Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: Vilius Laugalys

  • cgDeco RealRocks
  • V.L Loftas
  • Let's walk to outside :)
  • Miegamasis
  • Kas pusryciams ? :)
Vilius Laugalys

Kas pusryciams ? :)

nuo Vilius Laugalys

6
10
22
Pežiūrėta 3917
Data: 2011-12-18 05:17
Padidinti
Dar vienas nekomercinis darbelis, prie kurio krapstinejausi.. Laukiu kritikos :)

3dsMax, VRay, PS
Kategorija: Interjeras
Komentarai (22)
«12»

Žinutės: 297
Miestas: Panevėžys
Prisijungė: 2004-06-05
Gruo 18, 2011
Pumper sako:
Graži virtuvė, bet toks vaizdas, kas stiklinės spintutės viduj šviečia.
0 Taškai

Žinutės: 564
Miestas: Klaipeda
Prisijungė: 2004-05-26
Gruo 18, 2011
mcminda sako:
grazus ir svarus renderis. virtuve irgi grazi :) sekmes dirbant toliau ;)
0 Taškai

Žinutės: 68
Miestas: Kretinga
Prisijungė: 2006-02-01
Gruo 18, 2011
solatris sako:
Bendras vaizdas tai tikrai liux. Jei ziuret truputi giliau, tai sutinku su pumper - toks ispudis, kad spinteles viduje sviestuvai ideti ir nelabai gavosi. Kita, kas kliuna, tai plyteles ir stalvirsiai. Mano galva persistengta su bump. Sutingu, siokia tokia ivairove atspindy turetu but, bet ne taip. Siulyciau bump noise'a padidint gerokai, ir perskirt - kiekvienai plytelei vis kitoks map'as. Pamegink checker'i kaip mix amount naudot, o i du mix slotus idek po noisa su skirtingu phase. Na cia tik mano nuomone. Siaip - tikrai neblogas darbas. Sveikinu ;)
0 Taškai

Žinutės: 654
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-01-31
Gruo 18, 2011
workaholic sako:
apsvietimas labai geras, realistiskas, papasakok ka naudojai, paprastus vraylight languose ir environment sky ?

Paskutinis redagavo: workaholic 2011-12-18, 13:41

0 Taškai

Žinutės: 2433
Prisijungė: 2008-12-08
Gruo 18, 2011
Rytis sako:
liux paantrinsiu workaholic. apšvietimas labai patiko
0 Taškai

Žinutės: 1349
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 18, 2011
ramanauskius sako:
Man asmeniškai bendras vaizdas - Tobulas. Tik norėtusi man biški, kad daugiau vaizdas už lango matytusi. Bet jei rimtai tai Super Duper atrodo :)

Dedu zvaigzdutee ir Sirdute tikrai labai patiko man ši virtuvele :) labai svelni ir jauki tokia :) Man kaledine nuotaika pakele :D

P.S - ir renderis labai svarus ir grazus :)

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2011-12-18, 14:32

0 Taškai

Žinutės: 62
Prisijungė: 2010-01-25
Gruo 18, 2011
noprablam sako:
suuper, garbas tikrai atrodo nepriekaistingai. Ar butu galima renderi be postprodukcijos pamatyt? :O
0 Taškai

Žinutės: 84
Prisijungė: 2011-11-26
Gruo 18, 2011
Vilius Laugalys sako:
Aciu uz kritika :)

Del apsvietimo spinteliu viduje ir as nesu patenkintas..

Bendras apsvietimas, tai languose vraylight, vraysun, o vaizdui pro langa, tai ant geometrijos uzdejau vrailightmtl su norima tekstura, dejau gan auksta intensyvuma, nes kaip tik nenorejau labai aiskaus vaizdo pro langa., nieko labai sudetingo..

