Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Normal map artefaktai

Forumai3DTexturing, LightningNormal map artefaktai

Master
Žinutės: 2307
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 5
romullus sako:
Sveiki, su naujais metais visus!

Patarkite kaip naikinti/apmažinti normal map bake artefaktus prisegtame paveikslėlyje? Suprantu, kad sutankinus low-poly tinklelį, situacija pagerėtų, bet nemanau, kad tai optimaliausias variantas. Gal yra geresnių būdų?

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 292
Miestas: Panevėžys
Prisijungė: 2004-06-05
Sau 5
Pumper sako:
Paprasčiausia tai ir būtų low poly tubosmooth uždėti, bet jei nenori, tai kitas variantas tokį elementą tiesų beikinti, o paskui tikai išlankstyti jau patį low poly į tinkamą formą.
0 Taškai

Master
Žinutės: 2307
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 6
romullus sako:
Chm, beikinant ištiesintą, tikriausiai duotų idealų rezultatą, bet kad čia tiek daug darbo, kad nemanau, jog galutinis rezultatas būtų to vertas. Tiesą sakant, net nelabai įsivaizduoju kaip tai galima būtų įgyvendinti techniškai.

Kas link kito varianto, jei turi omeny pasubdivaidinti/uždėti turbosmooth tik beikinimui, tai čia jau idomesnis variantas. Masčiau apie tai, mažu reiks pabandyti. Kitavertus, pradėjus tekstūrinti, tie artefaktai ne taip labai jau ir matosi, tai gal šitam modeliui paliksiu kaip yra.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 601
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-09-29
Sau 6
Grubber sako:
Aš gal bandyčiau highpoly modelį nesubdivaidinti, o tiesiog padaryt su beveliu.

--

Kada ledus laižysim?
0 Taškai

Master
Žinutės: 2307
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 7
romullus sako:
Vo, čia tikriausiai bus geriausias variantas! Kas idomiausia, kad daugelis elementų šitam modelyje būtent tokiu būdu ir padaryta, o dirželiui kažkodėl nusprendžiau uždėti turbosmooth :]

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.