Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Romas WIP

Forumai3DWIPRomas WIP
«12345»

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 28, 2016
ramanauskius sako:
Sveiki,

darau cia kelis testukus su vray ir corona. Ir labiausiai krito i smegenas Stiklo materialas.

Ant coronos uztrukau kzn 5 sec to set up and press render. Gavosi nuostabus paprastas fiziskai atrodo tikslus. Pgal defaulta max depth ant coronos yras 25. Pas Vray 5.

Su V-Ray - padariau toki pat glass material padariau global overide 25 mac depth, materiale padariau reflect on the back side ir transparance cutoff 0.0.

Nebesugalvoju ka daugiau tureciau ijungti kad atrocytu stiklas nors kiek panasus i coronos stikla.

PLIUS su vray jeigu mazu burbuliuku stikle normales ziuri i teigiama puse ju net vray nemato, ju nerenderina - as turejau tu mazu burbuliuku normales flipinti i vidu, tik tada burbuliukai pasirode renderyje.

Gal kas esat daugiau profas ir zinot kame reikalas cia?

coronos renderis: uztruko gal 30-40sec. Ant mano 6 coro i7 3939K

Prisegiau Vray Scena jei kas norit pabandyti, jei kam iseis isgauti gera pavizdy prasau imeskit test renderiu. Gali buti ir labai noisy, esme matysis.
Beto Vray testa renderinau su BF+Light cache progressive mode. UZtruko 2min 40 sec sitam pavizdy.

Virsutinis paveixliukas CORONA
Apatinis - VRAY

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2016-12-28, 12:23

0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 28, 2016
ramanauskius sako:
vray test scena pabandymui drop box link : dropbox.com
0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 28, 2016
ramanauskius sako:
Labai atsiprasau pamirsau, kad nevisi gi jau dirba su 2017.

Prisegu 2014 maxo scena (VRAY)

DROP BOX LINK

dropbox.com
0 Taškai

Žinutės: 154
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-05-16
Gruo 29, 2016
ISurg sako:
Kaip jau pats pastebėjai dėl mažų burbuliukų - vidinį didelį burbulą irgi reikia flipinti.
0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 29, 2016
ramanauskius sako:
Na va dar vienas pavyzdukas su VRAY, bet turejau swithcinti i Vray RT, bet naudojau ne GPU o CPU. Ir stai rezultatas.

Max Depth 25, Reflect on the back side, Cutoff 0.0.

BF+LC

P.S - ISurg - jo flipinui ir ta dekui, bet manau kad neturetu taip buti ;/

Vray RT CPU - renderis.

0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 29, 2016
ramanauskius sako:
O cia Va Vray RT GPU - kas keisciausai visiskai kitoks rezultatas. ;/

0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Gruo 29, 2016
Rytis sako:
kažkas kažką skaičiuoja visiškai kitaip

nepamiršk tik kad cutoff 0.0 niekada nenaudok, nes jis be reikalo tau padidins render time. o rezultatas niekuo geriau nei 0.001 nebus.
nepamirš paspausti affect shadows.
ir max depth tai maxe sočiai yra 4-8.
ir žaisk su reflection max depth ir refraction max depth.

ir žaisk su fog color, fog multiplayer ir fog bias rezulatui.

o kad vray rt gpu ir cpu skiriasi tai žiauriai keista
0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 29, 2016
ramanauskius sako:
Zodziu katik pamaciau, kad jei naudoji GPU - turi nustatyti max depth RT tabe ir maciam mtl 25 ir 25. Jei nustatysi tik rt tabe 25 jis neveiks.

Plius jeigu naudoji GPU nesavrbu kiek ten zaisi su fog BIAS jis neveiks. Tik swithcini i CPU fog bias pradeda mesti effecta. Pastebejau kad GPU tik foga mato bet biaso numerio nemato. Todel ir rezultatas skirasi. Anyways manau GPU dr turi daug mazu bugu. Kai kas atrodys kitaip nei renderintum su CPU.

Bet cia neproblema - as GPU ir nenaudoju. Paprasciausiai neuztektu man atminties.

Stai rezultatas Vray Production Rendering - 8min - BF+LC - Progressive. Max depth 25. Uztenka pakeisti mtl arba global switche.

Kazkas jau tirkai geriau. I ta puse. Bet ryti tu gal zn kodel ant vray reikejo man flipinti normales vidiniu burbuliuku/burbulo?

0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 29, 2016
ramanauskius sako:
Zodziu reikes mestis jauciu ant BF+LC+Progressive. Su Denoisu visai smagiai viskas gaunasi. Plius Kai nauodji BF veidrodis pradeda atspindeti sviesa su IM to neisgausi ;/. IM - mato ta veidrodi kaip solid siena 😀

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2016-12-29, 13:45

0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Gruo 29, 2016
Rytis sako:
kodėl teko flipinti normales tai no idea.
kai pradėsiu savo projektui daryti shaderius. Labiau į tai įsigilinsiu ir gal paskui kažkokios info iš patirties galėsiu pasakyti.

o kam naudoti im ant vray 3? kai jis su bf sukasi daug greičiau.

ir kitas klausimas kodėl tu naudoji max depth tokį didelį ?
0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 29, 2016
ramanauskius sako:
Del max depth tai cia tik testas Ryti. AS niekados nenaudoju 25. Naudoju 5 dazniausiai. Jei reikia pakeliu iki 10 -15.

Ryti - negaliu to paties pasakyti, kad sukasi greiciau BF+LC-progressive mode.

