Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: gruodisguma

  • vabzdys
  • Laikrodis "Visatos Tyrinėtojas"
gruodisguma

vabzdys

nuo gruodisguma

0
2
13
Pežiūrėta 2868
Data: 2014-06-17 19:59
Padidinti
Tai asmeninis darbas - išgalvotas vabzdys, aišku neapseita be googlinimo macro foto. Buvo smagu modeliuoti organiką, daug keičiau, kol pataikiau į man patinkančias proporcijas. Sudėtingiausia dalis buvo išgauti norimą "translucency", ir vabzdišką odą. Teko pažaist su tekstūrom ir "material".
Kategorija: 3D, Veikėjai, Gyvūnai
Komentarai (13)

Žinutės: 737
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-09-29
Bir 17, 2014
Grubber sako:
Šiaip vabzdžiai neturi odos 🙂 Gal dėl to šis padaras, bent jau man daugiau atrodo kaip koks mutavęs driežas 🙂
Bet bendrai tai geras darbas!

--

Kada ledus laižysim?
artstation.com
0 Taškai

Žinutės: 10
Prisijungė: 2011-11-09
Bir 17, 2014
gruodisguma sako:
Kiek prisižiūrejau tai pas juos arba šarvai arba kažkokia plona oda, per kurią viskas persimato 🙂 dėkui ! 🙂
0 Taškai

Žinutės: 447
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Bir 17, 2014
ES sako:
Pagaliau kažkas normaliau nurenderino. Aišku norėtųsi natūralesnės aplinkos galbūt tik
+1 Taškai

Žinutės: 10
Prisijungė: 2011-11-09
Bir 18, 2014
gruodisguma sako:
dėkui edenux! aplinką pasiliksiu ateičiai 🙂
0 Taškai

Žinutės: 917
Miestas: Bournemouth
Prisijungė: 2011-04-09
Bir 18, 2014
blink182 sako:
Pirmas kadras tikrai gerai atrodo, bet paskui matosi toks modeliukas gana istirpes ir be didesnes strukturos. Siaip visai neblogai ziuris kaip improvizuotas valabas, tik kaip sakiau truksta astresniu ir stipresniu anatomijos elementu. Kuo renderinta?

--

cheers!
0 Taškai

Žinutės: 10
Prisijungė: 2011-11-09
Bir 18, 2014
gruodisguma sako:
Malonu, kad pirmas patiko , ačiū už nuomonę 🙂 Na žiūrint su kuo blink182 lyginsi, vabzdžiai labai skirtingi. Šitam darbe labiau ieškojau kaip trumpiausiai susilietų galas su priekine dalim ir galva, labiau siekiau masyvumo, bet tuo pačiu kad neatrodytu labai sunkus ir būtų be šarvų. Atvirkščiai, kojų , sparnų, galvos, akių dalis labai kreipiau dėmesį į anatomiją. Išmečiau kūno vidurinį segmentą, kas būna pas skruzdėles, bites ir kitus 🙂 Renderinta su v-ray
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Bir 18, 2014
Rytis sako:
šaunus Darbas!
dėl anatomijos, jei improvizavai, tai manau tikrai labai gerai padirbėjai, nes atrodo gan natūraliai 🙂
gal truputi kliūna ta vieta kur kaklas.
pirmas renderis tai išvis liux labai gražiai sužaidei, su sss atrodo pakankamai natūraliai 🙂
būtų faina pamatyti, pačiame softe kokių skrynų. beje su kuo darei plaukelius?
0 Taškai

Žinutės: 10
Prisijungė: 2011-11-09
Bir 18, 2014
gruodisguma sako:
Ačiū Ryti! SSS skin material nenaudojau, viska su paprastu vray material, reguliuojant hard vax, hybrid translucency parametrus, refraction, fog spalvas ir panaudojant tekstūras. Kūno galo ir priekio materialai sujungti per blend material ir alpha. Plaukai yra paprastas maxo hair & fur, tik panaudojau juodaibaltą tekstūrą - atskirą plaukų ilgiui ir atskirą pasiskirstymui ant geometrijos (dencity), nors pradžioj su vertex paint ta bandžiau, bet mažas tikslumas.
0 Taškai

Žinutės: 10
Prisijungė: 2011-11-09
Bir 18, 2014
gruodisguma sako:
cia vaizdai is softo

0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Bir 18, 2014
krz3d sako:
Na renderis tempia modelį į viršų. O modeliui tai trūksta formos nes dabar po apačia kažkokie neaiškūs gumbai o ant viršaus noisas uždėtas kuris nieko negerina. Modeliui reiktų griežtesnių ir tikslesnių formų, kad būtų panašiau į vabalą.
0 Taškai

Žinutės: 10
Prisijungė: 2011-11-09
Bir 18, 2014
gruodisguma sako:
Apačioj kojos, nelabai aišku apie kokius gumbus kalbama 🙂 Modelis toks ant kurio per materialus ir teksturas atsiranda daugiau nelygumu ir venu ir panašiai 🙂 nes daug buna primeodeliuota o po to po teksturavimo išblanksta , susilieja ir nesimato, nors clay ispūdngai. mano nuomone geriausia numatyt viską iki galo ir į modelį visko sukišt neverta. Viršuj noisas išskaido kontūrą, jį dėjau ant labiausiai išsikišusių vietų, bet to 3d maxe jis nesimato taip gerai kaip zbrushe.
0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Bir 18, 2014
krz3d sako:
Aš apie apačią kalbėdamas turėjau omeny formą, ji labai nelygi ir gumbuota o ant viršaus uždėtas noisas čia yra pati dažniausia sculptingo klaida kai neišdirbama didesnės formos ir pereinama prie smulkaus noiso tada ir atsiranda tokie gumbai visur. Na o dėl textūrų tai čia jau priklauso kaip sutextūrinsi jeigu taip kad dingtų formos tada jos ir dings bet jeigu textūruodamas užakcentuosi viska ka primodelinai tai tada tikrai niekas niekur nedingsta ir modelis atrodo žymiai geriau.
0 Taškai

Žinutės: 10
Prisijungė: 2011-11-09
Bir 18, 2014
gruodisguma sako:
Manau įsivaizduoju ką tu nori pasakyti, kad turi būti lygiai tarp pagrindinės formos, vidurinių detalių ir smulkiausių, bet pas vabzdžius būna tokie pusiau ne i temą tai ant kojų tai ant nugaros ant, apie kokios formos kraštus ir pan. Sutinku dėl tekstūravimo, kad gali ir užaštrint , bet visvien dažniausiai jei viskas viena spalva ant formos, tai geriau matosi, tačiau visaip galima nukeliauti iki galutinio rezultato. Ačiū krz3d už išsakytą nuomonę ir pastebėjimus 🙂
0 Taškai