Paskutinis redagavo: Mariuxxx 2014-12-01, 10:14
Mariuxxx W.I.P (blender)
Kambariux - viskas mano modeliuota, net ir barcelona kedes, kurias galima parsisiusti uz dyka is interneto 🙂
0 Taškai
Sumodeliuota tai tikrai gerai (gal užuolaidos netikroviškai atrodo), bet viską smarkiai gadina apšvietimas. Nuo to labiausiai nukentėjo kampas - nubraukti visi vargai ir pastangos, modeliuojant visus tuos išlinkimus ir raukšleles. Spėju, prie jo daugiausiai ir dirbai.
--
Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai
Nu jo pritariu, gal kiek truksta pacios saules sviesos, stripresniem seseliai ir taip toliau o siaip tai graziai ir jaukiai atrodo
--
cheers!
0 Taškai
matai pagrindine problema, jog jeigu Hdr emission padarai labai auksta tai apsviecia kambari gan normaliai, bet tada vaizdas per langa pasidaro labai ryskiai sviesus ir negrazus, todel as numazinu ta emission, o virs kameros prie lubu dedu didele plokste su emission ir spot lempu pridelioju. Tada iskyla kita problema, nes negaliu ant lango det ne kiek reflections, nes tada atspindi ta plokste slyksciai tas langas is vidaus, todel tenka det tik glass shaderi, ko pasekoje stiklo visiskai nesimato, o tik plikas background. Dar ir prie barcelona kedziu reikes padirbet, nes atrodo kaip plastmasines 🙂
Paskutinis redagavo: Mariuxxx 2014-12-02, 09:13
+1 Taškai
Mariuxxx sako:
matai pagrindine problema, jog jeigu Hdr emission padarai labai auksta tai apsviecia kambari gan normaliai, bet tada vaizdas per langa pasidaro labai ryskiai sviesus ir negrazus, todel as numazinu ta emission, o virs kameros prie lubu dedu didele plokste su emission ir spot lempu pridelioju.
Tam yra tonemapping'as skirtas.
Paskutinis redagavo: romullus 2014-12-02, 16:15
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Nu ne dabar tai isvis ne i tema atrodo, spalvos per daug susaturuotos atrodo kad levels uzkelti ar dar kazkas, isdegintos visos spalvos ir t.t. geriau prie pirmo jau varianto 😀
--
cheers!
0 Taškai
Mariuxxx sako:
...jeigu Hdr emission padarai labai auksta tai apsviecia kambari gan normaliai, bet tada vaizdas per langa pasidaro labai ryskiai sviesus ir negrazus...
Na, renderinime, tai aš dar esu bukas, kaip traktorius, bet gal padėtų toksai dalykas (jei čia su cycles daryta): pirmiausia vėl, iki reikiamo lygio, sukelti HDR'o emission'ą, po to renderinti sluoksniais (patalpa su visais baldais viename, langų stiklai - kitame sluoksnyje). Baigus, juos kompozitoriuje sujungti. Tam sluoksniui, kuriame stiklai, prijungti nodą Tonemap ar pan. ir pataisyti tą negražų vaizdelį už lango.
Mariuxxx sako:
Tada iskyla kita problema, nes negaliu ant lango det ne kiek reflections, nes tada atspindi ta plokste slyksciai tas langas is vidaus...
Šitam dalykui yra priešnuodžių. Jeigu nenori, kad šviesos šaltinis atsispindėtų idealiuose veidrodiniuose paviršiuose, tai tam pakanka šaltinio savybėse (Object skiltis => Ray Visibility) nuimti varnelę nuo Glossy. Na, o dėl kitų atspindinčių paviršių, tai šviesos šaltiniui suteikiama tokia nodų kombinacija:
Bet šiam atvejui toks variantas netinka, nes dėl tų šviesos šaltinių (pirmame renderyje) ant sienų krenta neteisingi šešėliai.
Paskutinis redagavo: kgiedrius 2014-12-02, 23:57
--
Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
+1 Taškai
Žinoma ir su sluoksniais gali kokios nesąmonės išlįsti pvz.: ant stiklų, po koregavimo, gali atspindžiai nukentėti; dar, jeigu, patalpoje būtų veidrodžių ir juose atsispindėtų langai, tai matytųsi tas negražus vaizdelis. Čia irgi, greičiausiai, veidrodžius reikėtų kelti į atskirus sluoksnius - reikia bandyti. Kiek spėjau pastebėti, tai su HDR'ais gaunasi tokia pat situacija, kaip ir su fotoaparatu - be pagalbinių priemonių turbūt niekaip nepavyktų pasiekti, kad nuotraukoje, ekspozicijos prasme, vienu metu vaizdas gautųsi kokybiškas tiek viduje, tiek ir už langų.
Dar būsiu nusišnekėjęs dėl apšvietimo - plokštumos nemeta aiškių šešėlių (čia dėl spot'ų). Beje, dėl plokštumų, tai jas galima išdėstyti ir kameros matymo zonoje, padarius taip, kad jų nesimatytų:
Dar būsiu nusišnekėjęs dėl apšvietimo - plokštumos nemeta aiškių šešėlių (čia dėl spot'ų). Beje, dėl plokštumų, tai jas galima išdėstyti ir kameros matymo zonoje, padarius taip, kad jų nesimatytų:
--
Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai
0 Taškai
dar su lovos skulptinimu ir materialais reikes padirbet, bet su tuo apsvietimui tai vistiek nesigauna taip kaip as noriu 🤔
0 Taškai
Man visai patinka, gal kiek užuolaida gadina vaizdą. Pamegink jei yra noro tiesiog kabančią tiesiai padaryt.
0 Taškai
Man, kaip "specialistui", viskas patiko. Augalas, prie užuolaidos, gal kiek keistai atrodo (įsitikinęs, jog ir pats numatęs tą vietą tvarkyti). Kaip apšvietimą susireguliuoti pavyko? Gali scenos sustatymą parodyti?
--
Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai
kompozitoriuje irgi nieko mandro nera, idejau siek tiek glow , sharpen ir rgb curves, surenderinta ant 3500 samples . Kas liecia augala, tai taip, tikrai ji ketinu pakeist,bet su tais augalais tai sunku man, nezinau ar cia bandyt is blender saplink daryt ar tiesiog sumodeliuot paciam ar siustis is interneto jau gatava 🙂 .
Paskutinis redagavo: Mariuxxx 2014-12-07, 09:42
0 Taškai
Progresas yra vau 🙂 Iš prastos kompozicijos ir apšvietimo padarei kažką labai šaunaus. Kas labiausiai, tavo nuomone, padėjo pakeisti vaizdą?
Tą augalą siūlyčiau šiam kartui mesti laukan, paskelbti šitą darbą baigtu ir daryti kažką naujo 😉
Tą augalą siūlyčiau šiam kartui mesti laukan, paskelbti šitą darbą baigtu ir daryti kažką naujo 😉
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.