Ta prasme gal jei renderini pavienius objektus gal jo, bet kai reikia nurenderinti visa interjera netgi ir tam paciam white renderiui su overidu. Renderina gan letai po 8-10 min gaunu labai noisy imaga. IM+LC gaunu svaru imaga per 9-11min. Kartais net denoiso net nereikia naudoti. Aisq apsvietimas scenoj su IM+LC blogesne kokybe. Nei BF+LC.

Cia su Vray IM+LC uztruko 10 min sitam white renderiui. rezoliucija 2500x.

Su BF+LC po 10 min gaudavau labai labai noisy imaga. ;/

Gal gali ka patarti, jei noretum galeciau atsiusti ta scena jei turi laiko.

RENDERINU ant savo 6 coro I7 3930K.

Matosi bebaejo vos vos tose mazose detalese knygino frame tie splotchai bet, lb nedaug.

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2016-12-29, 18:25

0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 29, 2016
ramanauskius sako:
Ir dar klausymas Ryti - tu vray i RT switchini kai renderini BF+LC Progressive ar buni visada Production mode?

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2016-12-29, 18:35

0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 29, 2016
ramanauskius sako:
BF+LC - Progressive - 10 min redner time.

Stai pvz:

0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Gruo 29, 2016
Rytis sako:
rašiau rašiau rašiau.

parašiau knygą, ir paspaudžiau gerai, ir kažkodėl mano žinutės nepatvirtino.

RT aš naudoju tik tada, kai man reikia apšvietimą realiu laiku reguliuoti, ar materialus, ar spalvas ar dar kokius šudukus, šiaip aš jo visai nenaudoju.

Progresive irgi niekada nenaudoju (pagrindinė priežastis nes ten būna sujungtas img sampleris su supdividais (bent jau seniau būdavo))

dęl noiso ir laiko tai čia labai labai daug rašyti. ir viską buvau parašęs smulkiai ir dabar iš naujo vėl tingiu, tai pasakysiu trumpai, jei kas neaišku bus, tai klausk paskui paaiškinsiu smulkiau.

kodėl renderiai būna noiso pilni ir vistiek ilgai renderina, tai todėl nes image AA enginas jį megina valyti. O kai jis veikia tai kyla ženkliai render time.

beveik visi norint pravalyti renderį nuo noise kelia image sampler setingus ( o tai reiškia kad aa enginas dar daugiau dirba ir dar labiau valo noisa, vėl gi kai jis dirba - render time ilgėja)

taigi yra kitas noise valymo būdas, kelti supdividus, pvz reflection glossine,s shadows, gi, light. tada renderis atrodo švaresnis todėl nes jų supdividai būna pakelti, ir tada aa enginui yra mažiau darbo pravalyti.

todėl dauguma atvėju, pakelti supdividai būna daug greičiau nurenderinti nei pakeltas image sampler kad išvalytų noise.

aišku kitas dalykas, visada visko būna, todėl reikia žaisti ir derintis, tarp supdividų ir image sampler, ir taip rasti švariausią ir įmanomai greičiausią variantą kokio tau reikia
0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 29, 2016
ramanauskius sako:
Ai as jau tuo old schooliniu principu nebedirbu - Kai buvo galimybe ant vray unlockinti use local subdivs. Dbr as kontroliuoju viska su min shading rate, max aa samples and color thresholdu.

AS jau nebesicackinu su kiekviena sviesa scenoje ar kiekvienu mtl scenoje.

Su min shadingu kontroliuoju ar man daugiau ant aa darbo reikia ar and shaderiu ir lightingo. Balancuoju.

Nes jei vel reiktu dirbti produkcijoj su use local subdivs tai nusisauciau 😀
0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 29, 2016
ramanauskius sako:
Labiausiai uzknisdavo kai koki modeli parsisunti su 10-20 mtl ir vienas is ju kox turedavo 128 subdivs 😀 tada offise kolegos nuzudyti ta zmogu noredavo nes farme pakibdavo animacijos framai ir t.t. Tada buvo iseitis naudoti cleaner scripta isimetus nauja modeli dropinti visus subdivs to 16-32.

O kai local subdivs checkboxas atejo tai pamirsau kas tai yra 😀 Meti modeli in ir nekreipi demesio, na nebent koks objektas turi abbe turned on 🙂

Namie tai jo gali cackintis 🙂 Bet office neturim tokios mes ten privilegijos.

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2016-12-29, 20:48

0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Gruo 29, 2016
Rytis sako:
ofise tai aš niekada nesicackinu prie nieko, ten pas mus prabanga tokius dalykus daryti.

nu va aš dar normaliai nesu čiupinęs ant renderinimo 3 vray. ir kas ten per sistema dabar, bet principas spėjus vistiek tas pats.

nes tavo sceną tikrai pagal kokybę nesveikai ilgai renderina.
0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Gruo 29, 2016
ramanauskius sako:
Hmm, o kelinta tu vray naudoji?
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Gruo 30, 2016
Rytis sako:
3.4
0 Taškai

Žinutės: 447
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Gruo 30, 2016
ES sako:
O tai kiek pamenu ir seniau berods buvo vray global subdivs, nereikėdavo atskirai visiems materials'ams keisti 🙂 nebent žinoma, reikalingos skirtingos reikšmės tarp 16-32 🙂

Anyway. Įdomu prisiminti, kai aptariate tokias temas. Kol dirbau su corona jau buvau pamiršęs kad egzistuoja tokie dalykai. 🙂
0 Taškai
«12345»
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.