tile'inai, prieš tai unwrapą pasidaręs, ar čia koks kitas sprendimas? Taip pat čia, turbūt, "nesveikai" daug polių, kad jau toks švarus raštas? 🙂
0 Taškai

Žinutės: 1425
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Bir 14, 2014
krz3d sako:
Taip kaip tu ir sakai dariau su surface noise, visa paslaptis tiesiog uveko kraštus tiesiai padaryt ir svarbiausia susisukinet, kad būtų arba vertikaliai arba horizontaliai be jokiū užskersavimų tada tiesiog pasiėmiau patinkančią seamless texturą is cgtextures ir iškėliau per surfacenoise pagal uv. O poliu tikrai daug tiksliai nepasakysiu kiek bet šalmą ir galva laikau atskiruose failuose tai abu atskirai po 1GB užima maždaug.
+1 Taškai

Žinutės: 923
Miestas: Bournemouth
Prisijungė: 2011-04-09
Bir 15, 2014
blink182 sako:
Nu labai gerai atrodo viskas, cia renderinta Keyshote?

--

cheers!
0 Taškai

Žinutės: 154
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-05-16
Bir 15, 2014
ISurg sako:
Tikrai labai šauniai.
0 Taškai

Žinutės: 923
Miestas: Bournemouth
Prisijungė: 2011-04-09
Bir 16, 2014
blink182 sako:
Dar norejau pridet, kad megdziaga labai itikinamai atrodo, ypac kur prie ausu.

--

cheers!
0 Taškai

Žinutės: 1425
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Bir 16, 2014
krz3d sako:
Ne renderinau tai maxe su finalrenderiu.
0 Taškai

Master
Žinutės: 2604
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Bir 20, 2014
romullus sako:
Prisidedu prie visų pagyrų, tik dar vienas klausimas priedo: šalmas iš kokios medžiagos pagmintas turėtų būti? Kokia tai keistoka jo tekstūra man pasirodė.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 1425
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Bir 20, 2014
krz3d sako:
Toks senas senas surūdijęs metalas. Na man atrodo per daug su alphom iškeliau dabar gal į akmenį labiau panašus ką su juo daryt spręsiu kai pradėsiu textūrint .Jeigu su materialais atrodys kaip akmuo tada persibeikinsiu dar vieną normal mapą ir tada mixuosiu tarp lygaus iš šito grublėto kol atrasiu tinkamą ryškumą. Tam paruoštą beikinimo sceną turiu beliks tik iš zbrusho išexportint išjungus layerius ir paspaust bake.

Paskutinis redagavo: krz3d 2014-06-20, 17:53

0 Taškai