Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Kaip iš Mudbox perkelti modelį į 3ds max?

Forumai3DNaujokų klausimaiKaip iš Mudbox perkelti modelį į 3ds max?

Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Kov 12, 2011
Tauttvisz sako:
Niekaip nesuprantu, kaip į maxą importuot mudboxe pagamintą modelį. Aišku reik, kad nebūtų milijonų poligonų, su displacement kiek suprantu reikia išgaut šitą dalyką, bet niekaip nesugebu uždėt to mapo taip, kad veiktų maxe.
Apskritai mano tikslas yra sukurti character ir į kažkokią aplinką įkomponuot, mudboxe ten nėr enviroment, nėr kaip surenderint normaliai.. Pražiūrėjau Digital Tutors 3 diskų mudbox tutorial, bet ten tik paaiškina kaip sukurt modelį. O kaip galutinį rezultatą išgaut, normaliai surenderint ir tt taip ir liko neaišku.

Paskutinis redagavo: Augis 2011-03-13, 12:38

0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Kov 12, 2011
Rytis sako:
YRA SKILTIS NAUJOKAMS. tai kodėl ten nerašai?
patarimas pradėk mokintis defoultinius maxo tutorialus, ten visi klausimai tau bus su laiku atsakyti.
kadangi čia forumas tai pameginsiu atsakyti į tawo klausimą.
1. susikuri base mešą maxe, unwrapini ir pan
2. exportini obj formatu ir isikeli i mudboxą.
3. mudboxe sculptini ir paintini.
4. extraktini mapus mudboxe
5. vėl atsidarai maxą ir ten susikuri materialą ir sudedi visus mapus kuriuos išbeikinai mudboxe
6.renderini
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 918
Prisijungė: 2008-03-31
Kov 12, 2011
Augis sako:
aini čia, area.autodesk.com užsiregstruoji....
nepamainomas saitas.
ir ateity nekurk naujų tokių temų, o rašyk į pradinukų temą.
0 Taškai

Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Kov 12, 2011
Tauttvisz sako:
Taigi ir kūriau temą naujokų klausimai skiltyje. Ką ne taip supratau?
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Kov 12, 2011
SSSR sako:

Tauttvisz sako:

Niekaip nesuprantu, kaip į maxą importuot mudboxe pagamintą modelį

importavimo budu:]
Aišku reik, kad nebūtų milijonų poligonų

Apie rtopology pasidomek 🙂
su displacement kiek suprantu reikia išgaut šitą dalyką, bet niekaip nesugebu uždėt to mapo taip, kad veiktų maxe.

pries kazka dedamas pasiskaityk aplamai kas tai per daugtas ir su kuo jisvalgomas 🙂
Apskritai mano tikslas yra sukurti character ir į kažkokią aplinką įkomponuot, mudboxe ten nėr enviroment,

kuo giliau i miska tuo daugiau medziu???;]]
Pražiūrėjau Digital Tutors 3 diskų mudbox tutorial, bet ten tik paaiškina kaip sukurt modelį. O kaip galutinį rezultatą išgaut, normaliai surenderint ir tt taip ir liko neaišku.

Tai dabar dar paziurek kitus 😉

Kita kart labiau tema suformuluok aiksiau nes kitu atveju trinsim laukan :]

Paskutinis redagavo: SSSR 2011-03-12, 21:50

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Kov 12, 2011
Tauttvisz sako:
O tai nežino niekas tikslaus tutorialo iš mudbox į max? Aš esmę suprantu daugmaž kaip veikia tie displacementai bumpai ir tt, bet man reik tutorialo kad iš eilės viskas būtų paaiškinta, nes tik labai apstrakčiai suprantu tuos dalykus. Arba nuo ko pradėt patarkit? Tokie patarimai kaip pasidomėt tuo anuo nelabai veiksmingi, reik kažko konkretesnio.
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 918
Prisijungė: 2008-03-31
Kov 12, 2011
Augis sako:
DAVIAU TAU TIESIĄ NUORODĄ
0 Taškai

Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Kov 13, 2011
irisas sako:
ziuriu vis daugiau naujoku 3d reikale yra tinginiai ir nenori i savo mokymosi procesa idet jokiu pastangu o nori kad jiem viska kiti suvirskintu ir idetu i burna. nieko asmenisko - tiesiog pastebejimas. ko jau ko o tutorialu kaip mudboxe sukurt modeli, paskui ji iseksportavus i betkokia 3d programa rimtesne ir surenderint displacement'a su normal mapsais tai pakankamai. nereikia burt pasaku kad nera ir panasiai. jei jau as atbula ranka per pora minuciu kelis randu iskart tai rimciau prisedus dar ne tokiu dalyku rasi. o del "step by step" tai yra tutorialu tik reik tiksliau zinot ko nori ir kaip tai vadinas angliskai.
va linkas kur rasi pakankamai daug informacijosir tutorialu kaip ka daryt.
cghub.com

P.S. kita karta pirmiau i google ir youtube ilysk ir paieskok - sutaupysi daug daug laiko tiek sau tiek mums.
sekmes mokymosi procese. jei iskils kokiu klausimu rimtesniu tai susitiksim naujoku temoje 🙂
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Kov 13, 2011
Rytis sako:
žiauru...
0 Taškai

Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Kov 13, 2011
Tauttvisz sako:
Ai, gal aš einu žiet tutorialus, nes jūs labai čia visi pikti 😀 Nesuprantat ko man reik man rodos.. Galiu pasakyt tik tiek, kad be reikalo nervuojatės, nes ieškojau aš tikrai nemažai. Youtube radau tik kaip sculptint (Ką daugmaž moku jau mudboxe), kaip į MAYA įmest, kaip į maxą normalsus ir tt ir pan. Aš konkretaus dalyko, kaip DISPLACEMENTĄ iškeptą mudboxe, MAXE panaudot neradau.

