Pirmas darbas su mudbox ir 3ds max, noreciau truputi pagalbos
Taigi uzvakar gavau mudbox ir padariau toki paprasta darba(1), taciau jis kazkokdel konfliktuoja su vray, kai ijungiu "indirect illumination" normal mapai (2) dingsta (3). Gal kas galetumet patarti kas esat patyre, nes maciau daug zmoniu cia skulptint moka.
P.S. Dar turiu problema su ambient ambient occlusion, kai kepu mapa, jis man gaunasi visiskai juodas (4). help 🙂
P.S. Dar turiu problema su ambient ambient occlusion, kai kepu mapa, jis man gaunasi visiskai juodas (4). help 🙂
--
cheers!
0 Taškai
Kur tu cia ta mapa kepi? Mudboxe ar maxe? O kaip normal mape dedi vrayjuj?
0 Taškai
krz3d sako:
Kur tu cia ta mapa kepi? Mudboxe ar maxe? O kaip normal mape dedi vrayjuj?
Mudboxe, ir kas keisciausia kad kai turiu nustates 5 subdivaido lygi, man iskepa kaip "nulinto", o pasirinkt lygio neduoda.
Normal dedu taip: Mtl edition > Default (material) > Bump > Normal bump > Bitmap
Gal del to, kad naudoju standartini 3ds max materiala, o ne VRayMtl?
--
cheers!
0 Taškai
Na 2a ir 3ia nuotraukos yra renderiai, 2a su isjungtu ambient occlusion, 3ia - ijungtu.
--
cheers!
0 Taškai
turėjai omeny indirect ilumination?
pažiūrėk ar nėra ijungtas material oweride
pažiūrėk ar nėra ijungtas material oweride
0 Taškai
Taip indirect 🙂
Bandysiu. Dabar ne namie.
Jei kas turit minciu kokiu, tai issakykit, grizes paziuresiu.
Bandysiu. Dabar ne namie.
Jei kas turit minciu kokiu, tai issakykit, grizes paziuresiu.
--
cheers!
0 Taškai
Jaigu gerai prisimenu tai vray nelabai draugaudavo su normal mapais...nzn kaip del dabartiniu nauju versiju...geriau bandykis issibeikint disp. mapa
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.