Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Sveiki visi kas uzsukot 🙂 .
Kadangi vel pradejau klaidzioti po sio forumo platybes ir turiu pora projekteliu savo portfolio kuri kuriuosi ir kazkaip tinginys ant kurpos uzsedo tai nusprendziaiu cia uzsivesti savo skechbook'a. cia mesiu visokius skecus nuo 2d terlioniu iki 3d organikos ir "hardsurface". tikiuosi kritiskoji arto komisija prastumdys mano tinginius ir pades greiciau uzbaigti esamus ir busimus projektelius. iskart galiu nuvilti architekturos ir dizaino megejus - jokiu masinu, baldu ir namu cia niekad nebus.
Paskutinis redagavo: irisas 2011-02-22, 14:58
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
pradziai ikelsiu pora modeliu prie kuriu dabar pagrinde tupiu.
pirmas tai robotas is vieno populiariausiu stalo zaidimo pasaulyje "warhammer 40k" robotas "dreadnought". pateikiu viena is "reference" paveiksleliu kad nezinantys zinotu kas per skarbonke tas robotas o skeantis esamas progresas.
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
o cia toks pabaisa net nzn kaip pavadint.orku, zombiu ar siaip baubu.
cia sheiderio testas su mr, bet pabandziau sss su vray ir perenderinsiu su sss2.
o cia zbrush screengrab
sendien gal trexturas baigsiu tai ikelsiu
0 Taškai
Site Admin
Žinutės: 563
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2003-11-25
Daug smulkemnu yra gerai, jauciu galutinis variantas bus tikra grazus 🙂
0 Taškai
Žinutės: 59
Prisijungė: 2010-08-18
Variacija įdomi būtų, jei "drednautą" apkabinėtum vyčiais ir Gedimino stulpais :]
Bet gerai varai, *thumbs up*
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
mat kaip 🙂 as galvojau kad ta galva zbrushe scaterinai(feikinai) 😉 .na reikia sulaukt texturu
Kas liecia del "dreadnought".Tai neblogas pasirinkimas 🙂 . Pats tas isbandyti butu zbrush4 clip brush'us 😀
Paskutinis redagavo: SSSR 2011-02-22, 22:12
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
noen - dekui 🙂
Simauskas - gal ir gera mintis, bet si akrta prisilaikysiu esamu kodelsu ir uzdesiu atributika pagal juos 🙂 . warhammer gerbejai visam pasaulyje labai jautriai reaguoja i betkokia zaidimu personazu interpretacija 😀 .
SSSR - del feikinimo tai as nelab megstu ir nalb jau geras kompozitorius tai stengiuos visa sss jega istraukt is renderio. nu nebent koki AO ir Zdepth pasus uzmesiu.
o kas liecia dreadnought modelio tai as esu gan konservatyvus ir tokius modelius palieku normaliom programom kurios normalei leizia modeliuot. be to man kolkas perzalios tos "hard surface" funkcijos ir irankiai zbrsuh'e atrodo. labai jau autocad primena man 😀 .
va pagaliau pagaminau texturas sitam baibokui. kolkas jam uzdejau tik difuse, overal colour ir sss scater mapsus. da reiks uzdet specular mapsa ir apsvietima sutvarkyt mat si paemiau is senos scenos ir lievai veikia modeli. bandysiu ta pati parenderint su mr ir pabandyt decimuota modeli - gal kompas nenusprogs, bet bent jau perpus greiciau renderintu .
Uploaded with
ImageShack.us
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
siulau dabar ties galva apsisot ir su ja experimentuot 🙂 ) ausim noretusi daugiau scateringo(pasiamtuok su tape kiek nori kad prascaterintu).ir aisku apsvietima koreguok irgi 🙂 koki 3 point lightininga susidek...nes dabar labai plokscias 🙂
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
dekui uz komentara 🙂 . db va kaip tik ties galva ir tupiu. nustatymus reik truputeli ikast. seniau su mr sss sheideriu renderindavau o db bandau su v-ray sss2, tai truputeli skirias. perdaug jau galinis sluoksnis verziasi i virsu.
0 Taškai
Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
atrodo cool. gal šiek tiek per daug guminė ir gumbuota pagal tokiį kaulėta kūna. bet šiaip nice 🙂
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
dekui Ryti 🙂 . nu oda tai gal ir gumine nes neturejo specular mapso ir atspindziai nuo geometrijos tik skaiciavosi. db sudejau beveik visus mapsus tik dar nzn ar det specular spalva ir dar neuzdejau secondary bumpo ir secondary reflecto tai odos poru dar nesimatys , bet apsvietima pakeiciau i paprasta 3 tasku + saule del geresniu atspindziu. jokio gi.
oda atrodo lyg ir normalei ir taip kaip noriu bet is kazkur sutvarkius sheideri atsiranda tokie juodi artifaktai tai nzn kame bajeris. lyg ir ne apsvietimo kalte nes taip pat elgiasi su betkokiu apsvietimu.
gal kas kokiu ideju turi nuo kurio galo pradet ziuret.
