0
5
24
Pežiūrėta 4551
Data: 2006-07-25 12:57
Programs: 3D Max7, Final render
CPU: Pentium4 3.00, 1,5GB Ram, GeForce 6600GT
Daugiausia laiko ateme dataliu komponavimas, ju pasirinkimas, nes tokios masinos paveiksliuku nemaciau (nepavyko nuo kazko kopijuot 🙂 ). Variklio variantu buvo gal kokie 3-4... o kitu detaliu irgi panasiai Naudota global iliumination, todel renderinimas truko beveik 8 val 🙂
+ neesu automechanikas... 🙂
CPU: Pentium4 3.00, 1,5GB Ram, GeForce 6600GT
Daugiausia laiko ateme dataliu komponavimas, ju pasirinkimas, nes tokios masinos paveiksliuku nemaciau (nepavyko nuo kazko kopijuot 🙂 ). Variklio variantu buvo gal kokie 3-4... o kitu detaliu irgi panasiai Naudota global iliumination, todel renderinimas truko beveik 8 val 🙂
+ neesu automechanikas... 🙂
Kategorija: 3D
Komentarai (24)
super dalykas! kiek daigciuku sugalvojai.. seip tai metalo atspindziai keistoki(jei ten apskritai metalas). renderis nelabai patiko kaip 8val renderintas... su v-rayum galejai geresni gaut, bet seip visumoj man patinka.
0 Taškai
ratai nepatiko ir apsvietima tikrai galejai geresni padaryt. Tie permatomi strypai kazkaip keistokai atrodo... Siaip darbas neblogas... 🙂 Sekmes dirbant toliau 😉
0 Taškai
Nerealus darbas, gal kada nors ir man toki pasiseks padaryt. Tiesiog be pagyrimo noreciau pridurt, kad metalai labai jau tokie "plastmasiniai" atrodo. Pvz variklio dalims, kurios paprastai nebuna lygios ir chromuotos (dazniausiai tik exhaustas ir variklio virsus buna), siek tiek bumpo galetum prideti.
0 Taškai
Del metalo, tai galeciau pasakyt, kad bandziau deti daug atspindincius pavirsius - tikra metalini pavirsiu, bet jis man nelabai tikroviskai atrode, nors kazkodel graziau 🙂 Visam raudonam metalui uzdejau blura (cia tokia savybe turi final renderio materialai). Blura dejau ir ant variklio, nes jis be jo tai tikrai blogai atrodytu. Varikliui detas ir bumpas ir manau nieko keisto, kad is tokio atstumo jo nesimato 🙂
0 Taškai
Nu o ko apsvietimas blogas? Kad nepanaudojau HDRI? 🙂 Tikrai idomu, ka galetumet patart. Cia viena omni lempute sviecia... Nebandziau jokiu bajeriu padaryt, tai visas apsvietimas turetu but tikroviskas (be jokiu nesutapimu).
0 Taškai
cia yra plasmasinis zaislas tad materialai tikrai beveik visi tinka. tik va reiktu truputi padidinti antialiasingo kieki siaip darbas tikrai geras
0 Taškai
Iš dizaino pusės puikiai padirbėjai, bet iš techninės tai prastai, toli su juo nenuvažiuotum. Materialai labai jau paprasti. Tos permatomos atramos kažkokios keistos, neatrodo, kad būtų 2-sided.
Puiku, kad nesi tinginys ir darai detalę po kelis kartus, kol gauni tai, ko nori. Taip tikrai išmoksi daugiau, nei darydamas greitai ir daug. Taip ir toliau 😎
Puiku, kad nesi tinginys ir darai detalę po kelis kartus, kol gauni tai, ko nori. Taip tikrai išmoksi daugiau, nei darydamas greitai ir daug. Taip ir toliau 😎
0 Taškai
Sauniai atlikta. 😀 tik nepatiko materialai, permatomas strypas, na ir siek tiek ratai, tiksliau ratlankiu issikisimai palei padangas.
0 Taškai
Grazi masinele bet Man ji kazkodel primena Lego masinele nzn kodel bet pirmas ispudis buvo tox kad ji zaisline 🙂
O seip viskas gan pujkej atlikta
O seip viskas gan pujkej atlikta
0 Taškai
Sutinku su visais, kurie sako, kad sita masina primena zaisline. Is tikruju siunciu 5 pav, bet nesuprantu, kodel tik sitie du papuole 🙂 Noreciau vel juos prisegti, nes ten man masina labiau panasi i tikra masina, bet niekaip su adminu nesusisiekiu 🙂
0 Taškai
UZ ideja tai 10 balu.tikrai gera,o kas del atlikimo,tai kaip ir daug kas sake matirialai tai ne koki
0 Taškai
Mintis tirai gera, o ir sumodelinta neprastai. Materialai neatrodo realistiskai, taciau gal autorius ir nesieke visisko realistiskumo, beto su siuolaikiniais dazais gali ir realiai taip nudazyt objekta.
to zzzzz: reikejo nepatinget ir padaryt aplinka, tada isvis butu nuostabus darbelis.
Na su apsvietimu gal dar ir reiktu biski padirbet.
P.S. kazkur persistengiai nustatynedamas FR'a, nes 8 val renderinimo laikas ryskiai perilgas tokiam darbeliui.
P.P.S dar siulyciau pazaisti su FR'o enginu, pamatysi, kad net nustacius kai kuriuos parametrus renderinimo laikas sutrumpes, o kokybe nenukentes .
to zzzzz: reikejo nepatinget ir padaryt aplinka, tada isvis butu nuostabus darbelis.
Na su apsvietimu gal dar ir reiktu biski padirbet.
P.S. kazkur persistengiai nustatynedamas FR'a, nes 8 val renderinimo laikas ryskiai perilgas tokiam darbeliui.
P.P.S dar siulyciau pazaisti su FR'o enginu, pamatysi, kad net nustacius kai kuriuos parametrus renderinimo laikas sutrumpes, o kokybe nenukentes .
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Renderinimo laikas manau toks didelis, nes objekta sudaro virs 3mln poligonu ir nuo kiekvieno is ju sviesa atsimusa 12 kartu.... + Aplinkos kurimas jau vyksta, pritariu kad cia jos labai truksta.
0 Taškai
Manau, siek tiek persistengei su tais kartais, nes ,pirma, objektas turi 3 mln. poliu, antra, nera is labai arti rodomas, trecia, manau tiek nereikia, nes material'as nera labai atspindintis, o siuo atveju nesijaustu skirtumo tarp kokiu 5-7 (gal maziau) ir 12 kartu. O tai labai smarkiai sumazintu render time'a. O kiek kartu tu smooth'inai si monstra? 🙂
0 Taškai
Na strypams padidink IOR, nes tik vakumo ir oro IOR yra 1, tada jie atrodys tikroviskesni ir kaip ankciau sakiau padidink antialiasing'o kieki
0 Taškai
paskutiniam pavekleli kamera biski pasuk is sono masinos ant ratu motion blura dek ir dar dofa uzhdek ir aplinka padartyk. wa tuomet tai bus 9146321320321/10
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.