Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

KLAUSK- ATSAKYSIU!(TEMA SKIRTA NAUJOKAMS)

Forumai3D3ds maxKLAUSK- ATSAKYSIU!(TEMA SKIRTA NAUJOKAMS)

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Gruo 31, 2012
SSSR sako:
Rasykit tik tai kas tiesiogiai susije su 3dsmax programa..

Subforumai:
Klausimai apie render engine:
arto.lt/forumai/3d/renders/
Scriptai,pluginai:
arto.lt/forumai/3d/plugins/

Paskutinis redagavo: SSSR 2013-01-04, 23:16

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 29, 2013
ramanauskius sako:
Sveiki: mazas klausymelis.

kai renderinat stilla tai su black backgroundu ar paliekat dangu koki tai exterjero atzvilgiu? nes pvz jei rednerini exterejra su black BG juodi pixeliai isibeikina i edgus, jei melyna bg ar pan tai isibeikina melyni pixeliai kox geriausias variantas nes as asmeniskai darau black ir paskui per shopa > layer remove black mate? nes tada dangaus bg geriau blendinasi nes kai black edgai lieka atrodo kad iklijuotas tas namas ten ar pan..

kartais ir defringe naudoju bet labai retai. tik tam tikrais atvejais.

koki jus varianta darot? gal kas turit koki kita pasiulyma?
0 Taškai

Žinutės: 65
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2011-12-19
Sau 29, 2013
Karolis_01 sako:
tau lieka ibeikinta spalva po alpha kanalo ar tu jo nenaudoji ?

Paskutinis redagavo: Karolis_01 2013-01-29, 20:02

--

So this polygon of co-ordinates 1,1,1000 walks into a bar.
The bartender says: "Why the long face?"
0 Taškai

Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Sau 29, 2013
irisas sako:
siaip as tai net nekreipiu demesio i background'a kai renderinu nes viska i png ar tif kalu su alfa kanalu tai nelieka jokiu ibeikintu kampu. siaip tokiu atveju jei tau vis beikina tuos kampus renderink su kokiu hdri backplate'u ir tada papildomai koki id pasa ar siaip maske issirenderink ir viskas.
0 Taškai

Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
Sau 29, 2013
alvius sako:
Renderinkit pries zalia. Iskeyint bus lengviau 🙂

O rimtai renderint reikia pries juoda. Ir nekompozint photoshope. Arba kompozint taip digitalartform.com

--

fighting the good fight
0 Taškai

Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
Sau 29, 2013
alvius sako:

alvius sako:

Renderinkit pries zalia. Iskeyint bus lengviau 🙂

O rimtai renderint reikia pries juoda. Ir nekompozint photoshope. Arba kompozint taip digitalartform.com


Oops kazko neveikia hold out matte ant cs6. Senokai jau kazka photoshope bedariau. Bet vistiek viska renderinu ant juodo, postas fusione/afteriuose ir nera jokiu problemu.

--

fighting the good fight
0 Taškai

Žinutės: 65
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2011-12-19
Sau 29, 2013
Karolis_01 sako:
Dar pridėsiu jeigu esi tokioje situacijoje kai jau padarei 6 val renderi bet neišsiaugojai alpha kanalo atsidaryk savo scena isjunk GI+lights uzdek vray light materiala ant visu savo objektu(vray global switches "override mtl") ir valio turi alpha/zDepth kanalus.

--

So this polygon of co-ordinates 1,1,1000 walks into a bar.
The bartender says: "Why the long face?"
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Sau 30, 2013
Rytis sako:

Karolis_01 sako:

Dar pridėsiu jeigu esi tokioje situacijoje kai jau padarei 6 val renderi bet neišsiaugojai alpha kanalo atsidaryk savo scena isjunk GI+lights uzdek vray light materiala ant visu savo objektu(vray global switches "override mtl") ir valio turi alpha/zDepth kanalus.


o kodėl nužtenka standart> illumination 100% daug greičiau. vray ligtas veikia kaip tikras lightas, todėl jį paskaičiuot dar turi
0 Taškai

Žinutės: 289
Prisijungė: 2008-09-25
Sau 30, 2013
basas sako:
Alpha ir zDepth kad išsikept nereikia nei šviesų, nei materialų, gali viska išjungt, na materialų neišjungsi, nebent naudotum SoulBurnScript -> Material Remover, bet gali paprastą diffuse materialą į override įmest. Vienintlė problema jei turi permatomų objektų scenoje už kurių background matosi, tada material override teks multi sub object darytis ir tokiu būdu priskirti permatomą materiala (stiklą pvz) reikiamiems objektams.

Paskutinis redagavo: basas 2013-01-30, 00:48

--

portfolio - behance.net
blogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Sau 30, 2013
Rytis sako:
šviesos pilną illuminance turintčius materialus neįtakoja
0 Taškai

Žinutės: 289
Prisijungė: 2008-09-25
Sau 30, 2013
basas sako:
O čia permatomų objektų alpha, kaip matosi, šviesos tam reikalui taip pat gali būti išjungtos - RGB renderis visas juodas.

--

portfolio - behance.net
blogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai

Žinutės: 289
Prisijungė: 2008-09-25
Sau 30, 2013
basas sako:

Rytis sako:

šviesos pilną illuminance turintčius materialus neįtakoja

Nesuprantu kam tas vray light ar standard -> full illuminance materialas?