Augi, nu ką aš su tokiu tutorialu veiksiu, jis man dar per sudėtingas, man reik step by step arba video. Ir išvis ten su maxu nk nemačiau susijusio tam tut.

Ryti, nežinau kodėl apkaltinai mane, kad ne ten rašau, čia gi naujokų skiltis..
Ir ko man reikia tai 5 punktas pagal tavo paaiškinimą. Tai yra BŪTENT tai ko aš ir nemoku: 5. vėl atsidarai maxą ir ten susikuri materialą ir sudedi visus mapus kuriuos išbeikinai mudboxe.

Bet tiek to, kaip nors susirasiu, jei jau taip visus erzinu..

Paskutinis redagavo: Tauttvisz 2011-03-13, 14:18

0 Taškai

Žinutės: 369
Miestas: Šiauliai
Prisijungė: 2009-04-04
Kov 13, 2011
Loist sako:
Gal ir klystu, bet man atrodo, tą patį normal map'ą gali panaudoti displacement vietoje.

--

'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''
Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Kov 13, 2011
SSSR sako:

Tauttvisz sako:

kaip DISPLACEMENTĄ iškeptą mudboxe, MAXE panaudot neradau.

displacemnt modiferi and modelio uzsimesk jaigu su mental ray skaicuosi o jaigu su vray tai vraydisp...viskas paprastas 😉

Bet tiek to, kaip nors susirasiu, jei jau taip visus erzinu..

Nieko tu neerzini 🙂 ...turek omeni kad sitas forumas lieka tik tadaaa kai tikrai negali susirast inforamcijos paieskos sistemoi 😉 .Nes dabar daznai paklausi ko nors o paskui jau rasai kad susiradai savarankiskai...tai kita kart daryk atvirksciai 😉 ...Nesidrovek klausk kada tik noresi...atsakyma ant kiek greitai gausi priklausys ant kiek gerai suformuluosi savo norus 😉
sekmes darbuose

Paskutinis redagavo: SSSR 2011-03-13, 15:00

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
+1 Taškai

Moderator
Žinutės: 918
Prisijungė: 2008-03-31
Kov 13, 2011
Augis sako:
Step by step, ten pat yra making policeman berods vadinasi, nuo pradžių iki galo.
Displacementą tau padaro textūrą (tiksliau manau ten normal maps) bet nesvarbu. ta va užsidėk tą textūrą maxe ir matysis jinai.
0 Taškai

Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Kov 14, 2011
irisas sako:

Loist sako:

Gal ir klystu, bet man atrodo, tą patį normal map'ą gali panaudoti displacement vietoje.

neeeeepatarciau 😀 . visu pirma skiriasi vektoriu kryptys ir sluoksniu funkcijos bei ju apdorojimo principas. cia tas pats kas benzo i dyzelio varikli pripilt .

Tauttvisz - gal ir piktai nuskambejau (daznai mane piktu dede palaiko zmones - visgi zemaitis 😀 ) bet neturejau nieko pikto omeny. va dabar kai konkreciai parasei ko nori tai pabandysiu tau surasyt kaip su MR ir V-ray susidet displacement mapsa ir aplamai sheideri susimest kad jau galetum is to tasko toliau eksperimentuot. jei sendien neikelsiu tai ryt jauciu per pietus 🙂 . is anksto perspeju - displacement mapsas yra toks slykstyne jei dirbi su v-ray ir tavo modelis yra salygina labai mazas pagal maxo supratima 😀 .
taigi lauk tutorialo. o siaip del step by step tai ten kur tau papostinau turi but Wayne Robinson tutorialu. jis yra mudboxo dievas ir gana nemazai tutorialu ir pluginu tam reikalui prikures nemokamai.
0 Taškai

Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Kov 14, 2011
Tauttvisz sako:
Aš iš nekantrumo jau ir Zbrush pradėjau mokytis 😀 Ta proga apie goZ užmačiau, ar ne paprastesnis toks būdas perkelti? Nors mačiau ir 2012 MudBoxe irgi bus kažkas tokio berods..
0 Taškai

Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Kov 14, 2011
irisas sako:
yra toks pluginas vadinamas "mudwalker" - tai tas pats kas goZ. jis yra ten keliom mudboxo versijom.
o cia zadeti tutorialai. tingejau rasyt tai youtubej nukopinau nuorodas tau .
paskutinis tai 6 daliu tutorialas kaip su mudboxu ir maya dirbt kartu . tai jame visoks sh kur tau reikalingas apimtas 🙂 .
o del mudwalker tai ilysk i mudboxo puslapi ir parsipusk - superinis pluginas.



+1 Taškai

Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Kov 14, 2011
Tauttvisz sako:


Pagal šitą video turėtų veikt į maxą įkelt per goZ? Man tuščia viewportą atidaro.. Ar maxui kažką kito reik ten padaryt su tais uv ir mapais nei MAYA'i?

Paskutinis redagavo: Tauttvisz 2011-03-14, 13:46

+1 Taškai

Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Kov 14, 2011
Tauttvisz sako:
Atkasiau problemą 😀 Nebuvo suinstaliuotas patchas.
0 Taškai

Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Kov 14, 2011
Tauttvisz sako:
Per anksti išsižiojau.. Porą kartų buvo gavęsi kažkas.. Po to jau nebe, toks įspūdis kad kompas pagal nuotaiką įkelia. Gal gali kas nors pasakyti, ką man reikia padaryti prieš spaudžiant GoZ?
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Kov 15, 2011
Rytis sako:
tureti modeli
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.