Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Nuo ko pradėti modeliuoti ornamentus ?

Forumai3DModeliavimasNuo ko pradėti modeliuoti ornamentus ?

Žinutės: 51
Prisijungė: 2010-11-06
Bal 25, 2011
gamepadas sako:
Sveiki,
Ar braizosi baroko stiliaus architekturiniai ornamentai zbrushe ? Kaip geriau pradet 3d modeli (paveiksliuka prisegiau), ar is "plane" kelt po biski mase ir poto apslifuot ? Ar pradet 3ds maxe kokiam ir poto dabaigt zbrushe ? Dekui uz patarimus.

Paskutinis redagavo: Augis 2011-04-26, 19:56

+1 Taškai

Žinutės: 51
Prisijungė: 2010-11-06
Bal 25, 2011
gamepadas sako:
Dar biski papildysiu sudetingesniu brezinuku. Sitas tikrai sudetingas, kaip jus toki braizytumet ? Ar verta knistis su zbrushu, ar geriau modeliuot su 3ds maxu, ar kokiu rhino3d nurbsais ?

0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Bal 25, 2011
krz3d sako:
Esu dares nemazai panasiu dalyku tai geriausia imt polygona ir raityt po viena graziai, antras variantas yra su zbrushu ir tada retopo.
0 Taškai

Žinutės: 51
Prisijungė: 2010-11-06
Bal 25, 2011
gamepadas sako:
gal durno klausimo uzklausiu, bet nelabai supratau kam tas retopo ? Cia retopology ? kiek zinau jis reikalingas jei tarkim turi kokia .obj mesha ir reik persibraizyt ji savo programoj, kad galetum toliau dirbt su 3d modeliu. Tai klausimas butu kam tada daryt retopo jei ir taip gerai gaunas zbrushe ?

Paskutinis redagavo: gamepadas 2011-04-25, 22:42

0 Taškai

Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Bal 25, 2011
irisas sako:
nu siaip tai kvailokas klausimas "kam tas retopo", bet kad tikslaiu apibudint ka gauni su zbrsuh paskulptines tai pasakysiu kad maxe ar kokioj kitoj modeliavimo programoj topologija kuri pats ir poligonai buna tvarkingi ir modelis low poly formate buna tvarkingas ir aiskios formos , o zbrsuh tai misraine gauni ir normalei dirba tik high poly kurio normalei niekur nepanaudosi be mapsu visokiu. tai kai is zbrsuh savo ornamenta isimsi ir ikelsi kur kitur (jei nebus perdaryta topologija i normale) tai ten nieko doro tau ir neismatys. gausi kazkokia nesamone. kaip vaizdini pavyzdi tai siulau paimt kokia ploktuma zbrsuh ir joj koki ornamentuka pasidaryk, o tada pabandyk parenderint .
o kas link pacio ornamento tai as arba is ploktumos istampyciau siuos rastus arba su spline pasidaryciau, bet galutinis rezultatas lieka tas pats - efektingiausiai su modeliavimo programa gausis. ir laiko ir kokybes atzvilgiu geriausiai.
sekmes ornamentuojant.
P.S. jei nori tikro issukio tai pabandyk si ornamenta ant kokios suktos formos isgaut ir viska kaip viena mesha pasidaryt 🙂 . va tada tai bus hard core modeliavimas 😀
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Bal 25, 2011
gestis sako:
Aš daryčiau taip: base meshą pasidaryčiau maxe (iš planeo apvedžioji lapus ar jų grupes, tada pritaikai shell modifikatorių). Eksportuoji į zbrushą ir išspaudi ten kiek įmanoma daugiau. Tada perdarai topologiją, eksportuoji naują topologiją atgal į maxą, kur reikia pridedi loopsų, kad išlaikytų formą, tada pritaikai sub-d (turbo smooth).
0 Taškai

Žinutės: 51
Prisijungė: 2010-11-06
Bal 26, 2011
gamepadas sako:
Dekui uz patarimus, dabar viskas aisku, taip pat aisku kam tas retopo 🙂 Bandysim raityt ornamentika.
0 Taškai

Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Bal 26, 2011
irisas sako:
gestis - ar nebutu lengviau ir kokybiskiau susimodeliuot maxe, o tada jau zbrsuh kokias mazesnias detales kaip gyslas nusibraizyt ir ne topologija persidarinet, bet displacement ar normal mapsus(priklausomai kiek iskraipai originalias formas) issitrauki ir tada per materilaus uzmauni ir sau laimingas renderiniesi.
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Bal 26, 2011
SSSR sako:

irisas sako:

gestis - ar nebutu lengviau ir kokybiskiau susimodeliuot maxe, o tada jau zbrsuh kokias mazesnias detales kaip gyslas nusibraizyt ir ne topologija persidarinet, bet displacement ar normal mapsus(priklausomai kiek iskraipai originalias formas) issitrauki ir tada per materilaus uzmauni ir sau laimingas renderiniesi.

Viskas priklauso pagal norus ir sugebejimus:]] kai kalba eina apie tokio tipazo ornamentus tai "lengva" zodi ismesk 😀 + man pacio ornamento piesyba nepatiko...nesijaucia nei gylio,iraizgimu nieko..blyn net pats asmeniskai nezinociau nuo ko pradet ir kaip in 3d toki paverst "estetiskai" patrauklu:]] zdz bus ka veitk autoriui

Paskutinis redagavo: SSSR 2011-04-26, 15:06

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 154
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-05-16
Bal 26, 2011
ISurg sako:
Na, man asmeniškai priimtiniausia būtų tvarkingai susimodeliuot Max'e, o jau Zbrush tik dėl detalizacijos, ar šiaip kokio paminkymo. Bet dar yra variantas nekreipiant dėmesio į topologiją, viską išskulptint Zbrush'e ir paskui bake'inti vector displacement.
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Bal 26, 2011
Rytis sako:
atsimenu mažas labai mėgdavau tokius ale ''ornamentinius gliukus paišyti...
tačiau... pritariu sssr dabar grafika tikrai ne prie širdies. ir daug kantrumo ir kruopštumo reikalauja... kas kaip ir nelabai man.

o tau patarčiau megink poligonais, megink tik zbruše... ir žiūrėk kaip geriau einasi.. tada to ir imkis
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.