Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Kažko tai man negerai užapvalina kraštus.Vidurinėj daly jie per aštrūs. Įmetu IMG. Ką ne taip darau? Gal reikėjo daryt ne iš vieno objekto pagrindą? Dabar visas pagrindas neskaitant sparnų yra iš vieno bloko. Beje su MAYA darau, o ne maxu.
P.S. Nežinau ar reikėjo kurti naują temą ar ieškot kur atitiktų ir ten rašyt. Pasakykit kaip kitą kart daryt reiktų.
Paskutinis redagavo: Tauttvisz 2011-03-27, 17:21
0 Taškai
Žinutės: 25
Miestas: Mažeikiai
Prisijungė: 2005-02-15
merge vertex padaryk, plius dar edge turi prasitesti, nes aplink anga jie baigiasi.. biski suvelta geometrija kazkokia..
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
pabandyk taip 🙂 bet vel cia reikia experimentuoti 🙂 yra ne veinas budu kaip galim...
Paskutinis redagavo: SSSR 2011-03-27, 18:11
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
pirma geometrija normalią padaryk tada pradėk chamferius dėti
0 Taškai
Žinutės: 25
Miestas: Mažeikiai
Prisijungė: 2005-02-15
imesiu ir as savo paveiksla 🙂
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
"Kažko tai man negerai užapvalina kraštus"
viska uzapvalina taip kaip susidejas esi edgus :]]] nu cia giliau reikia i teorija lyst kaip veikia nurms'ai...kitu atveju sektiek zutruksi praktiskai kol suprasi
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Muchios sako:
imesiu ir as savo paveiksla 🙂
Tos linijos kur parašei, kad nereikalingos, atsiranda kai darau insert edge loops priekinei daliai viso to daikto (Karėj apačioj matos ta dalis, kuriai edges dedant atsiranda ir gale nereikalingos). Apskritai MAYA tas edge loop tool yra kaip ir automatinis, paima ir deda skersai linijos kur eina. Bet daba radau, kad ten persikirtę kažkaip edges, vertexai vidury edge iš kažkur atsirado. Turbūt einu aš žiūrėt kaip automotive modelint, nes dar trūksta žinių žiauriai 😀
0 Taškai
Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Tauttvisz sako:
Muchios sako:
imesiu ir as savo paveiksla 🙂
Tos linijos kur parašei, kad nereikalingos, atsiranda kai darau insert edge loops priekinei daliai viso to daikto (Karėj apačioj matos ta dalis, kuriai edges dedant atsiranda ir gale nereikalingos). Apskritai MAYA tas edge loop tool yra kaip ir automatinis, paima ir deda skersai linijos kur eina. Bet daba radau, kad ten persikirtę kažkaip edges, vertexai vidury edge iš kažkur atsirado. Turbūt einu aš žiūrėt kaip automotive modelint, nes dar trūksta žinių žiauriai 😀
P.S. Perdariau iš naujo pagrindinę dalį ir kažkaip šį kartą viskas gavos. Nė pats nesuprantu kur klaidą įvėlęs buvau. Ačiū už pagalbą visiem.
SSSR, ten kur klaustuką dėjai tai parodžiau iš priekio modelį. Kad būtų aišku, dėl ko gale tiek daug edges su edge loop tool pridėta.
Paskutinis redagavo: Tauttvisz 2011-03-27, 21:05
0 Taškai
Žinutės: 39
Prisijungė: 2009-03-12
jai vertextas vidury edgo tai tikriausiai deletytinai su paprastu deletu(jis vertextu neisnaikina)....naudok delete edge/vertex toolsa.
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
dieve mano koks netverkingas modelis. turiu patarima - stenkis nenaudot perdaug geometrijos jei jos nereikia. kad isvengti tokio marazmo kaip dabar matau priminsiu viena gudrybe - jei pavirsius yra plokscias tai jame gali but ngonai(poligonai su daugiau nei 4 verteksais) ir jokio pinching'o nebus ir nebijok naudot tu trikampiu ploksciam pavirsiuj - taip sumazinsi tankuma geometrijos. be to prizoomink savo ta problemine vieta. matau ten turi palaidu verteksu ir siaip palaidu edge'u .
0 Taškai
Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
irisas sako:
dieve mano koks netverkingas modelis. turiu patarima - stenkis nenaudot perdaug geometrijos jei jos nereikia. kad isvengti tokio marazmo kaip dabar matau priminsiu viena gudrybe - jei pavirsius yra plokscias tai jame gali but ngonai(poligonai su daugiau nei 4 verteksais) ir jokio pinching'o nebus ir nebijok naudot tu trikampiu ploksciam pavirsiuj - taip sumazinsi tankuma geometrijos. be to prizoomink savo ta problemine vieta. matau ten turi palaidu verteksu ir siaip palaidu edge'u .