--

portfolio - behance.net
blogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai

Žinutės: 65
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2011-12-19
Sau 30, 2013
Karolis_01 sako:

Rytis sako:

Karolis_01 sako:

Dar pridėsiu jeigu esi tokioje situacijoje kai jau padarei 6 val renderi bet neišsiaugojai alpha kanalo atsidaryk savo scena isjunk GI+lights uzdek vray light materiala ant visu savo objektu(vray global switches "override mtl") ir valio turi alpha/zDepth kanalus.


o kodėl nužtenka standart> illumination 100% daug greičiau. vray ligtas veikia kaip tikras lightas, todėl jį paskaičiuot dar turi
Vray light mtl techniškai nėra visiškas atitikmuo native vray šviesoms.
Na aš idomumo dėlei pasidariau testa su vraylight mtl ir "standart 100", standart nebuvo daug greičiau , mano testuotoje scenoje vraylght mtl buvo +- 10 proc greitesnis. Gal mano pc šališkas.

--

So this polygon of co-ordinates 1,1,1000 walks into a bar.
The bartender says: "Why the long face?"
0 Taškai

Žinutės: 65
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2011-12-19
Sau 30, 2013
Karolis_01 sako:

basas sako:

Rytis sako:

šviesos pilną illuminance turintčius materialus neįtakoja

Nesuprantu kam tas vray light ar standard -> full illuminance materialas?

Overridint materiala ar išjunkt šviesas keliu sekundžiu skirtumas nesuprantu kam šita diskusija.

--

So this polygon of co-ordinates 1,1,1000 walks into a bar.
The bartender says: "Why the long face?"
+1 Taškai

Žinutės: 289
Prisijungė: 2008-09-25
Sau 30, 2013
basas sako:
🙂 renderinant paprasta sceną kelių sekundžių reikalas, bet jei scena sunki skrtumas jaustūsi. Tad aš ir klausiu, kam išvis kažką skaičiuoti RGB channel jeigu tikslas išgauti Alpha ir zDepth channel?

--

portfolio - behance.net
blogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai

Žinutės: 65
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2011-12-19
Sau 30, 2013
Karolis_01 sako:
1.mano būdas nėra lėtesnis 2. tu pasakiai kaip tu iprates daryt aš pasakiau savo būda. uzsiemant 3d alternatyvus keliai i ta pati rezultata dažnai praverčia.

--

So this polygon of co-ordinates 1,1,1000 walks into a bar.
The bartender says: "Why the long face?"
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Sau 30, 2013
Rytis sako:

basas sako:

🙂 renderinant paprasta sceną kelių sekundžių reikalas, bet jei scena sunki skrtumas jaustūsi. Tad aš ir klausiu, kam išvis kažką skaičiuoti RGB channel jeigu tikslas išgauti Alpha ir zDepth channel?


kaip tu planuoji išgauti alpha chanelį, arba zdepth, nefeikint materialų?
0 Taškai

Žinutės: 289
Prisijungė: 2008-09-25
Sau 30, 2013
basas sako:
Išjungiau visas šviesas, HDR ir GI, jokio material override, visi kiti nustatymai palikti aukšti, čia mano švediškų namukų final render failas.
Turim alpha ir Zdepth per 23,3 sekundes. RGB juodas nes nėra ką renderint.

Tada padariau kaip Karolis siūlo - įjungiau material override -> default VrayLight materialas, praėjus 4,13 minutės atsibodo laukti ir išjungiau. Tai kam man laukti pusvalandi jei galiu per puse minutės?

--

portfolio - behance.net
blogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Sau 30, 2013
Rytis sako:

basas sako:

Išjungiau visas šviesas, HDR ir GI, jokio material override, visi kiti nustatymai palikti aukšti, čia mano švediškų namukų final render failas.
Turim alpha ir Zdepth per 23,3 sekundes. RGB juodas nes nėra ką renderint.

Tada padariau kaip Karolis siūlo - įjungiau material override -> default VrayLight materialas, praėjus 4,13 minutės atsibodo laukti ir išjungiau. Tai kam man laukti pusvalandi jei galiu per puse minutės?




ką ir sakiau vray light yra skirtas, sukurti šviesą, tai vadinasi nori nenori jį skaičiuoja. uždėk paprastą standart materialą, su illumination 100% baltu ir viskas bus greičiau

plius basas ką parodei tai ir yra feikininimas passų. Ir juos galima feikinti tikrai labai skirtingais būdais. Bet aš nesuprantu žmogaus kuris renderindamas bp... neisijungia visų reikiamų pasų... o apie tokį kaip alpha kanalą išvis nekalbu.

suprantu, kad naudojant gi, šviesa priklauso daug nuo bg, bet jei isidedi hdri, kurį naudosi veliau kompisitindamas, tai vistiek alpha jo neskaito. Tai kame čia diskusija išvis verda?
0 Taškai

Žinutės: 289
Prisijungė: 2008-09-25
Sau 30, 2013
basas sako:
🙂 aš ačiū, nieko nebedėsiu su illumination ar be, man RGB nereikalingas jei aš pamiršau zDepth išsikept ar Alpha išsisaugot, o su material override alpha dar ir neteisingas išsikeptų nes tas balkono stiklas kairėje pusėje būtų nebepermatomas.
Na nors kažką pats išmokau - buvau neteisus sakydamas kad reikia material override kažką įkelt (diffuse materialą siūliau dėt nes jį mano supratimu greičiausiai skaičiuoja) - pasirodo nieko nereikia nes RGB tiesiog ignoruojamas kai apšvietimas pilnai išjungtas.

--

portfolio - behance.net
blogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.