Uploaded with
ImageShack.us
0 Taškai
Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
pradėk gal nuo uwv mapo, gal kas nesusiderina.
o apie gumini veidą tai turėjau omeny pačią struktūra. ta prasme visas kūnas toks matosi kaulai. aptempta oda. o veidas lyg ta oda būtų 1cm storio. bet čia gal skonio reikalas 🙂 dar man norėtusi ir ant veido kažkokio tais texturinio sprendimo kaip pvz kūno tie taškeliai
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
uwv tai idealus, cia jau sitas reikalas senokai issprestas buvo ir jokiu overlapu ar streatchu nera. tik su sss2 sitie artifaktai susidaro , o su mr renderinant tai aplamai lb geri renderiai gaunas. del veido strukturos tai jau toks dizainas jo 🙂 . del teksturu gal ir gera mintis. reiks paziuret ir pabandyt kokius variantus. mat nelab noriu kad texturos uzgostu kokius bruozus. bet cia man ne vienam tie artifaktai . radau kad vienam kazkur kitur pasauly litam forume irgi tas pats buvo bet deja jam nepapostino sprendimo 🙁 . gal cia truputi pykstasi su displacement mapsu jis truputi mat ne koks tif ar bmp , o exr uzdetas kad kokybe geresne butu. nzn net. jau koki simtini renderi darau ir ieskau to mazgo is kur eina tie artifaktai.
0 Taškai
Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
turėjau ir aš panašių artefaktų problemą su mr sss. Po to išsiaiškinau, kad su tuo šeideriu kažkaip kertasi max'istiniai raytrace šešėliai. Tada pakeičiau tą šešėlio tipą, ar net ir pačias lempas į mr (tiksliai dabar jau nepamenu visos procedūros, kokią ten pritaikiau) - ir viskas lyg susitvarkė. Žodžiu, pabandyk pakaitalioti lempas, šešėlius...
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
dejui Gesti . buvau rades kazkuriam forume kad reikia visus materialus, lempa sir seselius i v-ray pakeist. reiks sekanciam renderiui pabandyt. db bandau pati disp mapsa mat be jo nebuvo artifaktu.
0 Taškai
Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
kaip gali textūros ušgošti bruožus sss šeideryje...?
nebent bump desi ta prasme su to antro layerio texturom
Paskutinis redagavo: Rytis 2011-02-24, 22:29
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
uzgost turejau omeny "flatten" buna kad jei uzdedi tamsesni ploteli ant odos tai truputi kaikurias detales uzgozia ir priploja pvz poras, smulkesnes rauksles. tada nebent koki reflect mapsa toj vietoj gerokai ryskesni det . nzn kaip tiksliau paaiskint. paciam seideryje neuzgos bet cia kaip ir su apsvietimu - uzdek stipresnias spalvas ant sviesu ir puse tavo detaliu liks nepastebetos nebent lb didele rezoliucija renderinsi ir prizoomines ieskosi 🙂 . kad ir db, mano difuse mapsas nera vien spalva. ten specialiai kaip kokia visaziste pripudravau vietas kur noriu paryskint. nes be tam tikro rankinio isikisimo teksturos neklausys kaip turetu klausyt primetus realaus gyvenimo pavyzdzius.
nu tikiuos aiskiai issireiskiau 🙂 .
aplamai noreciau toki dievo kurini kaip "mari" texturinimui susiveikt . gaila kad vaizduske ne quadro o gtx tai gali ir nepavezt man pc. 🙁
bet vistiek turesiu omeny del veido teksturu ir pabandysiu susigalvot ka idomesnio kad bendra vaizda geresni padaryt 🙂
0 Taškai
Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
taigi sss ir yra tuom geras kad ta textura būna lyg ir ne po pirmu odos sluoksniu todėl ji nebūna tarkim tamsi ir visi šudukai ant jos matosi. nebent tu kažkaip darai o sss šeideriui vapšie labai textūros nereikia daryti nes daug darbo atlieka epidermal ir supdermal mapai
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
tai cia ant mr epidermal ir subdermal mapsai. o ant v-ray overal colour ir difuse colour mapsai. bet cia tik du . o dar sss arba scater mapsas, ir tt. maziausiai 4 mapsu reik kad bent kazka normalei isgaut. ant mr aplamai beveik viska su mapsais gali reguliuot jei nori daugiau realistiskumo. nu bent jau is mano praktikos.
as kaip speju tu supratai kad pas mane detales tai per teksturas sukurtos.?? 🙂 detales is displacement ir normal mapsu ir bump mapso padayto is mix mapo. 🙂 .
0 Taškai
Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
tai v-ray mental ray sss šeideris... jokio skirtumo veikia panašiu principu. ir ant v- ray yra tie patys kelių gylių mapsai. bet man pvz jų generavimas tikrai labai nepakito, nes vray sss2 yra tikrai gan smagus šeideris.
ne aš žinau kad tu ne textūra detales darai nes čia ne game čaras būtų visiškai ne logiška taip daryti
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
sutinku. 🙂 . gan smagus sheideris. kaikuriais aspektais geriau nei mr sss veikia. pvz mr geriau backscater'i skaiciuoja bet sss2 tampa pranasesnis nes front scater'i geriau skaiciuoja ir vaizdas del to realistiskesnis buna ir aplamai buski paprastesnis yra. tik atkalt reikia.
tai va. visa vakara sugaisau ir koki milijona renderiu padariau bet pagaliau artifaktu problema issprendziau. as naudojau 2d mapinga displacement modui uztat ten del mistiniu priezasciu man nesuprantamu atsirasdavo artifaktai , bet kai galu gale pabandziau 3d mapinga viskas issitaise 🙂 .
tai va stai kaip atrodo db. su melsvu apsvietimu truputi pradeda panaset i vieno draugelio modeli kuri jis dare mudboxo konkursui 😀
Uploaded with
ImageShack.us
0 Taškai