Sakau, jau perdariau ir kažkaip gavos, problem solved 🙂
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
parodyk kaip dabar atrodo :]
Paskutinis redagavo: SSSR 2011-03-28, 16:33
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
arba parodai arba netikim 😀
0 Taškai
Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Ok 😀 Edges tiek daug dėl to, kad ir prieky reikėjo apvalint tas dalis išsikišusias, kitaip nžn kaip padaryt, bet viskas normaliai gavos užsiapvalino gražiai.
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
gerai bet dadek ir per boxu viduri irgi geomterijos...lengviau formas islaikys + kampuoe tiek nereikes privaryt edge'u
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
oi kiek bereikalingu edge'u. as suprantu kad imi kampus per "support edges" bet kam tiek daug? jau geriau pasirenki reikalingus edge'us ir chamferini o ne kiekvienam po milijona palaikomuju dadedi. pvz ta kvadratine anga galejai lengvai islaikyt turint 3 edge'us o ne desimt ar keik ten yra is tikruju. siaip neblogai atrodo tas tavo kosminis laivelis ir aisq tavo topologija susitvarko su uzduotim bet labai jau netaupai resursu. siulau pasidomet apie topologijos logika visa, dar siulau "hard surface essentials" kad suprastum kaip kampus imti ir kad nereikia milijono poligonu kad forma isgaut.
o apibendrinimui pasakysiu kad paemus visus lysnus poligonus, kurius matau , iseitu antras toks pat modelis. o apie topologija pasakysiu trumpai bet taikliai - tikras kusys 😀 .
nepriimk viso to perdetai . tikrai ne i suns dienas suvaryt noriu ir tikrai nieko bloga neturiu omeny 🙂 . tik stengiuos padet nurodant problemines vietas 🙂 \
sekmes toliau modeliuojant.
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
manau neteisinga taip kabinetis del "topologiju"(kur net neisivaidzuoju aplamai ka turit omeni topologija hard sruface modelaivime) kai zmogus i game arta musek net nelenda....ne akmens amzius + svarbu kad bendras vaizdas atrodo gerai ir viskas 🙂 )...nes kitu atveju nuo tokiu nerasytu taisykliu tik uzparint zmogu galim 😉
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
atsiprasau jei per stipriai riktelejau 😀 . o siaip prie ko game artas? visur topologijos taisykles tos pacios. ir poligonu ekonomija tiek still'uose tiek animacijoj tiek zaidimu modeliuose reikalinga. hard surface modeliavimas irgi reikalauja logikos bei igudziu. o del akmens amziaus tai su dabartiniais kompais aisq gali sau leist uzkrauti modeliui riebu kieki poligonu ir nesijaudint bet geri modeliuotojai tuom ir skiriasi nuo blogu kad gali is sh issapust vaska ir ju darbuose matosi logika ir funkcionalumas. o ir nuo pat pradziu mokytis tvarkos ir disciplinos yra naudinga. aisq cia yra mano nuomone ir jokiu budu jos nebruku jums.
aisq SSSR irgi teisus - svarbiausiai galutinis vaizdas.
nu gerai. nebeparinsiu 🙂 va kazkas grazaus kad stersa nuimtu po mano burbejimu 😀
Uploaded with
ImageShack.us
0 Taškai
Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Streso nesukelei, nebijok. 😀 Žinau, kad esu visiškas naujokas ir darau kaip gaunas, o ne kaip reikia, bent kolkas . Pražiūrėjau digital tutors introduction to MAYA 2011 ir maždaug tais būdais ir dariau, apie chamferių naudojimą net nepagalvojau kažkaip. Gal kas žino kokių naudingų video hard surface modeliavimo su MAYA? Db laukiu kol automotive modeling atsiūs, bet vėžlio greičiu siunčia 😀
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Game arta prikisau todel kad sneki apie "optimizavima" , "ekonomika" ir t.t. :]]] kas visada ten buvo svarbu...
kas liecia del topologijos logika tai visiskai nepagaunu ka turi omeni...sorry :]
del riebaus kiekio geomterijos pradzioj tai matau viena bloga dalyka - kontrole...kuo juos daugiau tuo bus sunkiau daryti tvarkymus(minipuliuoti formom) ir t.t. bet jaigu zmogus tai sugeba tai super...nematau prasmes saves apriboti polycoauntais kai aisku nesi priverstas tai daryti del techniniu ar del kokiu kitu dalyku...visa tvarka ateis per laika
Apalmai kazkaip pastebejau kad zmones seis laikais megaujasi ne paciu modeliu o jo tinklelio grazumu...:] keista net
ziurek kad nuo to tvarkos ir disciplinos nepavirstum i perfecionista...bo paskui lieka du variantai.. arba darai viska graziai ir uzbaigi su trenksmu arba isvis neuzbaigi nieko 😀
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai