0
0
17
Pežiūrėta 4321
Data: 2017-01-11 12:50
Universitetui reikėjo padaryti bet ką su tekstūrom, o kaip tik tuo metu buvau užsikabliavęs ant Preacher serialo, tai bandžiau kažką panašaus atkurti 😀
( images.amcnetworks.com )
Gal gavosi ir ne taip gerai kaip tikėjausi, betpo truputį judu lyg ir į geresnę pusę 😀
( images.amcnetworks.com )
Gal gavosi ir ne taip gerai kaip tikėjausi, betpo truputį judu lyg ir į geresnę pusę 😀
Kategorija: 3D, Architektūra
Komentarai (17)
keep up,
tik patarimas, kai dedi tokius darbus tiesiog susikurk savo wip, ir ten juos dėk, gausi daugiau patarimų ir kritikos, nei dedant į finished works. Visi tiesiog pasižiūri kad nieko ypatingo ir išjungia. o Wip skiltis tam ir reikalinga kad susilauktum žmonių nuomonės.
aš čia pasisakysiu (tikiuosi kad susikursi savo wip skiltį)
1.Camera corection/ angle/zoomout.
2. niekada nepatingėk uždėti aštriems objektams chamferio (laiptai, medis etc) nes tikram gyvenime galtik deimantas turi tokius kampus.
3. Labiau paexperimentuok su apšvietimu, matai kad netinka toks kur šviečia iš šono kai tavo paveikslėlis yra rodomas iš priekio.
4. Padaryk postprodukciją, idėk, debesų, CC, ir pan savo darbui
tik patarimas, kai dedi tokius darbus tiesiog susikurk savo wip, ir ten juos dėk, gausi daugiau patarimų ir kritikos, nei dedant į finished works. Visi tiesiog pasižiūri kad nieko ypatingo ir išjungia. o Wip skiltis tam ir reikalinga kad susilauktum žmonių nuomonės.
aš čia pasisakysiu (tikiuosi kad susikursi savo wip skiltį)
1.Camera corection/ angle/zoomout.
2. niekada nepatingėk uždėti aštriems objektams chamferio (laiptai, medis etc) nes tikram gyvenime galtik deimantas turi tokius kampus.
3. Labiau paexperimentuok su apšvietimu, matai kad netinka toks kur šviečia iš šono kai tavo paveikslėlis yra rodomas iš priekio.
4. Padaryk postprodukciją, idėk, debesų, CC, ir pan savo darbui
+1 Taškai
Okei! Dėjau chamferius, tik vis tiek stipriai per aštrius. Dar su displacement modifieriu daug ką sugadinęs buvau, nes objektas išsikelia ir palieka tarpus (nors lyg ir ir buvo double sided)
0 Taškai
kaip tik pamaciau is karto apie "Preacher " pagalvojau 😉
gavosi ka norejai parodyt, super 😉
kaip supratau tai tik and sienu uzdejai textura.
bet, well done!
gavosi ka norejai parodyt, super 😉
kaip supratau tai tik and sienu uzdejai textura.
bet, well done!
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
+1 Taškai
tdesws sako:
Okei! Dėjau chamferius, tik vis tiek stipriai per aštrius. Dar su displacement modifieriu daug ką sugadinęs buvau, nes objektas išsikelia ir palieka tarpus (nors lyg ir ir buvo double sided)
dėk didesnius kitą kartą, netingėk pasitestuoti kokio dydžio iš tavo kameros matosi, kam juos dėti jei jų net nesimato ?