Kas liecia grindu plyteles, ten geometrija, todel galbut perdaug rezia aki, Atspindziu per daug turbut todel, kad patingeta laiko skirti paciam plyteliu dizainui, daugiau ivairoves laisvam plotui, todel taip ir uzkeliau., realybei niekada nesideciau tokiu plyteliu, nes jos slidzios, spranda nusisukt galima..

P.S. - malonu, kad patiko :)

0 Taškai

Žinutės: 654
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-01-31
Gruo 19, 2011
workaholic sako:
antras vaizdas tai cia renderis ? :) ))
0 Taškai

Žinutės: 62
Prisijungė: 2010-01-25
Gruo 19, 2011
noprablam sako:
... vat ir as nesupratau... :| cia gal koki EXR faila tuninai iki finalinio varijanto, nes kolkas nelabai suprantu, kaip ir antrojo istaukei pirmaji (atskirais passais gal spalvinai?) :) o zalias EXR rezultatas buna panasus i antraji :)
0 Taškai

Žinutės: 1349
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 19, 2011
ramanauskius sako:
hmmm idomei cia kazkaip jei ten antras renderis tai kaip jis gavo toki svaru rezulta gale nejaugi ten EXR kox su belenkiek passu :) ?
0 Taškai

Žinutės: 84
Prisijungė: 2011-11-26
Gruo 19, 2011
Vilius Laugalys sako:
Taip, cia renderis, png formatas ir passu tik 4: RGB_color, AO, VRayWireColor ir VRayZDepth pastarojo nenaudojau.
PS uzgaisau apie 1,5-2h, kas turbut viska paaiskina :)
Pirminis sumanymas buvo daryti sviesias spinteles, taciau persigalvojau.
0 Taškai

Žinutės: 1349
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 19, 2011
ramanauskius sako:
Matot ka reiskia Phosothsopas :D PHOSTOSHOP IS A GOD :D

PNG betai 16 bit spalvu saugojai ar kiek?

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2011-12-19, 15:42

0 Taškai

Žinutės: 62
Prisijungė: 2010-01-25
Gruo 19, 2011
noprablam sako:
jep... laikas praleistas prie PS tikrai si ta paaiskina, liuks. Lenkiu galva :) o VrayWireColor tai cia tas stebuklas kuris tau belekiek maskiu pridirbo, teisingai suprantu ar kaip tai veikia? :)

Paskutinis redagavo: noprablam 2011-12-19, 15:51

0 Taškai

Žinutės: 1349
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 19, 2011
ramanauskius sako:
wire color iskepa kiekviena objekta kiek zinau atskira spalva priskeria vos ne kaip id per shopa gali laisvai pazymeti bet ka is tu objektu ir reguliuoti atskirai jo spalvas ir kita suda..... man rodz
0 Taškai

Žinutės: 62
Prisijungė: 2010-01-25
Gruo 19, 2011
noprablam sako:
geeris... kazi ar mentalas tokius bajerius isdarineja, reiks pasidomet :|
0 Taškai

Master
Žinutės: 2220
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Gruo 19, 2011
romullus sako:

noprablam sako:

geeris... kazi ar mentalas tokius bajerius isdarineja, reiks pasidomet :|

Išdarinėja -> object color map

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 68
Miestas: Kretinga
Prisijungė: 2006-02-01
Gruo 19, 2011
solatris sako:
ramanauskius, wire color daro butent ta ka ir sako jo pavadinimas - renderina "wire color", tad jeigu tavo, sakykim langai ir ju remai yra tos pat wire spavos, jokios naudos is to pass'o. Egzistuoja geras skriptukas kazkur(scriptspot greiciausiai rastum), kuris prabega per visus objektus scenoj ir duoda jiems unikalu wire.
0 Taškai

Žinutės: 1349
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 19, 2011
ramanauskius sako:
aaaa Interesting :)
0 Taškai

Žinutės: 62
Prisijungė: 2010-01-25
Gruo 19, 2011
noprablam sako:
aciu, romullus, isbasndysim.
0 Taškai
«12»