Mari vs Substance Painter
Sveiki,
Kadangi bandau teksturint savo baiboką iš workshopo, ir šiaip noriu prie tekstūravimo daugiau pasedėt, tai vis mąstau, į kurį softą vertėtų labiau gilintis. Pasidalinkis savo nuomonėm, už ir prieš 🙂
Kadangi bandau teksturint savo baiboką iš workshopo, ir šiaip noriu prie tekstūravimo daugiau pasedėt, tai vis mąstau, į kurį softą vertėtų labiau gilintis. Pasidalinkis savo nuomonėm, už ir prieš 🙂
0 Taškai
Bandziau mari, tai labai patiko, gaila tik kad iki tol kol kita karta ja naudosiu pasikeis kokios 2 versijos jauciu 🙂 SPainter nebandziau.
0 Taškai
na, Painter'is yra tikra 3D paintinimo programa, ko nepasakysi apie Mari 🙂 Joke? Nope! Mari programoje paintini ant plokštumos, o po to prodžektini ant 3D objekto, tuo tarpu Painteryje tai darai tiesiai ant objekto. Skamba kūl! Bet kaina yra didelė - baisus brušo lagas, nes po kiekvieno brūkštelėjimo objektas renderinamas iš naujo. Nežinau, gal su kietom sistemom tokie dalykai ir nenutinka? Šiam etapui imk Mari, nes ji labiau išplėtota, bet gali pasidomėti ir Painter, nes ji gan paprasta - layer sistema beveik fotošopinė, o ir pati prog lengvai įsisavinama, taip pat turi įdomių particle brušų, o ir tiesiogiai normal mapus galima paintinti ant objekto (gal ir su Mari galima - jau nebepamenu)
--
media
0 Taškai
Painter'io textūros max 4K, o Mari tai priklauso kiek turi resursų 🙂 Mari kaip koks 3D Photoshop'as - Layer + blending layer + adjustment layer + adjustment layer su alpha ir tt. Non-destructive workflow. Kainos skirtumas taip pat didelis.
0 Taškai
FOUNDRY MARI nuo £1221
FOUNDRY MARI INDIE (Steam'e su 25% nuolaida) 104,99€
store.steampowered.com
SUBSTANCE PAINTER $590
SUBSTANCE PAINTER INDIE $149
FOUNDRY MARI INDIE (Steam'e su 25% nuolaida) 104,99€
store.steampowered.com
SUBSTANCE PAINTER $590
SUBSTANCE PAINTER INDIE $149
0 Taškai
Na bet The Foundry free/indie politika, tai atsiprašant... absoliučiai nekyla noras remti tokios kompanijos.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
romullus sako:
Na bet The Foundry free/indie politika, tai atsiprašant... absoliučiai nekyla noras remti tokios kompanijos.
O kas būtent kliūna?
0 Taškai
Matei tų programų apribojimus? Net nežinau, čia juoktis ar verkti reikia. Allegorithmic substance painter'iui ir kitoms savo programų indie versijoms deda tik vieną apribojimą - tai kiek tu uždirbi per metus. Blackmagic Design Fusion Free yra iš tikro FREE ir turi tiek nedaug apribojimų, kad daugeliui net nekyla klausimas ką rinktis free ar piratinę versiją. Kokiai auditorijai taikomi The Foundry free/indie produktai, aš nelabai teįsivaizduoju.
Papildyta: manau, kad vienintelė priežastis, kodėl šita kompanija pasiūlė free/indie produktų linija, ta, kad prieš tai taip padarė jų konkurentai. Bet taip nesinori prarasti bent vieno potencialaus kliento, kad uždėjo nesamoningus apribojimus.
Papildyta: manau, kad vienintelė priežastis, kodėl šita kompanija pasiūlė free/indie produktų linija, ta, kad prieš tai taip padarė jų konkurentai. Bet taip nesinori prarasti bent vieno potencialaus kliento, kad uždėjo nesamoningus apribojimus.
Paskutinis redagavo: romullus 2014-12-12, 12:00
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Na tikėkimės konkurenciją tai pataisys 🙂
0 Taškai
Labai abejoju tuomi, bet argi ne dzin, kai yra iš ko rinktis :]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Beja, grįžtant prie temos. Su substance painter'io demo teko kiek pasižaisti, tai įspūdį paliko visai neblogą. Aišku yra dar daug kur tobulėti, bet jau dabar tai pakankamai rimtas produktas. Kas man labiausiai nepatiko tai, kad tai labai į gamedev'ą orientuotas produktas ir būtent į naujos kartos PBR gamedev'ą. Jei nori paišyti tekstūras tradiciniu budu (specular, glossiness map'ai), tai geriau iškart dairytis kitur. Idomu kaip Mari šituo klausimu?
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Aš Mari šiom dienom kaip tik bandinėju, žiūrinėju tutorialus, tai atrodo daug universalesnis įrankis, nei Substance Painter. Bent jau iš pirmo žvilgsnio.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.