0 Taškai
Dilan, tekstūros ant sienų, laiptų ir langų irgi ėjo 😀 viršuj irgi čerpės ten su displacement (bet kaip sakiau, kažką pridirbau ko nereikia, tai tik per photoshopą užslėpiau) modifieriu,
Rytis, iš pradžių maniau, kad atrodys gerai, bet apsigavau, o ctrl z jau buvo per vėlu 🤔
Rytis, iš pradžių maniau, kad atrodys gerai, bet apsigavau, o ctrl z jau buvo per vėlu 🤔
0 Taškai
nu va jau daug geriau 🙂 žinoma galėjai daryti formatą pav kaip popieriaus lapą, kad į aukštį būtu didesnė rezoliucija, nes tavo pastatas aukštas ir kai su tokiu kameros laužimu, tai ta plati compozicija taip truputi gadina.
o dėl ctrl+z tai nebijok dėl ant viršaus kad ir 10 editable poly modiferių. colapsint juos bet kada galėsi kai baigsi. pvz uždedi edit poly modiferį ir jam padaray chamfer. ir tu jį gali bet kada išjung įjungti ir pan
o dėl ctrl+z tai nebijok dėl ant viršaus kad ir 10 editable poly modiferių. colapsint juos bet kada galėsi kai baigsi. pvz uždedi edit poly modiferį ir jam padaray chamfer. ir tu jį gali bet kada išjung įjungti ir pan
+1 Taškai
Jeigu pirmas paveiksliukas dar galėjo sueiti, tai antras jau tikrai prašosi perspektyvos korekcijos. Arba atsisakyk to ultra wide FOV, arba naudok camera correction.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
+1 Taškai
Vis galvojau, kas ten su tais medžiais negerai 😀 dar pabandžiau su spalvom pažaisti, bent jau pačiam, šiek tiek gražiau atrodo kai šiltensės spalvos 😀
0 Taškai
patinka, kad vis updatini ir gerini.
vienas patarimas, niekada nepamiršk, jei tavo saulė tokia geltona, vadinasi lauke vakaryja.
tai ir dangus nebus toks žydras
vienas patarimas, niekada nepamiršk, jei tavo saulė tokia geltona, vadinasi lauke vakaryja.
tai ir dangus nebus toks žydras
0 Taškai
Nu va, backgroundui filterį užmečiau, lyg ir gerai, bent mano akiai 😀 gal dar yra pasiūlymų kas muša šitą renderį nuo realybės? 😀
0 Taškai
smėlis, medžio tekstūra, čerpės, kai būna ant namo uždėtos čerpės tai viršuje ant jų susijungimo visada būna toks "ridge tile", gale tos "smilgos" jos ten kelių ? 2-3 metrų ? cemento textūra.
0 Taškai
man dar klausimux išdygo, kaip padaryti, kad visi tie displacement map'ai nedarytų skylių? ( i.imgur.com ) iš viršaus žiūrint viskas gerai, čia tik kaip suprantu back face pleino
Paskutinis redagavo: tdesws 2017-01-19, 10:43
0 Taškai
o tu nenori ta stoga normaliai pasidaryt kaip geometrija? ir renderins greiciau ir atrodys geriau.
pamenu yra scriptas avtiles ar kazkas tokio kur cerpes tau sukurs automatiskai.
ten 15min pasistudijuoji is tutorialo kaip veikia ir per 10min pasidarai.
tie displacementai tu cerpiu kaip klumpes atrodo tam stoge.
aisq ir screenshotas geros rezoliucijos - pasiimi tokiu atveju ms paint ir po pixeli uzpiesi 🙂 .
pamenu yra scriptas avtiles ar kazkas tokio kur cerpes tau sukurs automatiskai.
ten 15min pasistudijuoji is tutorialo kaip veikia ir per 10min pasidarai.
tie displacementai tu cerpiu kaip klumpes atrodo tam stoge.
aisq ir screenshotas geros rezoliucijos - pasiimi tokiu atveju ms paint ir po pixeli uzpiesi 🙂 .
+1 Taškai
Šiuo metu taip ir būna, kad užspalvinu 😀 o plugino tada keliauju paieškot 😀
0 Taškai
dl.dropboxusercontent.com
iki rytojaus pietu gyvas bus linkas. siaip nemokamas skriptas, bet jei yra koks donate - nepagailek bent euro.
iki rytojaus pietu gyvas bus linkas. siaip nemokamas skriptas, bet jei yra koks donate - nepagailek bent euro.
+1 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.